2021-08-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Bonus
Trovärdighet för Joe Biden och således röster bland bla minoriteter är mycket låg efter att han på 90-talet introducerade den sk Crime Bill. I denna video introducerar Joe Biden Crime Bill där många sattes i fängelse i 10-20år för mindre knarkbrott. https://rumble.com/vkepch-side-by-side-video-shows-hunter-biden-smoking-crack-joe-biden-gives-anti-cr.html
Hej Nixter! Nu påstår du saker om Bidens trovärdighet igen! Hur gick det med den där lögnen du drog om Biden för någon vecka sen angående hans siffror från yougov som du kallade de sämsta uppmätta i en opinionsundersökning någonsin och sen visade det sig att Trump hade haft lägre betyg i samma mätning de senaste tre åren?
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Du är ju så jäkla rolig! Helt plötsligt är en opinionsundersökning relevant - när du vet att 95/100 opinionsundersökningar visar på motsatsen? Litar du på Yougov nu alltså, eller vad baserar du din tro på just den här undersökningen på egentligen?

Jag hittar inte din undersökning, jag vet inte om du hittat på den helt och hållet själv eller om de faktiskt har en sådan uppe på siten. länka en äkta källa, till yougov, eller backa på den här informationen.

Men efterssom du litar på YouGov nu så kan vi ju kolla på vad de faktiskt säger:
Joe Biden
https://today.yougov.com/topics/politics/trackers/joe-biden-favorability
Senaste "favorbility"undersökningen tredje juli: 50.8% positiv, 46% negativ.

Donald trump
24:e Juli, https://today.yougov.com/topics/politics/trackers/donald-trump-favorability:
54.1% negativ, 42.7% positiv.

Faktum är att Trump har legat stadigt med en Disapprove på minst 50.4%, alltså sämre resultat än joe Bidens i den undersökning du hävdar visar att Biden är den minst populära presidenten någonsin. Sen 10e Juni 2017 har Trumps disapproval legat på 52%+.

Om du inte tror på de här undersökningarna, varför trodde du då på den du glatt spred nyss?
https://today.yougov.com/topics/politics/trackers/president-biden-job-approval-rating
2021-08-09, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
All valststatistik pekar på oegentligheter.
Kan du ge ett exempel?
2021-08-09, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Nå - jag har väl aldrig kallat Trump för rasist? För det anser jag inte att jag har belägg för att påstå.

Däremot finns det ju en hel del rasister som röstar på honom.

Det där "Ni säger att Trump är rasist" får man ju höra ibland. Vem har egentligen kallat Trump för rasist? Uppriktig fråga!

Passa föresten på att svara på vad det senaste med Frankfurservern är. Sa du inte att det skulle komma uppgifter förra veckan? Och på fredag har ju Trumpisterna sagt att Trump återinstalleras som president - det börjar bli bråttom nu?

Sedan undrar jag också vad som hände med att Obama gripits för landsföräderi. Ni hade ju t.o.m. bildbevis påstod ni!
Är inte Svarta, Vita, indianer och asiater av samma ras menar du?

"Däremot finns det ju en hel del rasister som röstar på honom."
2021-08-09, 15:47
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
All valststatistik pekar på oegentligheter.

Jaha. Har du något exempel/källa (borde ju inte vara så svårt för dig att styrka om det gäller "all valstatistik")?
2021-08-09, 15:58
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Definition av en Quisling är en person som visar sig vara illojal.

Nej. Definitionen av Quisling är bokstavligen landsförrädare.

Exempelvis någon som för egen vinning (politisk, ekonomisk, personlig) säljer ut sitt lands intressen till främmande makt. Och sådana individer dvs Quislingar finns det sannolikt i det persongalleri som utgjorde Trump´s brinnande skithus till administration, så där har du rätt.
2021-08-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Det får mig att tänka på Postmästargeneralen Louis DeJoy's vansinniga nedmonteringsförsök, men hans odemokratiska upptåg har du väl förträngt antar jag? Vilket är förståeligt. Hans baksluga uppsyn, det var allt annat än fagert, och till råga på allt, så misslyckades han med uppdraget sensationellt; men det var likväl detta angrepp på postgången som är det närmaste vi kommer till valfusk. Och huvudansvarig var såklart ingen annan än desinformationsgurun själv.

Med det sagt så var det alltså Trumps mycket märkliga valfusk-taktiserande som var egendomligt, inte demokraternas.

Du förefaller vara expert på ovidkommande historier.
2021-08-09, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Kan du ge ett exempel?
Liknande frågade säkert domarna också efter innan dom kastade "bevisen" i papperskorgen.
För är det något som får domare att se rött så är det "framlagda bevis" drypande av känslor där orden tror, anar, misstänker, med största sannolikhet, nästan säkert mm mm förekommer flitigt medan torr efterfrågad fakta lyser med sin frånvaro.

Och Frankfurtservern, ja den har blivit lite som Jesus. Alla har hör talas om den men ingen vet med bestämdhet om den existerat.
2021-08-09, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Nej. Definitionen av Quisling är bokstavligen landsförrädare.

Exempelvis någon som för egen vinning (politisk, ekonomisk, personlig) säljer ut sitt lands intressen till främmande makt. Och sådana individer dvs Quislingar finns det sannolikt i det persongalleri som utgjorde Trump´s brinnande skithus till administration, så där har du rätt.

Trump var som du vet en patriot som var USAs mest framgångsrika president trots massivt underminerade från media och statsapparaten.
2021-08-09, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jaha. Har du något exempel/källa (borde ju inte vara så svårt för dig att styrka om det gäller "all valstatistik")?

Lite sent i denna tråd att komma och fråga om källor. Finns tusentals poster bara i denna tråd. Att någon obstinat demokrat sagt "nähä" är inte att debunka fakta.
2021-08-09, 16:35
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Är inte Svarta, Vita, indianer och asiater av samma ras menar du?

"Däremot finns det ju en hel del rasister som röstar på honom."
Jag ger mig inte in i rasbiologi. Är skeptiskt till det. Men det finns folk som tror på oliks sk rasers olika värde - de kallas rasister. En del röstar på Trump, men DT själv är inte rasist så vitt jag vet.
2021-08-09, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Kan du ge ett exempel?

Har redovisats i denna tråd tusentals gånger. Det intressanta är att ingen kan förklara demokraternas bisarra beteende.
2021-08-09, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Vilken del i händelseförloppet tycker du jag beskrev felaktigt? Det var du som påstod att båda cheferna för doj var quislingar, och jag frågade dig om även de som hanterade trumps utredning kring 2016 också var det? Citerar mig själv igen för jag har förstått att du inte vet hur man läser tidigare inlägg

Du har inget att vara glad för i detta fall. De är dokumenterade Rinos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in