Citat:
Ursprungligen postat av
Illa2222
Problemet är bara att Pernilla inte kommer att lyssna. Hon är tok kär och allt Christian gör är fantastiskt. Hon har noll i insikt och kommer bli förbannad på den som säger något illa om kärleken
Jag tror dessvärre samma sak. Hon måste bli varse om det själv och det kommer nog ta tid då han är taktisk och visar ”de fina sidorna”. Hoppas att hennes vänner och äldre barn är mer lyhörda och ser igenom hans inställsamhet. Hon har ju så många kloka människor runtomkring sig, jag menar alla kan ju inte bara köpa att han är en skänk från ovan?!
Läste i ett tidigare inlägg att Pernillas mamma lovordade honom. Det gör så ont i mig att läsa det. De lovordar en person som förtjänar det som minst. Hoppas verkligen att någon i hennes bekantskapskrets hittar denna tråd och förstår att det är sann information som delges. Det är varken troll eller avundsjuka ex.
Jag är enbart en gammal arbetskollega till C och jag har inget som helst egenintresse av att skriva här, men det gör mig frustrerad att se hur Pernilla lyfter denna man till skyarna.