Citat:
Ursprungligen postat av
satanisten.anna
intenog: Du är inte E T! Jag känner E T, och den där killen är alldeles för speedad för att sitta och skriva 10293838373636 inlägg på flashback. Dessutom kan E T inte uttrycka sig så himla bra på ”normal svenska”, han pratar dessutom helt osammanhängande för det mesta.
Jag vet att E T pratar jättemycket och kan knappt vara tyst så länge de finns någon med öron i hans närhet, men killen skulle aldrig nånsin yttra sig om sådana saker.
den riktiga E T var tillsammans med en tjej 2019 som har sina rötter i ett annat land. När tog relationen slut och i vilket land hade hon sina rötter om du är E T (Jag vet när de gjorde slut och jag vet var hon har sina rötter!), dessutom brukar den där tjejen babbla om att hon hade specifika kunskaper i ett nischat område, vad är detta område (Jag vet vilket område det är!).
Den tjejen brukar alltid ha något ovanligt i sin väska som hon brukar berätta och till och med visa folk, vad är detta för något?
Jadu hon brukar ha en dator i väskan. Och hur vet du att det inte är E.T? Tror du inte han har god tid över att sitta ock vara flashbackmaffia uppe i luleå. Han är ju hemma för mesta delen av tiden ända gången han går ut är för att supa, sånt misär liv…