Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-03, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Verkligen, och många förstår inte detta. Jag fick en gång hota en privatläkare som bara slutade skriva ut när han insåg mitt missbruk, åkte till hans klinik och krävde ett nedtrappningsschema vilket jag fick ganska fort när jag rusade in på hans kontor med tre vänner i ett abstinent och icke trevligt tillstånd.

Försökte en gång på 7 dagar via vården (inneliggande) men var sånt vrak andra dagen bara utan medicin att jag kände att antingen tar jag livet av mig nu eller så börjar jag igen, och så blev det.

Fick efter mycket om och men en nedtrappning på 90 dagar där jag själv fick vara med och bestämma om det gick för fort/långsamt och jag tror det är ända sättet att ta sig ur om man verkligen är fast i skiten som jag var.
Bra att det blev bra till slut, vad trappade du ned med? Stesolid? Eller sänkte du dosen Xanor långsamt bara?
Citera
2021-08-03, 20:39
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Bra att det blev bra till slut, vad trappade du ned med? Stesolid? Eller sänkte du dosen Xanor långsamt bara?

Stesolid ja. Började med 160mg/dag och gick under ~90 dagar ner till 0. Gick förvånansvärt smärtfritt. Hämtade ut och lämnade UP 3 ggr i veckan. Dock väljer man mycket själv hur mycket man så säga försöker trotsa sina rädslor man får och hur fort man faktiskt vill och kan bli frisk. Sitter du hemma i soffan (vilket jag ville göra bara när jag nollade) så tar det betydligt längre tid att bli bra än om du släpar dig till gymmet. Träffar den där vännen när du helst bara vill vara själv. Hade närstående med som visste om allt och var ett väldigt stöd, förstår inte hur folk utan någon familj eller närstående kan sluta med ett missbruk. Jag hade aldrig klarat av det.

Ja jag hade garanterat varit död idag om jag inte hade lyckats sluta. Eftersom mängderna jag åt i slutet var så löjligt höga så blev jag ju så impulsbenägen och då blandade hej vilt med allt möjligt farligt och många ggr kunde det slutat med död men av någon anledning sitter jag här fortfarande.

Var faktiskt när jag slutade med det som jag började tro på något högre, än högre makt än oss. Haha nu låter jag som värsta tolv-stegsraketen men det är jag verkligen inte, tvärtom.
Citera
2021-08-03, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Stesolid ja. Började med 160mg/dag och gick under ~90 dagar ner till 0. Gick förvånansvärt smärtfritt. Hämtade ut och lämnade UP 3 ggr i veckan. Dock väljer man mycket själv hur mycket man så säga försöker trotsa sina rädslor man får och hur fort man faktiskt vill och kan bli frisk. Sitter du hemma i soffan (vilket jag ville göra bara när jag nollade) så tar det betydligt längre tid att bli bra än om du släpar dig till gymmet. Träffar den där vännen när du helst bara vill vara själv. Hade närstående med som visste om allt och var ett väldigt stöd, förstår inte hur folk utan någon familj eller närstående kan sluta med ett missbruk. Jag hade aldrig klarat av det.

Ja jag hade garanterat varit död idag om jag inte hade lyckats sluta. Eftersom mängderna jag åt i slutet var så löjligt höga så blev jag ju så impulsbenägen och då blandade hej vilt med allt möjligt farligt och många ggr kunde det slutat med död men av någon anledning sitter jag här fortfarande.

Var faktiskt när jag slutade med det som jag började tro på något högre, än högre makt än oss. Haha nu låter jag som värsta tolv-stegsraketen men det är jag verkligen inte, tvärtom.
Grymt! Ja, det är när man börjar blanda in (främst) opioider som det blev farligt, och så höga mängder så låg du nog illa till.

Fattar, började också bli religiös efter en viss händelse.
Citera
2021-08-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satanas1312
De du har 40681 012024 har jag haft. så jävla bra tryck i just dem, fick 4st av de 40681 som var bra och 2 andra med andra siffror jag tyvärr glömde skriva ner. Några som hade lite söt smak på slutet, inte alls lika besk som de 40681. Sitter just nu på 9 st 40661 012024 av de "nya" som jag ej provat och 4 gamla med skåra i blistret.

