Citat:
Ursprungligen postat av
Krimprofessorn
Grejen är den att MJ kommer komma ut från kåken så småningom och han kommer inte ha några problem att få tag på kvinnor som vill inleda en relation med honom trots allt han har i bagaget… vågar du sätta emot?
Jag sätter mina 5 cent på att MJ redan idag har kontakt med minst en kvinna, en som besöker honom i fängelset och med honom idkar intimt umgänge där.
Sätter du emot?
OffT: När jag läser detta stycke ur ett inlägg som kontot
Statistenidittliv gjorde kl 15:42 igår:
"Hade jag dejtat hade min mamma blivit svartsjuk och kastat ut mig."
..så anar jag att kontot ifråga inte haft det lätt i livet. Inte i starten och inte heller idag.
Det bästa vore nog att inte öht diskutera med vederbörande, både för trådens och för kontots skull. Argument biter inte, logik övertygar inte..