2021-08-09, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Du får läsa vår konversation igen.

Den enda tesen jag lägger fram i inlägget du svarar på rör just opinionsmätningar. Jag bad dig om ett statistiskt bevis för en trumpvinst, men det har du fortfarande inte kunnat skaka fram så jag utgår ifrån att du bara trollar för så här dåligt närminne kan du inte ha..

Har inget med valststatistik att göra.
2021-08-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Trump kan ju knappast vara en bra president om han inte kan utse lämpliga personer på viktiga ämbeten. Varför ska Trump fortsätta som president om nu så många ministrar, åtskilliga myndighetschefer och domare (och kanske t o m vicepresidenten) visade sig vara Rinos? Finns det något som talar för att han skulle lyckas bättre med rekryteringarna om han får en ny period på sig? Vi kan ju också konstatera att han misslyckades med 100% av rekryteringarna till HD. Finns någon annan president - som utnämnt mer än en HD-domare - som lyckats uppnå samma höga andel misslyckade rekryteringar av HD-domare?

Varför är de misslyckade?
2021-08-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Har inget med valststatistik att göra.
Som du vägrar ge exempel på. Troll.
2021-08-09, 16:42
Medlem
Citat:
Du har inget att vara glad för i detta fall. De är dokumenterade Rinos.
Biden är president sen januari och du försöker motbevisa hans legitimitet men kan inte ens vara konsekvent två inlägg i rad, det tycker jag är kul
2021-08-09, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Ville bara visa med ditt inlägg hur butthurt ni blev när Barr meddelade att det inte fanns något utbredd valfusk.

Så, nu var även HD-domarna lata? Så, varför utsedde Trumpeten lata domare?

Ptja, det kan nog bero på att de mål som kom till HD bestod av fria fantasier, allmänt juridiskt mumbo-jumbo och allmänt hittepå.

Ska vi ta den här dansen igen? Dina byxor var oftare nedragna vid fotanklarna än uppe.

Kom igen scrollock, KÄMPA!
Det är direkta lögner att det inte skulle finnas bevis. Det fanns horder av edsvurna vittnessmål och observationer. Snart finns det för övrigt en forenic audit från Arizona vars preliminära resultat visar på grova oegentligheter.
2021-08-09, 16:46
Medlem
siisters avatar
Citat:
Har redovisats i denna tråd tusentals gånger. Det intressanta är att ingen kan förklara demokraternas bisarra beteende.

Ett exempel som redovisats i tråden är den beslagtagna servern i Frankfurt, enligt den vann Donald Trump så som ingen har vunnit tidigare. Eftersom du inte vill (kan) vara specifik tar jag för givet att du menar precis allt i tråden? Inget nämnt, inget glömt?
2021-08-09, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det är direkta lögner att det inte skulle finnas bevis. Det fanns horder av edsvurna vittnessmål och observationer. Snart finns det för övrigt en forenic audit från Arizona vars preliminära resultat visar på grova oegentligheter.
Påminn mig scrollock, när togs något av dessa påstådda bevis upp i någon rättsal? Var det inte lite dumt av Rudy o co att yla om dom framför tvkameror men sen aldrig ens drivs några fall där dessa bevis kunde presenteras?

Vilket preliminära resultat pratar du om? CyberNinjas har ju vägrat lämna ut någonting alls än.
2021-08-09, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Liknande frågade säkert domarna också efter innan dom kastade "bevisen" i papperskorgen.
För är det något som får domare att se rött så är det "framlagda bevis" drypande av känslor där orden tror, anar, misstänker, med största sannolikhet, nästan säkert mm mm förekommer flitigt medan torr efterfrågad fakta lyser med sin frånvaro.

Och Frankfurtservern, ja den har blivit lite som Jesus. Alla har hör talas om den men ingen vet med bestämdhet om den existerat.
Den historiska Jesus har i allra högsta grad existerat så du framstår som tämligen dum ifall du ville göra en analogi på något som inte ska ha existerat!

https://en.wikipedia.org/wiki/Historical_Jesus#Historical_existence
2021-08-09, 16:49
Medlem
Citat:
Biden är president sen januari och du försöker motbevisa hans legitimitet men kan inte ens vara konsekvent två inlägg i rad, det tycker jag är kul

Du spammar vidare ser jag. Att de är Rinos är ingen statshemlighet direkt. Biden kanske har den officiella titeln president men du vet lika väl som jag att han är så dement att det är helt andra människor som styr i skuggorna.
2021-08-09, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Ett exempel som redovisats i tråden är den beslagtagna servern i Frankfurt, enligt den vann Donald Trump så som ingen har vunnit tidigare. Eftersom du inte vill (kan) vara specifik tar jag för givet att du menar precis allt i tråden? Inget nämnt, inget glömt?

Vad har en server med valststatistik att göra?
2021-08-09, 16:53
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det är direkta lögner att det inte skulle finnas bevis. Det fanns horder av edsvurna vittnessmål och observationer.

Det är inte "bevis". Du fattar inte vad bevis är. Det du drar upp är ogrundade påståenden och ryktesspridning som ingen velat lyfta där det räknas (dvs i domstol) och det finns goda skäl till det, dvs du är ansvarig för sanningshalten i det du hävdar och mened är ett allvarligt brott.

Så mycket är dessa "edsvurna vittnesmål" och "observationer" värda när det väl kommer till kritan och ska ledas i bevis. Dvs inte ett skit.
2021-08-09, 16:56
Medlem
Citat:
Påminn mig scrollock, när togs något av dessa påstådda bevis upp i någon rättsal? Var det inte lite dumt av Rudy o co att yla om dom framför tvkameror men sen aldrig ens drivs några fall där dessa bevis kunde presenteras?

Vilket preliminära resultat pratar du om? CyberNinjas har ju vägrat lämna ut någonting alls än.

Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Det är inte "bevis". Du fattar inte vad bevis är. Det du drar upp är ogrundade påståenden och ryktesspridning som ingen velat lyfta där det räknas (dvs i domstol) och det finns goda skäl till det, dvs du är ansvarig för sanningshalten i det du hävdar och mened är ett allvarligt brott.

Så mycket är dessa "edsvurna vittnesmål" och "observationer" värda när det väl kommer till kritan och ska ledas i bevis. Dvs inte ett skit.

Ja, jag ska påminna dig, Aloc, för du verkar ha ett minne värre än Joe Biden! Det gick inte till domstol för att de lata domarna vägrade ju ta upp det! Djävla cirkelresonemang du kommer med som inte påvisar ett piss!

Att oegentligheter förekommit står klart i och med att man överväger en audit av ytterligare audits!
https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/arizona-senate-reportedly-considering-additional-audit-maricopa-county-time-including-2020-election- results

Dessutom framkommer det nu att det skett sådant omfattande gravt fusk i både Georgia och Pennsylvania att dessa delstater lätt gått till Trump!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/08/seth-keshel-releases-analysis-five-pennsylvania-counties-enough-fraudulent-ballots-flip-state-trump

https://www.thegatewaypundit.com/2021/08/georgia-ballots-rejected-machines-altered-election-workers

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in