2021-08-06, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Tack! Hon må ha bragt E om livet men EmmeLee är ju galen om hon ser en kraftigt överviktig kvinna på den filmen. L var verkligen en magiskt vacker brud.

Ja det är ju "ytan" män ofta faller för. Men hon var kraftigt överviktig här i filmen och ser inte ut att må bra.

Sist jag träffade L hade hon dragit i sig ett vitt pulver som satt kvar runt näsan.. Kanske det var puder en krossad tablett eller något annat, men på skolan hon gick på som vuxen, pratades det om att hon gick på "droger/alkohol". Det var andra fd missbrukare som gick på samma skola och som kände till henne.
2021-08-06, 09:48
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Oh dear- here we go again

Jag sa kraftigt överviktig - jämnfört med hur skinny hon var nu

Och är väl ändå stor skillnad på att väga 95 pannor - till att väga 60?

Men du får tycka att hon är fin- I dont give a fuck.

Ser bara en framtida mördare jag. Fet och äcklig människa. Som sen börjar knarkar och får istället typiskt knarkar look. Skinny, frånvarande blick, svarta ringar runt ögonen.

Kryp tillbaka till den Sten du legat gömd under.

Du kan verkligen inte låta bli att spotta på henne, känns det bättre för dig då?
Är det din sak att diktera hur folk får eller bör se ut?

Och mörka ringar under ögonen, hon har barn, och blir äldre, man blir trött, man åldras och kan se sliten ut, det är helt normalt. Jag är ungefär i hennes ålder, dricker inte, använder inte droger, äter relativt nyttigt och motionerar, har barn, och ser även jag sliten ut med påsar/ringar under ögonen. Och många, MÅNGA andra ser oxå ut så. Det är normalt, just saying.

Du var den där osäkra tjejen i skolan va, den som blev retad och aldrig bjuden på fest, eller hur?
Det skulle iaf inte förvåna mig med ditt äckliga sätt. Som att nu ska du ta revansch, och på det så tog hon Emil ifrån dig.
2021-08-06, 09:59
Medlem
Vet någon datumet för nästa omhäktningsförhandling?
2021-08-06, 12:38
Medlem
Citat:
Oh dear- here we go again

Jag sa kraftigt överviktig - jämnfört med hur skinny hon var nu

Och är väl ändå stor skillnad på att väga 95 pannor - till att väga 60?

Men du får tycka att hon är fin- I dont give a fuck.

Ser bara en framtida mördare jag. Fet och äcklig människa. Som sen börjar knarkar och får istället typiskt knarkar look. Skinny, frånvarande blick, svarta ringar runt ögonen.

Jag tycker inte hon ser så kraftig ut. Har du någon bild på hur hon ser ut som en knarkare?
2021-08-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Ja det är ju "ytan" män ofta faller för. Men hon var kraftigt överviktig här i filmen och ser inte ut att må bra.

Sist jag träffade L hade hon dragit i sig ett vitt pulver som satt kvar runt näsan.. Kanske det var puder en krossad tablett eller något annat, men på skolan hon gick på som vuxen, pratades det om att hon gick på "droger/alkohol". Det var andra fd missbrukare som gick på samma skola och som kände till henne.

När i tid var det att du såg henne med vitt pulver runt näsan? För jag tycker mig läsa här i tråden att hon pluggade nu, så jag gissar att det var nyligen då?
2021-08-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Georg70
Kraftigt överviktig, väldigt överviktig är ord ni använder er av. Var ser ni detta?
En kvinna som är otroligt vacker.
Är man mkt kort kanske man kan väga 52-53 kg, men vet du hur lång L är?

Om en kvinna är minst 175 -180 cm, anser ni att hon ska väga 52 kg? tro fan det finns ätstörningar när man har sådan snedvdriden syn.
Eller om en person är 150 cm, vad anser ni hon ska väga? Då bör hon ju enligt eran syn väga runt 30 kg.

Och vad har hennes vikt med detta mordfall att göra?

En iakttagelse av personen som alltid varit noga med sitt utseende och för hennes längd, så var hon överviktig här vid detta tillfälle.
Jag blev mest överraskad. Vet ju hur hon varit noga med sitt utseende och alla skönhetsopererationer hon gått igenom efter alla graviditeter.
2021-08-06, 23:07
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
En iakttagelse av personen som alltid varit noga med sitt utseende och för hennes längd, så var hon överviktig här vid detta tillfälle.
Jag blev mest överraskad. Vet ju hur hon varit noga med sitt utseende och alla skönhetsopererationer hon gått igenom efter alla graviditeter.

Lasseliten skrev ju att L mådde mycket dåligt då, är du medveten om att det kan förekomma viktökning som biverkning av psykmediciner?

Just saying.....
2021-08-06, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Lasseliten skrev ju att L mådde mycket dåligt då, är du medveten om att det kan förekomma viktökning som biverkning av psykmediciner?

Just saying.....

Jojo, men han pratade om
Senaste månaden - ville ju inte alls kännas vid nåt annat - trots att hon varit intagen på psyk .

Filmen är från 2019. Så överviktig pga mediciner - ja- då var hon ju psykfall redan där
Vore intressant att höra varför det giftermålet tog slut så snabbt.
2021-08-07, 00:04
Medlem
Ravenwavess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Just saying.....

Exakt, många psykofarmaka har viktökning som en biverkan. Och dessutom, varför ska man hålla på och racka ner på någons vikt?!

Citat:
Jojo, men han pratade om
Senaste månaden - ville ju inte alls kännas vid nåt annat - trots att hon varit intagen på psyk .

Filmen är från 2019. Så överviktig pga mediciner - ja- då var hon ju psykfall redan där
Vore intressant att höra varför det giftermålet tog slut så snabbt.

Är det ens verkligen bekräftat att L varit inlagd på psyk? Och när skulle hon isf ha varit det?

Och du vet om att man kan äta psykofarmaka utan att vara ett vad du kallar psykfall.
Du är så jävla snäv i din världsbild så jag tycker synd om dig. Hoppas du har ett lite vidare synfält sen när du växer upp :')
2021-08-07, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenwaves
Exakt, många psykofarmaka har viktökning som en biverkan. Och dessutom, varför ska man hålla på och racka ner på någons vikt?!

Är det ens verkligen bekräftat att L varit inlagd på psyk? Och när skulle hon isf ha varit det?

Och du vet om att man kan äta psykofarmaka utan att vara ett vad du kallar psykfall.
Du är så jävla snäv i din världsbild så jag tycker synd om dig. Hoppas du har ett lite vidare synfält sen när du växer upp :')

Ja, fakta är sannerligen en bristvara. On Topic är ett allvarligt brott. Mordåtal.

Osäker Viktuppgång hos en MGM, måste vara totalt OffTopic.
2021-08-07, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ja, fakta är sannerligen en bristvara. On Topic är ett allvarligt brott. Mordåtal.

Osäker Viktuppgång hos en MGM, måste vara totalt OffTopic.

Tyvärr, en ny lag säger att alla som går upp i vikt måste frikännas från alla misstankar. Eller var det tvärtom; att de som går upp i vikt alltid bör dömas? Eller är det så att personers vikt inte spelar någon som helst roll rent vid juridiska domslut?
2021-08-07, 00:42
Medlem
Citat:
Allt för väl.

Det var troligen därför hon, som jag förstår, läste upp betygen på Folkhögskolan, för att komma in på SLU. Strongt gjort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in