2021-08-07, 12:37
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Har ingenting emot om PK-fjollan åker in...

https://www.elle.se/lifestyle/7-kand...-valet/4286640
Instämmer!

Citat:
Ursprungligen postat av haumpeet
Det finns en anledning till varför hon har fått besöks- och kontaktförbud xD
Hon har fått kontaktförbud men det är ju egentligen för att Joel skulle sluta höra av sig och komma med sina bullshit ursäkter som han inte menade. Det står ju i papprena från domstolen, att syftet var att skydda kvinnan som blivit våldtagen av Joel.
Citera
2021-08-07, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Du har fått en snedvriden syn av hur det fungerar på Flashback. Det är extremt vanligt att människor som dig dyker upp i trådar och sprider anklagelser utan att ha minsta bevis. Här har vi ett ord för såna som dig, "troll".

Har man inget bevis för sina påståenden så är det bättre att inget säga alls. Tror du att nivån här i forumet är så låg att vi bara ska tro dig rakt av, bara för att du påstår något? Nej, då får du vända dig till ett annat forum.

Skulle alla påståenden och inlägg på flashback vara bevisstyrkta skulle vi kunna lägga ner. Jag har bevis, men du köper det inte, och där har du konflikten. Det finns givetvis mer sk bevis i form av bilder, chattar, sms och liknande, men skulle jag delge det skulle jag behöva avslöja eget namn och det är jag inte skitsugen på. Men vill du se mig som troll så gör gärna det, kan inte påstå att det rör mig nämnvärt.
Citera
2021-08-07, 12:45
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Instämmer!

Hon har fått kontaktförbud men det är ju egentligen för att Joel skulle sluta höra av sig och komma med sina bullshit ursäkter som han inte menade. Det står ju i papprena från domstolen, att syftet var att skydda kvinnan som blivit våldtagen av Joel.
Visa papprena då, om du nu har sett dem?

På vilket sätt är det styrkt att han har våldtagit henne, och att han nu försöker betala för hennes tystnad och röja undan bevis? Menar du dem sms-konversationerna mellan bruden och hans agent som är helt klart fejkade?

Ge mig två minuter så kan jag visa dig hur jag just nu sms:ar kungen och Stadsministern. De har lovat mig massa pengar
Citera
2021-08-07, 12:47
Citat:
På vilket sätt är det styrkt?
Det kan man verkligen undra. Men något säger mig att det inte spelar någon som helst roll. Något har hänt med människors verklighetsuppfattning. Man kan påstå vad som helst, sanning eller lögn, allt flyter ihop. Det verkar som att kulturmarxisterna faktiskt börjar vinna, verkligheten är inte längre objektiv. Du bestämmer själv vad som är sant. Hur ska det sluta?
Citera
2021-08-07, 12:48
Medlem
Han erkänner ju bara att han har gjort henne något, inte att han har våldtagit henne.
Sen dessutom försvara hon honom, du ska inte kalla dig själv dum, wtf försvara en våldtäktningsman.

Tveksam till detta och ju mer känns mer som han har gjort något annat. Han säger att han inte förstod att hon skulle må dåligt över detta. Det där låter inte som en våldtäkt mer som han kanske varit hårdhänt eller något.

Men oavsett så han förtjänar allt ont, killen är dryg, hycklare och vänsterextrem. Dom brukar ju faktiskt våldta vänsterkillarna så det här förvånar mig inte.

Tjejen bor i New York och pratar skitdålig engelska, det där fattar jag inte haha
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2021-08-07 kl. 12:54.
Citera
2021-08-07, 12:49
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popupcoffee
Skulle alla påståenden och inlägg på flashback vara bevisstyrkta skulle vi kunna lägga ner. Jag har bevis, men du köper det inte, och där har du konflikten. Det finns givetvis mer sk bevis i form av bilder, chattar, sms och liknande, men skulle jag delge det skulle jag behöva avslöja eget namn och det är jag inte skitsugen på. Men vill du se mig som troll så gör gärna det, kan inte påstå att det rör mig nämnvärt.
Alla ser dig som ett troll, inte bara jag. Vågar du inte lägga ut dina bevis så ser jag inte någon mening i att ens nämna något. Vad tror du egentligen att du får ut av det?
Citera
2021-08-07, 13:11
Medlem
Gabriella är uppenbart en sån brud, snygg men totalt hjärndöd. Nu försöker hon bara få stålar
Citera
2021-08-07, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMontana85
Gabriella är uppenbart en sån brud, snygg men totalt hjärndöd. Nu försöker hon bara få stålar

Lyssnade du på hennes IG-klipp med Joel?

Hon låter ju sjuk i huvudet.

Typiskt offerbrud.
Citera
2021-08-07, 13:20
Medlem
Citat:
Alla ser dig som ett troll, inte bara jag. Vågar du inte lägga ut dina bevis så ser jag inte någon mening i att ens nämna något. Vad tror du egentligen att du får ut av det?

Det står dig givetvis fritt att tycka det
Citera
2021-08-07, 13:22
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Suspekt beteende från båda parter, vidare om bruden inte har något mer att komma med så kommer PK-Joel att komma undan, hon måste komma med hårdare bevis än indicier, PK-Joel är suspekt i sitt agerande, en oskyldig man beter sig inte som honom men som sagt hon verkar inte ha några hårda bevis.

PK-Joel klarar sig undan, den här gången. Han verkar för övrigt vara ett riktigt praktsvin, vilket inte är så konstigt om man dels är son till en desertör och är SödermalmsUFO på samma gång, samt arbetar i Pedofilernas Mekka Hollyweird. Dålig snubbe och dåliga burgare.
Citera
2021-08-07, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Suspekt beteende från båda parter, vidare om bruden inte har något mer att komma med så kommer PK-Joel att komma undan, hon måste komma med hårdare bevis än indicier, PK-Joel är suspekt i sitt agerande, en oskyldig man beter sig inte som honom men som sagt hon verkar inte ha några hårda bevis.

PK-Joel klarar sig undan, den här gången. Han verkar för övrigt vara ett riktigt praktsvin, vilket inte är så konstigt om man dels är son till en desertör och är SödermalmsUFO på samma gång, samt arbetar i Pedofilernas Mekka Hollyweird. Dålig snubbe och dåliga burgare.

En oskyldig man beter sig nog visst så i 2021s cancel culture #metoo vilket är varför hon utpressar honom för oavsett om han är oskyldig eller skyldig så så fort någon anklagar dig för våldtäkt och det kommer ut så blir du för evigt kopplad till det.
Citera
2021-08-07, 14:07
Medlem
Jag tror snarare det handlar om att han under sexet tagit sig friheten (därav kallar han sig självisk och osäker under samtalet) att göra något specifikt som hon inte alls velat. Hon säger att hon känner sig äcklig, så det kan ju va en mängd olika saker han gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in