2021-08-06, 22:35
Medlem
Så vad vet man ca om detta? Vem är dom som är misstänkt och vem år brottsoffret? Och blir det hevn dåd?
Citera
2021-08-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tittut14
Flera släktingar (på mammans sida) har försökt att hjälpa henne. Hennes pappa var ju i sitt eget missbruk. Sedan dog han när hon bara var 19år.

Jag känner inte någon av dem men med tanke på hennes bakgrund så tror jag verkligen på att familjen har försökt göra allt de kan. Min historia är likvärdig på många sätt. My condolances till hennes familj <3
Citera
2021-08-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Frida hade barn som var omhändertagen, tror placerad hos någon släkting. Det är väl dessa som är vårdnadshavare.

Å, är det så? Kan du berätta närmare om det? Könet på barnet? Åldern? Visste Frida ens själv om att hon fött barn? Vem var pappan? Tror polisen att det är hennes barn eller är det en målsägande av andra skäl? Du som vet.

Kan du samtidigt uppdatera mig lite om hur det egentligen ligger till i det här fallet och vilka de fem målsägandena är, du som känner till allt så väl även i det fallet?

(FB) Tre knivskurna på vandrarhem, Stockholm, 2021-07-12
Citera
2021-08-06, 22:41
Medlem
Citat:
Klart Kevin gör. Vi år ju dömda i samma knarkmål förra veckan.

intenog: Du är inte E T! Jag känner E T, och den där killen är alldeles för speedad för att sitta och skriva 10293838373636 inlägg på flashback. Dessutom kan E T inte uttrycka sig så himla bra på ”normal svenska”, han pratar dessutom helt osammanhängande för det mesta.

Jag vet att E T pratar jättemycket och kan knappt vara tyst så länge de finns någon med öron i hans närhet, men killen skulle aldrig nånsin yttra sig om sådana saker.

den riktiga E T var tillsammans med en tjej 2019 som har sina rötter i ett annat land. När tog relationen slut och i vilket land hade hon sina rötter om du är E T (Jag vet när de gjorde slut och jag vet var hon har sina rötter!), dessutom brukar den där tjejen babbla om att hon hade specifika kunskaper i ett nischat område, vad är detta område (Jag vet vilket område det är!).

Den tjejen brukar alltid ha något ovanligt i sin väska som hon brukar berätta och till och med visa folk, vad är detta för något?
Citera
2021-08-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Så vad vet man ca om detta? Vem är dom som är misstänkt och vem år brottsoffret? Och blir det hevn dåd?

Du har inte läst tråden va?

1. SV är misstänkt på sannolika skäl för mord (personligen köper jag inte att han är skyldig)
2. BO är FL som tydligen kommer från en underklassfamilj, haft goda förutsättningar men hamnat i fel umgänge.
3. Polisen söker efter tidigare shottaz/FLG-medlemmar från Rinkeby som mistänks ha något att göra med mordet (jag tror att det var någon av dessa som dödade henne)
4. Polisen har hittat ett vapen under en gångtunnel (gissningsvis tillhörande SV och ej relevant för brottet)
5. Polisen har sökt igenom området 2 gånger efter bevismaterial.
Citera
2021-08-06, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanisten.anna
intenog: Du är inte E T! Jag känner E T, och den där killen är alldeles för speedad för att sitta och skriva 10293838373636 inlägg på flashback. Dessutom kan E T inte uttrycka sig så himla bra på ”normal svenska”, han pratar dessutom helt osammanhängande för det mesta.

Jag vet att E T pratar jättemycket och kan knappt vara tyst så länge de finns någon med öron i hans närhet, men killen skulle aldrig nånsin yttra sig om sådana saker.

den riktiga E T var tillsammans med en tjej 2019 som har sina rötter i ett annat land. När tog relationen slut och i vilket land hade hon sina rötter om du är E T (Jag vet när de gjorde slut och jag vet var hon har sina rötter!), dessutom brukar den där tjejen babbla om att hon hade specifika kunskaper i ett nischat område, vad är detta område (Jag vet vilket område det är!).

Den tjejen brukar alltid ha något ovanligt i sin väska som hon brukar berätta och till och med visa folk, vad är detta för något?