Tycker det e märkligt att alla säger att dom nya utan skåra / som inte går
Å dela på
Inte innehåller alprazolam , då mina nya tester visade enbart på alprazolam . När man har svart på vitt liksom. ?
Citera
2021-08-04, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Jag är intresserad!
Om det du skriver är sant så ska inte Galenika existera längre utan fått massvis böter i domstol och näringsförbud för näringsidkarna. Det innebär att all Galenika är fejk och innehåller något annat än Alprazolam.
Men länka rapporterna från LMV gärna!

Tror inte de finns någon Ksalol som innehåller Alprazolam öht. Tror de innehåller Etizolam eller någon RC benso som kinesen haft på lager och som haft turen att komma genom tullen.
Att hitta Alprazolam, Diazepam, Flunitrazepam, Klonazepam eller dylikt i Kina är osannolikt då det är förknippat med dödsstraff där och någon rättvis rättegång är det inte tal om.

säkerligen är det så att ksalol är fejk
Men oavsett vad så fick jag då igen mina svar från dom nya blistren som inte går å riva å dom visa på
Enbart ren alprazolam.

Å batchen som jag hade 406 nånting som jag skrivit om, har testat dem. den kändes som en svensk xanor tammetusan.
Åh besk så in i helsikke, så förstår hur ni kan säga att inga ksalol innehåller alprazolam när jag just fått det på svar att det var ren alprazolam jag hade i blodet ( nyss via telefonsamtal )
Senast redigerad av mansonjeppo 2021-08-04 kl. 11:59. Anledning: Felstavning
Citera
2021-08-04, 20:47
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mansonjeppo
Men oavsett vad så fick jag då igen mina svar från dom nya blistren som inte går å riva å dom visa på
Enbart ren alprazolam.

Å batchen som jag hade 406 nånting som jag skrivit om, har testat dem. den kändes som en svensk xanor tammetusan.
Åh besk så in i helsikke, så förstår hur ni kan säga att inga ksalol innehåller alprazolam när jag just fått det på svar att det var ren alprazolam jag hade i blodet ( nyss via telefonsamtal )

Jag ställer mig fortfarande tveksam om jag ska vara ärlig.
Saken är denna, att man tittar inte efter alprazolam i blod eller i urin, man tittar efter dess metaboliter.
Men om Alprazolam blir till metabolit X så blir sannolikt Flualprazolam till metabolit X också.
Då kan man lätt tro att de är Alprazolam man intagit men de egentligen rör sig om någon besläktad analog som metaboliseras på samma sätt.

Fake är de ju oavsett, men är det alprazolam i eller inte?
De är frågan! Kan mycket väl vara någon annan med snarlik effekt som är dosjusterad för att ge liknande effekt (och då också smaka beskt).
Citera
2021-08-05, 03:47
Medlem
Citat:
Enbart ren alprazolam.

Du vet vet inte om det var 40661, 012024 eller 40861, 012024? För har just nu 40661.
Citera
2021-08-05, 03:48
Medlem
Citat:
Å dela på
Inte innehåller alprazolam , då mina nya tester visade enbart på alprazolam . När man har svart på vitt liksom. ?

Vilket nr var det på de du testade?
Citera
2021-08-05, 07:26
Medlem
Citat:
Å dela på
Börja läsa stora Alprazolamtråden där det finns länkar till läkemedelsvekets test! Mvh
Citera
2021-08-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satanas1312
Du vet vet inte om det var 40661, 012024 eller 40861, 012024? För har just nu 40661.

40681 012024 Dom nya . Utan rivningsskåra.
Citera
2021-08-07, 09:00
Medlem
Citat:
40681 012024 Dom nya . Utan rivningsskåra.

En spontan fråga
Har fet ångest över bröllop idag.
Äter dagligen 25 mg diazepam
Idag ingen, tog istället iktorivil 2 mg och 0,5 mg alprazolam. Kan jag ta någon öl likafullt eller dör jag ?
Citera
2021-08-07, 11:20
Medlem
Testade dom nya alprazolam utan skåror och dom smakade alprazolam som fan jämfört med dom jag fick tag på innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in