Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Hälsa detta till identitetsvänstern och woke-anhängarna.
Det verkar som de antivita har 0 självinsikt. Vad tänker du om det?
Jag var och på bio ikväll med några vänner och såg på filmen
The Conjuring: The Devil Made Me Do It..
Det är en skräckfilm som handlar om exorcism. Att demoner åker in i människor och så blir de onda och gör onda saker.
Det intressanta med denna film var att man även fick följa med lite och se hur den som var påverkad av en demon såg sin verklighet.
Man fick exempelvis se en scen ifrån en ung mans ögon där hans vänner plötsligt förvandlades till demoner som såg ut att försöka göra honom illa. Då tog han fram kniven och försökte försvara sig mot dem. Men sen zoomade kameran ut ifrån hans perspektiv till verkligheten, alltså utifrån, så var det egentligen
han som var påverkad av demonen och började springa runt och knivhugga sina vänner.
Jag kom och tänka på Frodo (M.Labingi ) här i tråden.
Han gör exakt det som han anklagar mig för att göra:
* Han anklagar personer som mig för att vilja ha folkmord, när det är han som stöttar folkmord.
* Han anklagar mig för att vara en person som vill tvinga Lisa att bara ligga med vita, när det egentligen är han som vill tvinga vårt folk till minoritet i våra egna hemländer.
* Han anklagar mig för att ha främlingsfientliga åsikter, trots att jag inte yttrat något negativt om någon icke-vit grupp här på forumet i huvudtaget. Däremot har han själv kommit med flera negativa och nedvärderande uttalanden om vita människor.
* Han anklagar mig för att göra skillnad på svarta och vita, trots att det är han själv som gör det hela tiden.
* Han anklagar mig för att vara en väldigt skrämmande och otäck människa, trots att det är han som är en otroligt skrämmande och otäck människa.
Vad gör man med en sån här människa egentligen? Jag hade gärna velat förstå varför de inte kan se att de projiserar sin egna ruttna moral och ondska på andra. Om jag hade haft chans att kunna vara en psykolog och träffa dem och försöka ta reda på vad felet är, så hade jag absolut gjort det. Detta är detta sjukdomstillstånd som en del vita människor tyvärr har, det är tack vare dem som så många människor är deprimerade och mår så dåligt idag i vårt samhälle. Till och med många icke-vita antivita står inte ut med de vita antivita längre.