Verkar som att han är på en resa. På alla möjliga plan.
Han verkar vara på nån slags gräns där han fortfarande måste förhålla sig till den gamla Gustaf och sedan ta den han är nu i en vidare riktning vidare för att hitta in.
Det nya låter som att han är på väg mot något intressant.
Jag älskar denna killen. Vilken show han och Busu bjuder på i breaking news ett år senare uppbrottet. Verkar helt klart delat en gås innan sändning, fantastiskt!
Jag älskar denna killen. Vilken show han och Busu bjuder på i breaking news ett år senare uppbrottet. Verkar helt klart delat en gås innan sändning, fantastiskt!
Fruktansvärt usel låt som framfördes på slutet i Breaking News. Synd för man gillar ju honom av någon anledning. Men det är väldigt olugna vibbar som utstrålas. Ser inte ut att må så bra. :/
Ibland blir storheten de gjorde kring Fröding en hör o häpna en belastning för kreativiteten en känslig fin själ som gustav förstår att lämna och göra ful musik för att återskapa sin kontakt med det innersta.
Låt han göra vad han vill så kanske vi får mer av träffsäker känslosam musik Lundell tåström o dylan är alla drabbade av massiva hyllningar för att inte förlora sin själ måste man göra ful musik eller slå sig fri genom att bete sig illa. Att få en stämpel i pannan Skriv skör Frödingmusik begränsar och sliter itu geniet. Var hälsad att göra vad du begagnar för att bli fri Gustav från botten av mitt hjärta.
Senast redigerad av capodaster 2016-11-12 kl. 22:04.
Intressant människa efter att ha lyssnat på Filters senaste podcast.
Såg intervjun med F&F i Breaking News och då blev jag än mer intresserad!
En spännande personlighet, minst sagt.
Är han ett geni?
En knarkare?
En missförstådd person?
En imbecill?
Såg honom i Malous avskyvärda show på tv4 idag.
Han försökte resonera kring jaget och egot samtidigt som han framhöll sina tankegångar som djupa. Jag tyckte mest det lät platt och ogenomtänkt och han verkade vara helt väck. Jag funderar på om herrn kan ha drabbats av någon psykisk åkomma som brutit ut under de senaste åren, eventuellt drogutlöst.
Människan tycks befinna sig i någon slags psykos. Lyssnar på intervju med honom i "fördomspodden".
Måste hålla med föregående talare. Försöker vara djup men känns endast platt. Människan tycks tro att varje tanke han tänker är unik och briljant.