Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-06, 16:23
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Tror inte att de flesta vurmar för henne, även om det hade varit fint. Här läser vi gottigott skvaller och äter människor så vi kan underhållas. Icke sant?

Nja…. det finns en vilja att önska gott delat med en vilja att avslöja bluffar.
Citera
2021-08-06, 17:30
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Tror inte att de flesta vurmar för henne, även om det hade varit fint. Här läser vi gottigott skvaller och äter människor så vi kan underhållas. Icke sant?
För flera av oss här är det nog att vi vill skydda att fler kvinnor/barn far illa.
Ser inget underhållningsvärde i att en man, vem det än är, ser till så att kvinnor/barn får ärr som är svårläkta.
Citera
2021-08-06, 17:48
Medlem
Jag tycker synd om PW och jag ömmar för de tidigare utsatta "offren".

CB är fake ändå ut i ryggmärgen och det är bara en tidsfråga innan det krackelerar någonstans: privat eller offentligt.
Citera
2021-08-06, 18:25
Medlem
Hoppsan - nu har CBs exfru/sambo lagt ut en artikel från Aftonbladet eller Expressen ang narcissism/psykopati (för 8 timmar sedan). I sin text vädjar hon till utsatta kvinnor att gå omedelbart hur kära de än är.

Jag hejar på henne - starkt!! - och hoppas att PW eller någon annan antingen läser här eller är nyfiken på hennes FB-inlägg.
Citera
2021-08-06, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Hoppsan - nu har CBs exfru/sambo lagt ut en artikel från Aftonbladet eller Expressen ang narcissism/psykopati (för 8 timmar sedan). I sin text vädjar hon till utsatta kvinnor att gå omedelbart hur kära de än är.

Jag hejar på henne - starkt!! - och hoppas att PW eller någon annan antingen läser här eller är nyfiken på hennes FB-inlägg.

Problemet är bara att Pernilla inte kommer att lyssna. Hon är tok kär och allt Christian gör är fantastiskt. Hon har noll i insikt och kommer bli förbannad på den som säger något illa om kärleken
Citera
2021-08-06, 19:44
Medlem
Citat:
Jag tycker synd om PW och jag ömmar för de tidigare utsatta "offren".

CB är fake ändå ut i ryggmärgen och det är bara en tidsfråga innan det krackelerar någonstans: privat eller offentligt.
Själv tycker jag inte alls synd om henne, en person som gapar, skriker och kastar saker på någon när det är barn i närheten kan det aldrig vara synd om. När barnen sedan i vuxen ålder vill prata om detta resulterar det i en utskällning. Hon är vidrig.
Citera
2021-08-06, 19:55
Medlem
nickomyras avatar
Hur länge var han ti https://www.facebook.com/670721045/posts/10157796300101046/?d=n llsammans med yngsta dotterns mamma ?
När tog det slut ?
Citera
2021-08-06, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Själv tycker jag inte alls synd om henne, en person som gapar, skriker och kastar saker på någon när det är barn i närheten kan det aldrig vara synd om. När barnen sedan i vuxen ålder vill prata om detta resulterar det i en utskällning. Hon är vidrig.

Ok, hon har ju bråkat mest med EI och JL men berätta gärna mer! Har du fått saker kastat på dig? Har du varit med?

B & B har båda berättat om försummelse under uppväxten, mycket kopplat till just bråken med EI och JL
Citera
2021-08-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Problemet är bara att Pernilla inte kommer att lyssna. Hon är tok kär och allt Christian gör är fantastiskt. Hon har noll i insikt och kommer bli förbannad på den som säger något illa om kärleken

Jag tror dessvärre samma sak. Hon måste bli varse om det själv och det kommer nog ta tid då han är taktisk och visar ”de fina sidorna”. Hoppas att hennes vänner och äldre barn är mer lyhörda och ser igenom hans inställsamhet. Hon har ju så många kloka människor runtomkring sig, jag menar alla kan ju inte bara köpa att han är en skänk från ovan?!

Läste i ett tidigare inlägg att Pernillas mamma lovordade honom. Det gör så ont i mig att läsa det. De lovordar en person som förtjänar det som minst. Hoppas verkligen att någon i hennes bekantskapskrets hittar denna tråd och förstår att det är sann information som delges. Det är varken troll eller avundsjuka ex.

Jag är enbart en gammal arbetskollega till C och jag har inget som helst egenintresse av att skriva här, men det gör mig frustrerad att se hur Pernilla lyfter denna man till skyarna.
Senast redigerad av Someone1 2021-08-06 kl. 20:27.
Citera
2021-08-06, 23:34
Medlem
Någon har tydligen varit här inne och läst alt. pratat med PW för j-r vad det strös kärlek över CB på diverse IG-konton.

J-t äckligt att se.
Citera
2021-08-07, 00:33
Medlem
Citat:
Någon har tydligen varit här inne och läst alt. pratat med PW för j-r vad det strös kärlek över CB på diverse IG-konton.

J-t äckligt att se.

Ja 😂. Lite ”Emma tvärtemot effekt” (inte förvånad). S.W verkar dock vara en klok person så förhoppningsvis ser hon igenom fasaden.

Pernilla lever väl i tron att det som varit har varit och hon vill inte veta något om det för hon har ju träffat Mr Right, som i hennes ögon är fulländad (!). Men hon glömmer att en persons personlighet är densamma vare sig man är 40 eller 50+.

Så snedsteg som gjorts i privat- eller yrkeslivet och som upprepats om och om igen är ett solklart tecken på ett inte alltför smickrande personlighetsdrag. Alltså här pratar vi om en vuxen man och ingen 20-åring. Värt att tänka på.
Citera
2021-08-07, 00:37
Medlem
Har inte Pernilla redan varit gift med ett psykfall som prylade henne?

Hon verkar iaf ha en särskild typ när det kommer till "män".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in