2021-08-07, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Å, är det så? Kan du berätta närmare om det? Könet på barnet? Åldern? Visste Frida ens själv om att hon fött barn? Vem var pappan? Tror polisen att det är hennes barn eller är det en målsägande av andra skäl? Du som vet.

Kan du samtidigt uppdatera mig lite om hur det egentligen ligger till i det här fallet och vilka de fem målsägandena är, du som känner till allt så väl även i det fallet?

(FB) Tre knivskurna på vandrarhem, Stockholm, 2021-07-12

Inget jag vet något om själv, inget hon sagt till mig. Kollade bara runt med andra som sa det. Inget jag bryr mig om eftersom barn inte ska behöva hängas ut på fb. Fanns inga hemma hos henne i alla fall. Samma gäller syskon och anhöriga. Aldrig träffat och Inget hon pratade om.
Citera
2021-08-07, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanisten.anna
Öööööööö, Nej!

Vetefan vad ET gör uppe i lulä, men den bruden jag pratar om brukar inte gå runt med en dator! Idiotisk gissning, men men!
Intenog är desperat o skriver från olika konton för att övertyga alla att han e E T.

Gå och fiska eller nåt, du har inte en susning om vad du snackar om!

Om du är den du påstår dig vara så vet du varför Luleå. Behövde komma bort från Stockholm. Har bott både i Luleå och Piteå. Men du låtsas vara ett ex, du är ett patetiskt skämt. Fortsätt skär dig, ingen bryr sig längre.
Citera
2021-08-07, 10:47
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terwe
Nå hej och välkommen!
Ja tack så mycket.

Ang utbränd bil Åttäsk (Boden-Ljuså)
En Blå Volvo V50 mest troligt GM:s
mamma som äger bilen då det har samma efternamn och den är skriven i Rånbyn.

Bilen är helt utbränd och kört in efter en
skogsväg och syns ej från vägen .

Så ja skulle gissa att den varit i notviken.

Vet man att den utbrända bilen i Boden var en Volvo V50?

PS. Välkommen till Flashback. Hoppas att du kan bidra här.
Senast redigerad av Ken Dryden 2021-08-07 kl. 10:58.
Citera
2021-08-07, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Inget jag vet något om själv, inget hon sagt till mig. Kollade bara runt med andra som sa det. Inget jag bryr mig om eftersom barn inte ska behöva hängas ut på fb. Fanns inga hemma hos henne i alla fall. Samma gäller syskon och anhöriga. Aldrig träffat och Inget hon pratade om.
Kände du verkligen BO?? Hon har stor släkt, flera syskon, hennes mamma & ett av syskonen bor inte så långt ifrån brottsplatsen. Några barn däremot hade hon inte.
Senast redigerad av Tittut14 2021-08-07 kl. 11:07.
Citera
2021-08-07, 11:15
Medlem
Tror vi kan koppla bort bilen som brann. Sen är det kul att INTENOG berättar så mkt. Förstår inte varför alla hackar på han. Han om någon vet ju mycket. Av vilken anledning sätter han sig i skiten?
När kan vi få svar på o. Pistolen är mordvapen?
Citera
2021-08-07, 11:19
Medlem
l0c0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tittut14
Flera släktingar (på mammans sida) har försökt att hjälpa henne. Hennes pappa var ju i sitt eget missbruk. Sedan dog han när hon bara var 19år.

Missbruk är ärftligt, går långt tillbaka i L*ndinsläkten, de slåss inbördes t.o.m, bror mot bror, kusin mot kusin. På fars sida H*lsius, ja de är inte kända för nykterister i alla fall.

Landin är inget man kan svänga sig med som namn, kan ha att göra med Landinarna som driver Jock, som tror de äger allt.

Så, nä, Landin är inget namn man går hem med.

Trash + trash blir?
Citera
2021-08-07, 11:24
Medlem
Det är ett problem att tråden i princip är fylld med rena trollkonton som fått tråden att handla om allt som inte alls bero mordet.
Faktum är att vi i dag inte vet något annat än att Simon plockats in och att en pistol återfunnits i tunneln.
Plus relativt goda polisuppgifter om att man söker folk från Rinkeby.

I princip allt runt omkring i övrigt är i bästa fall underhållande, men knappast relevant.
Tror faktiskt inte nästan någon som namngivits i tråden ens kommer omnämnas i en framtida FUP.

Om det ser är medvetet att spåra ur tråden kan man väl spekulera i, men spårat har den.
Citera
2021-08-07, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l0c0
Missbruk är ärftligt, går långt tillbaka i L*ndinsläkten, de slåss inbördes t.o.m, bror mot bror, kusin mot kusin. På fars sida H*lsius, ja de är inte kända för nykterister i alla fall.

Landin är inget man kan svänga sig med som namn, kan ha att göra med Landinarna som driver Jock, som tror de äger allt.

Så, nä, Landin är inget namn man går hem med.

Trash + trash blir?
En del alkohol i släkten, Ja, men droger, Nej. Tjuvjakt, fyllekörningar osv, Ja. Fuffens med företag osv, Ja men farliga, Nä. Dom låter värre än vad dom är. Inga bråkstakar i den bemärkelse som många tycks tro.....

Bo:s pappa, farbror osv var absolut inga duvungar. Pappan var så inne i sitt eget missbruk att han inte såg sin dotters missbruk.

Men absolut, hon hade missbruk i generna, hennes liv tog en vändning som kostade henne livet. Men hon har anhöriga som verkligen försökt hjälpa henne genom åren. Tyvärr har inget de gjort hjälpt henne.
Senast redigerad av Tittut14 2021-08-07 kl. 11:38.
Citera
2021-08-07, 11:33
Medlem
Ken Drydens avatar
Ett par frågor (som syftar till att få tråden att handla om själva sakfrågan):

1) Vet någon vad Simons föräldrar heter? Kan det vara Stefan och Margot?

2) Vet någon vilket märke det var på bilen som brändes ut i Åträsk (Buddbyn) närheten av Boden?

3) Vet någon vad som hänt med Margot Vs mörkblå Volvo V50 från 2008, som finns registrerad på hennes adress i Råneå?

4) Vet någon var Simon greps någonstans?
Senast redigerad av Ken Dryden 2021-08-07 kl. 11:37.
Citera
2021-08-07, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Vet man att den utbrända bilen i Boden var en Volvo V50?

PS. Välkommen till Flashback. Hoppas att du kan bidra här.
Ja enligt reg skyltarna vid bilen och utseende så stämmer det . Bilen är avställd och skrotad men ej hämtad under gårdagen.
Citera
2021-08-07, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Ett par frågor (som syftar till att få tråden att handla om själva sakfrågan):

1) Vet någon vad Simons föräldrar heter? Kan det vara Stefan och Margot?

2) Vet någon vilket märke det var på bilen som brändes ut i Åträsk (Buddbyn) närheten av Boden?

3) Vet någon vad som hänt med Margot Vs mörkblå Volvo V50 från 2008, som finns registrerad på hennes adress i Råneå?

4) Vet någon var Simon greps någonstans?

Karln som var inne på Simons FB och bråkade och uppgav sig vara Simons far hette i alla fall Stefan.
Citera
2021-08-07, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Hur gjor han bort sig?😂

Ja om du läser vad jag svarade på så fattar du nog. Han har ju inte många rätt 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in