2016-03-15, 21:52
Medlem
Jimbos avatar
Verkar som att han är på en resa. På alla möjliga plan.
Han verkar vara på nån slags gräns där han fortfarande måste förhålla sig till den gamla Gustaf och sedan ta den han är nu i en vidare riktning vidare för att hitta in.

Det nya låter som att han är på väg mot något intressant.
Citera
2016-03-17, 19:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han sitter och pratar i P3 nu, om att han inte vill vara ett varumärke och konstiga resonemang. Han låter inte helt kry faktiskt...

Edit: Musikguiden i P3. Han vill "ta "pengarna ur musiken" och problemet är att "folk knullar för lite". Mycket om "balans" och annat...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2016-03-17 kl. 19:34.
Citera
2016-04-06, 23:48
Medlem
eddiessons avatar
Såg att han och hans bror har över 3 miljoner visningar på Spotify på sin nya låt, det är väl ganska ok ändå för att vara dom
Citera
2016-04-08, 08:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Gäst i Morgonpasset i P3 nu och börjar direkt med att problematisera begreppet bra, hehe
Citera
2016-09-14, 22:36
Medlem
Jag älskar denna killen. Vilken show han och Busu bjuder på i breaking news ett år senare uppbrottet. Verkar helt klart delat en gås innan sändning, fantastiskt!
Citera
2016-09-14, 22:43
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemund
Jag älskar denna killen. Vilken show han och Busu bjuder på i breaking news ett år senare uppbrottet. Verkar helt klart delat en gås innan sändning, fantastiskt!

Bara patetisk. Inget annat.
Citera
2016-09-14, 22:51
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Bara patetisk. Inget annat.

Håller faktiskt med. Speciellt svarta killen, riktigt pinsam. Jävligt dålig låt dessutom. Hans röst däremot är grym. Nej, tycker Breaking News spårat ur för övrigt...
Citera
2016-09-14, 23:04
Medlem
silbersteins avatar
Fruktansvärt usel låt som framfördes på slutet i Breaking News. Synd för man gillar ju honom av någon anledning. Men det är väldigt olugna vibbar som utstrålas. Ser inte ut att må så bra. :/
Citera
2016-11-12, 22:02
Bannlyst
Ibland blir storheten de gjorde kring Fröding en hör o häpna en belastning för kreativiteten en känslig fin själ som gustav förstår att lämna och göra ful musik för att återskapa sin kontakt med det innersta.
Låt han göra vad han vill så kanske vi får mer av träffsäker känslosam musik Lundell tåström o dylan är alla drabbade av massiva hyllningar för att inte förlora sin själ måste man göra ful musik eller slå sig fri genom att bete sig illa. Att få en stämpel i pannan Skriv skör Frödingmusik begränsar och sliter itu geniet. Var hälsad att göra vad du begagnar för att bli fri Gustav från botten av mitt hjärta.
Senast redigerad av capodaster 2016-11-12 kl. 22:04.
Citera
2017-01-07, 21:23
Medlem
Hasselhoffs avatar
Intressant människa efter att ha lyssnat på Filters senaste podcast.
Såg intervjun med F&F i Breaking News och då blev jag än mer intresserad!
En spännande personlighet, minst sagt.

Är han ett geni?
En knarkare?
En missförstådd person?
En imbecill?

... ?
Citera
2017-03-31, 21:57
Medlem
PW-Gerssons avatar
Såg honom i Malous avskyvärda show på tv4 idag.
Han försökte resonera kring jaget och egot samtidigt som han framhöll sina tankegångar som djupa. Jag tyckte mest det lät platt och ogenomtänkt och han verkade vara helt väck. Jag funderar på om herrn kan ha drabbats av någon psykisk åkomma som brutit ut under de senaste åren, eventuellt drogutlöst.
Citera
2017-04-21, 00:13
Medlem
DjungelJenss avatar
Människan tycks befinna sig i någon slags psykos. Lyssnar på intervju med honom i "fördomspodden".
Måste hålla med föregående talare. Försöker vara djup men känns endast platt. Människan tycks tro att varje tanke han tänker är unik och briljant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in