2021-08-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Är det sant att J*cke Lindb*m är inblandad? Ska tydligen ha umgåtts med BO samma kväll tillsammans med Pe*er Kr*mer (som ju är misstänkt inom många kretsar i m-stad)

J*cke Lindb*m 60år Pilot?
Citera
2021-08-08, 21:01
Medlem
Citat:
Är det sant att J*cke Lindb*m är inblandad? Ska tydligen ha umgåtts med BO samma kväll tillsammans med Pe*er Kr*mer (som ju är misstänkt inom många kretsar i m-stad)

"Är det sant att J*cke Lindb*m är inblandad" skriver du!
Vart får du det ifrån?

Känner du ens J*cke Lindb*m?
Det enda han gör är super och pratar hål i huvudet på alla han möter.
Finns inget ont i den människan. Förklara dig gärna.
Inte en chans att han är inblandad.
Känns som att du använder dig av kända namn, just för att de är eller var kända.

Pe*er Kr*mer (som ju är misstänkt inom många kretsar i m-stad)
Samma fråga kommer här, fast lite annorlunda då du skriver att han är misstänkt i "många" kretsar.

PK har förklarat sitt förehavande under kvällen och natten. ( I tidigare inlägg)
Han blev hemskjutsad av Polisen efter att han varit med flera andra i parken. Han gick ju direkt efter att statt stängde till parken.
Om han ljög om det, tror du inte Polisen som säkert följer den här tråden skulle plockat honom och han skulle då fått förklara sig ordentligt varför han använder Polisen som alibi

Sen har vi alla andra som var i parken. Känner alla som satt i parken och tror du att dom skulle hålla tyst om att K*äm*r var med dom

Ska du tillföra någonting av värde så borde du ha lite mer på fötterna. " Inom många kretsar i Mariestad" skriver du. Vet inte vilka kretsar du umgås i, men jag har umgåtts i alla kretsar i Mariestad och har då inte hört dessa namn kommit upp.
Citera
2021-08-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningensvider1.0
"Är det sant att J*cke Lindb*m är inblandad" skriver du!
Vart får du det ifrån?

Känner du ens J*cke Lindb*m?
Det enda han gör är super och pratar hål i huvudet på alla han möter.
Finns inget ont i den människan. Förklara dig gärna.
Inte en chans att han är inblandad.
Känns som att du använder dig av kända namn, just för att de är eller var kända.

Pe*er Kr*mer (som ju är misstänkt inom många kretsar i m-stad)
Samma fråga kommer här, fast lite annorlunda då du skriver att han är misstänkt i "många" kretsar.

PK har förklarat sitt förehavande under kvällen och natten. ( I tidigare inlägg)
Han blev hemskjutsad av Polisen efter att han varit med flera andra i parken. Han gick ju direkt efter att statt stängde till parken.
Om han ljög om det, tror du inte Polisen som säkert följer den här tråden skulle plockat honom och han skulle då fått förklara sig ordentligt varför han använder Polisen som alibi

Sen har vi alla andra som var i parken. Känner alla som satt i parken och tror du att dom skulle hålla tyst om att K*äm*r var med dom

Ska du tillföra någonting av värde så borde du ha lite mer på fötterna. " Inom många kretsar i Mariestad" skriver du. Vet inte vilka kretsar du umgås i, men jag har umgåtts i alla kretsar i Mariestad och har då inte hört dessa namn kommit upp.

Spännande kille! https://www.expressen.se/gt/kulan-gick-rakt-genom-kroppen/
Ville någon tysta J*cke Lindb*m?
Senast redigerad av Pelepelle 2021-08-08 kl. 21:35.
Citera
2021-08-08, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelepelle
Spännande kille! https://www.expressen.se/gt/kulan-gick-rakt-genom-kroppen/
Ville någon tysta J*cke Lindb*m?

Tysta J*cke Lindb*m?
Mig veterligen så var inte han på stan under den aktuella natten.

Vet du bättre så kan du väl uppdatera mig.
Känner man honom så vet man mycket väl att han aldrig skulle vara kapabel till att göra Helena någonting, än mindre vara en del av det.

