Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Var du med när de träffades eller? Skulle inte tro det.
Hon hade säkert träffat en massa vältränade killar förr ut som inte var brända i huvudet.
Hon märkte sen ganska snart att något inte stod rätt till i , det var ju därför hon inte ville vara med honom vilket sen ledde till att hon blev ihjälslagen. Kom ihåg att förloppet bara tog tre månader.
Folk som inte haft mordiska galningar med personlighetsstörningar efter sig borde fan inte uttala sig, ni har liksom ingen aning om hur det är att leva under hot från dessa.
Fast man behöver ju bara se hans ansikts- och halstatueringar och hans muskler (som omöjligt kunde vara äkta, jag menar utan anabola), i samband med att han inte har någon hjärna bakom ögonen. Jag ser på en STILLBILD att detta inte är en man jag ska växla så mycket som ett ord med, varken på en pub, på en fest eller på Facebook, om en sådan figur av någon outgrundlig anledning skulle hitta till mig där.
Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Ja, blir man sjuk och inte orkar jobba och sköta de vardagliga sysslorna kan man räkna med att förhållandet är över som kvinna.
Räkna liksom inte med något stöd eller hjälp från män.
DET sa jag inte. Finns många män som stannar hos sina sjuka hustrur, till och med psykiskt sjuka, hysteriska, galna hustrur - in absurdum. De täcker upp för dem gentemot omvärlden, och låter sig kuvas. Skillnaden, i min erfarenhet, ligger i att män inte
från början inleder relationer med kvinnor som liksom OSAR problem. De
söker inte upp problemen, genom att exemplvis skriva till kvinnor i fängelse som de inte känner sedan innan. Kommer problemen däremot gradvis undet äktenskapet, så anpassar de sig precis som kvinnor gör. Grodan i vattnet som långsamt kokar upp, du vet!