Citat:
Ursprungligen postat av
TopDogg08
Är du fortfarande inne på det spåret? Om nu så var fallet borde inte polisen leta där och borde man då inte hört att polisen är på jakt efter gärningsmännen i en annan kommun?
Har vi ens något nytt om eventuella gärningsmän som verkar ha gått upp i rök.
Jag är fortfarande inne på det spåret - och jag tycker att detta stärkts OM det nu är så att den brinnande bilen tillhör Simons mamma. Vad vi kan konstatera är att Aftonbladet inte har rapporterat någonting från bakom kulisserna sedan i måndags, men vad de då kunde säga var följande:
1) Simon hade medgärningsmän och behöver inte vara skytten.
2) Medgärningsmännen tillhör "Shottaz".
3) Den brinnande bilen kan knytas till dådet.
Om Simon har medgärningsmän så måste de ju finnas någonstans. Men var kan de vara? I Luleå har de för få kontakter; i Rinkeby är det för farligt; men i Borlänge är det precis lagom.