Det finns många kända namn i Mariestad, men det gör dem inte per automatik till mördare.
Citera
2021-08-08, 22:31
Medlem
Citat:
Det ryktas att en viss herr M*gnusson ska ha suttit på fest tillsammans med K*rl L*rsson och och bekänt ett och annat, att han vet vart Helena befinner sig m.m.
Många har innan detta pekat ut personen i fråga som MGM

Här är det M*gnusson /Bj*rk som du skriver om.
Känns som att du har fler kända namn som du kan skriva om

Herr M*gnusson /Bj*rk hade talat med PU om Helena och inte K*rl L*rsson.
PU hade tydligen talat med M*gnusson /Bj*rk om detaljer som gjorde att han misstänkte att PU hade med saken att göra.

Vad sanningen är vet jag inte när det kommer till det samtalet, men M*gnusson /Bj*rk har talat med mig också om det.
Citera
2021-08-08, 23:10
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningensvider1.0
Här är det M*gnusson /Bj*rk som du skriver om.
Känns som att du har fler kända namn som du kan skriva om

Herr M*gnusson /Bj*rk hade talat med PU om Helena och inte K*rl L*rsson.
PU hade tydligen talat med M*gnusson /Bj*rk om detaljer som gjorde att han misstänkte att PU hade med saken att göra.

Vad sanningen är vet jag inte när det kommer till det samtalet, men M*gnusson /Bj*rk har talat med mig också om det.
Lustigt när det är han som borde vara misstänkt från första början. M*gnusson går ju inte att lita på med tanke på hur mycket knark som flödar genom dom venerna, säger de, men jag tycker han är en hyvens kille, aldrig haft några problem med honom förutom ett par grejer han snott av mig, men jag har snott av honom också så att... Mördare eller ej så är han en bra gubbe, en 100-gubbe.
Citera
2021-08-08, 23:52
Medlem
100 minus då kanske...han är feg psykopat som drivs av tjack och småbrott..en del våld..försökte tända eld på en polares hus när denne låg och sov..sluta trolla..Magnus*on är verkligen inge 100-kort...skaffa nya polare innan du får en kniv i ryggen...det är så han jobbar du förstår?
Jag har hört att Magnuss*n tror att P.U är skyldig..som många andra oxå tror frstn!
Citera
2021-08-08, 23:56
Medlem
Citat:
Lustigt när det är han som borde vara misstänkt från första början. M*gnusson går ju inte att lita på med tanke på hur mycket knark som flödar genom dom venerna, säger de, men jag tycker han är en hyvens kille, aldrig haft några problem med honom förutom ett par grejer han snott av mig, men jag har snott av honom också så att... Mördare eller ej så är han en bra gubbe, en 100-gubbe.
Nä du jewclaw...om man mördar är man inte en bra gubbe..lär dig det!
Va är det med dig egentligen..😂
Citera
2021-08-09, 00:00
Medlem
B*örn Vallb*rg
P*r Ul*berg
Prata med dessa herrar!
Citera
2021-08-09, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
100 minus då kanske...han är feg psykopat som drivs av tjack och småbrott..en del våld..försökte tända eld på en polares hus när denne låg och sov..sluta trolla..Magnus*on är verkligen inge 100-kort...skaffa nya polare innan du får en kniv i ryggen...det är så han jobbar du förstår?
Jag har hört att Magnuss*n tror att P.U är skyldig..som många andra oxå tror frstn!

Orkar inte svara på vad föregående skrivare skrev. Det var så skevt att jag avstår.

Magnuss*n skulle vara en 100 gubbe vore lika troligt som att jag vore kungen.
Känt honom sedan tonåren och vet i stort sett ALLT den personen har gjort, så jag håller med om att det är den sista personen man ska lita på.

Får han tillfället så klipper han hela hemmet när man inte är hemma.
Det är dock en annan historia.

Nu gäller det Helena och vad jag vet så har PU lättat på trycket och talat med Magnuss*n om vissa detaljer.
PU har en hel del att förklara, men det är redan uppe i tråden sedan många år tillbaka.
Citera
2021-08-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
B*örn Vallb*rg
P*r Ul*berg
Prata med dessa herrar!
Japp,
Kan bara hålla med.
Lägg till JF också. Joh*an Fredriks*on
Citera
2021-08-09, 00:12
Medlem
Citat:
Haha! Det är taget ur luften iallafall.
Lind@bom skulle aldrig kunna hålla detta för sig själv då våld inte hör till hans natur och gör han orätt emot någon så får han grym ångest och behöver försöka ställa, saker till rätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in