Låt mig gissa på att han gav dig rätt svar..🙄
Att du just nu bevisade att han är ET..
Citera
2021-08-06, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Låt mig gissa på att han gav dig rätt svar..🙄
Att du just nu bevisade att han är ET..

Kioskmongot Intenog fattar inte att folk ställer personliga frågor för att bekräfta ens identitet. Jag har gett han specifika information om en specifik person som E T var tillsammans med, men ruttna ägget intenog kan tamigfan inte svara nånting.
Citera
2021-08-06, 23:08
Medlem
Synd att trådens fokus har glidit bort från dess topic allt mer. Hela den här identitetsfrågan hos en användare är hyfsat ointressant i relation till den faktiska händelsen.

Nog för att användaren verkar ha koll på Luleå och folk som är därifrån, men inte är väl det något som är värt att låta ta över tråden.
———————————————-
I ett tidigt inlägg hade ett vittne sett fem personer springa från platsen. En kan antas vara den nu häktade kanske. Men vet man vilka de andra är? Och från början nämndes att de hade kommit i en bil och sedan sprayat, eftersom bilen inte blev kvar borde det minst ha funnits en sjätte person som var i liv efter skjutningen som sedan kört bilen därifrån. Eller kanske till och med ytterligare någon. Någon som vet vad det var för bil som hittades utbränd?

Jag tror inte att alla, om ens någon av de springande är skyldiga till sprayningen. Alternativt så var antingen 2 eller 3 inblandade (så som vittnet sett dem dela upp sig) + någon eller några till i bilen.

Rent krasst bör det ha varit minst 6-7 personer på platsen utöver BO, kanske flera.

Vilka är dessa?
Senast redigerad av Rabiator 2021-08-06 kl. 23:10. Anledning: Stavfel. Och förtydligande.
Citera
2021-08-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Snälla admin, är det inte möjligt att städa bort den här irrelevanta parallelldiskussionen om Kevin, Eric mfl och om vem som ljuger eller inte. Den tar upp mycket mer än halva tråden och handlar ju inte om brottet.

Instämmer. Det är irrelevant.
Citera
2021-08-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1

Vad tror du? För är det någon i denna tråden som faktiskt verkar ha koll, så är de du, så vad tror du om allt?
Citera
2021-08-06, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiator
Synd att trådens fokus har glidit bort från dess topic allt mer. Hela den här identitetsfrågan hos en användare är hyfsat ointressant i relation till den faktiska händelsen.

Nog för att användaren verkar ha koll på Luleå och folk som är därifrån, men inte är väl det något som är värt att låta ta över tråden.
———————————————-
I ett tidigt inlägg hade ett vittne sett fem personer springa från platsen. En kan antas vara den nu häktade kanske. Men vet man vilka de andra är? Och från början nämndes att de hade kommit i en bil och sedan sprayat, eftersom bilen inte blev kvar borde det minst ha funnits en sjätte person som var i liv efter skjutningen som sedan kört bilen därifrån. Eller kanske till och med ytterligare någon. Någon som vet vad det var för bil som hittades utbränd?

Jag tror inte att alla, om ens någon av de springande är skyldiga till sprayningen. Alternativt så var antingen 2 eller 3 inblandade (så som vittnet sett dem dela upp sig) + någon eller några till i bilen.

Rent krasst bör det ha varit minst 6-7 personer på platsen utöver BO, kanske flera.

Vilka är dessa?

nicket lesspalivet hade en teori tidigare i tråden som jag med flera tror mer på, visserligen verkar den vara baserad på intenogs utsagor som iochförsig går att spekulera kring.
Citera
2021-08-06, 23:16
Medlem
Citat:
Varit med många tjejer men syftar du på galna Maya, knappast psykfallet Tindra.

Okej, Hugh Hefner! Men tillbaka till mina frågor: Det är bara en tjej som passar till beskrivningen. Jag upprepar igen: en tjej med utländsk bakgrund som har specifika och nischade kunskaper och brukar alltid gå runt med något ovanligt i väskan som hon alltid brukade prata om och visa till folk! Komigen nu, enklare än så kan det inte bli! Berätta bara vad hon hade för kunskap och vad hon brukar ha i väskan samt vilket land hon kommer ifrån.

E T har inte haft många tjejer och ET har definitivt inte haft någon tjej med vettiga kunskaper förutom den här tjejen. Det kan jag lova dig med all heder och samvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in