Citat:
Ursprungligen postat av
Gabriel Knight
Här nedan finns några exempel på vad man ska kolla på om det är köpta följare:
https://www.dagensanalys.se/6-satt-a...-pa-instagram/
Kollat igen, 56k. Hon blockar ju friskt så varifrån kommer strömmen av nya om dom inte är köpta?
Törs inte kolla vilka som följer henne. 😬 Av det du länkade till, och kommentarer jag läst på hennes Instagram, verkar det vara många "wow" och "nice!" så det stämmer med köpeföljare.
Jag har använt vanliga namn, ibland med siffra, men utan foto. Självklart har jag inga inga följare eller nån som jag följer. Men hon har blockat mig ett antal gånger nu.
Hamnar alla i en viss ordning eftersom hon är så snabb att hitta katterna bland hermelinerna?
I kväll har dom ätit spagetti och köttfärssås fast det hette nåt finare på spanska förstås. Efter det blev det Netflix. Konstigt nog nåt textat på svenska. Anna har ju berättat om alla fantastiska serier och filmer dom bara kan se i Spanien. Kan vara bra träning om hon ska bo där "the hole tajm".
Det enda som skiljer livet i Spanien från det i Suckunge är väl havet, poolen, värmen och avsaknaden av bil (?). Har svårt att se Anna gå 1 km till fots ner till stranden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Muminflickan
Det är två böcker som handlar om henne, de passar henne perfekt.
Jag hittade inlägget där jag skrev om den där boken hon läste vid poolen under 2 somrar. Samma bok. Eller så var det samma foto hon återanvänder. Hittar inte fotot nu, kanske gör ett försök.