2021-08-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggetheman
Hade det funnits konkreta bevis så hade vi ju fått höra hela konversationen uppenbart att han ber om ursäkt för något som har hänt efteråt som inte har med sex att göra. Låter som att hon är lesbisk och låg med han så hon känner sig äcklig och han brydde inte sig.

PRECIS! Han ber om ursäkt för hur han betedde sig efter, och det var att efter sexet åkte hon därifrån och han hörde inte av sig och kollade så hon kom hem ordentligt. Alla fattar ju att hon enbart vill bli känd, riiiiktigt patetiskt! Skäms över hur vissa tjejer beter sig, och hon kränker varje person som faktiskt blivit våldtagna!
Citera
2021-08-07, 14:21
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajsadel8
Jag tror snarare det handlar om att han under sexet tagit sig friheten (därav kallar han sig självisk och osäker under samtalet) att göra något specifikt som hon inte alls velat. Hon säger att hon känner sig äcklig, så det kan ju va en mängd olika saker han gjort.
Enligt rykten så ska han ha fört in snoppen i hennes anal utan att förvarna samt tagit fram mobilen och filmat henne utan att hon ville.

Citat:
Ursprungligen postat av hejhej00
PRECIS! Han ber om ursäkt för hur han betedde sig efter, och det var att efter sexet åkte hon därifrån och han hörde inte av sig och kollade så hon kom hem ordentligt. Alla fattar ju att hon enbart vill bli känd, riiiiktigt patetiskt! Skäms över hur vissa tjejer beter sig, och hon kränker varje person som faktiskt blivit våldtagna!
Denna person har faktiskt blivit vålltagen, din kommentar är extremt upprörande och hotfull
Citera
2021-08-07, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner

PK-Joel klarar sig undan, den här gången. Han verkar för övrigt vara ett riktigt praktsvin, vilket inte är så konstigt om man dels är son till en desertör och är SödermalmsUFO på samma gång, samt arbetar i Pedofilernas Mekka Hollyweird. Dålig snubbe och dåliga burgare.

Ska bli intressant och se hur vänsteretablissemanget i Sverige ska hantera detta. Joel Kinnaman står ju bakom det som kallas "värdegrund".

Gick ut innan valet och uppmanade svenskarna att inte rösta på SD med en tydlig underton att för då börjar tågen mot koncentrationslägren rulla igen. Har även gjort filmer där han tar kraftigt avstånd från sexuellt våld.

https://nyheter24.se/maktkamp24/913214-joel-kinnaman-varnar-for-hogerextrema-partier-hyllas-pa-natet

En av medias gullegrisar som alltid får bra medialt utrymme. En förklaring till varför många försvarar Joel Kinnaman.
Citera
2021-08-07, 14:44
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Precis, så varför skapar du trådar i hans namn din efterblivna jävel?
... För att han har våldtagit en kvinna?

Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Haha man märker tydligt att du, oj förlåt menar hon är psykiskt instabil. Finns inga bevis utlagda på att han ska ha våldtagit dig, oj henne menar jag.
Nejdå han ringde säkert den där tjejen och hade darrig röst och grät och bad om ursäkt för ingenting
Citera
2021-08-07, 14:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleMMA
Ska bli intressant och se hur vänsteretablissemanget i Sverige ska hantera detta. Joel Kinnaman står ju bakom det som kallas "värdegrund".

Gick ut innan valet och uppmanade svenskarna att inte rösta på SD med en tydlig underton att för då börjar tågen mot koncentrationslägren rulla igen. Har även gjort filmer där han tar kraftigt avstånd från sexuellt våld.

https://nyheter24.se/maktkamp24/913214-joel-kinnaman-varnar-for-hogerextrema-partier-hyllas-pa-natet

En av medias gullegrisar som alltid får bra medialt utrymme. En förklaring till varför många försvarar Joel Kinnaman.

Ja kvinnor ljuger ju aldrig! Men kanske bara här då det handlar om vänsteridioten Joel.

Tror han är skyldig som synden. Obehaglig människa den här Joel.
Citera
2021-08-07, 14:54
Medlem
Humor på hög nivå när hon skriver ”see you in court”

För detta kommer ju VERKLIGEN hamna i högsta domstolen, ser framför mig en tv-sänd rättegång. Bevakad av samtliga medier….

Eller vänta, nej så blir det nog inte…

Enda JK är skyldig till är väl möjligtvis att kanske nyttjat sitt kändisskap till att ha frivilligt sex med en kvinna som hoppades det skulle leda till något mer än just sex.
Citera
2021-08-07, 14:56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja kvinnor ljuger ju aldrig! Men kanske bara här då det handlar om vänsteridioten Joel.

Har alltid trott att han var stjärtgosse.
Han har kanske inte kommit ut ur garderoben ännu? Lite som John Travolta tänker jag.
Citera
2021-08-07, 14:56
Medlem
Fortsätter PK-betan att knulla tatuerade, självskadetjejer kommer det stå honom otroligt dyrt i slutändan…
Citera
2021-08-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten

Nejdå han ringde säkert den där tjejen och hade darrig röst och grät och bad om ursäkt för ingenting

Du är ju bara läskig. Han har inte blivit dömd för det du påtalar. Det spelar liksom ingen roll vad du skriver eller säger just nu. Tycker du ska akta dig för att förtala människor. Men jag tror som någon annan skrev tidigare, att du har en egen agenda här. Maniskt beteende..
Citera
2021-08-07, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Ja, nu har han skitit i det blå skåpet. Spelar pk och krankar ner på andra män och så nu det här!
Citera
2021-08-07, 15:14
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klickklick
Du är ju bara läskig. Han har inte blivit dömd för det du påtalar. Det spelar liksom ingen roll vad du skriver eller säger just nu. Tycker du ska akta dig för att förtala människor. Men jag tror som någon annan skrev tidigare, att du har en egen agenda här. Maniskt beteende..
Jag vet inte vad agenda är för någonting, jag har hört om det i samband med när man håller möten, typ "vad står på agendan". Jag förtalar inte någon. Visst det kan räknas som förtal oavsett om det är sanning eller inte men nu har vi ju flera sidor här fullt med bevis som visar att Joel Kinnaman är en våldtäktsman. Jag är inte rädd att bli anmäld för förtal, jag står för det jag har sagt. Vita män som utnyttjar unga kvinnor såhär kommer jag alltid att sätta i rampljuset.
Citera
2021-08-07, 15:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten

Vad har du bevisen?

Grät?

Eh va?

Han försökte lugna ner ett psykfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här