2021-08-03, 14:18
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
"Skräpmat är faktiskt nyttigt enligt viktväktarna"

"och min doktor säger att jag ska äta McDonalds 4 till 5 gånger i veckan för det ska hjälpa in viktnedgång"

Eeh är hon totalt hjärndöd?

Det är en fejkprofil, den profilen har två n i efternamnet det har inte den riktiga Maria.
Någon som driver bara.
Citera
2021-08-03, 15:08
Avslutad
tacko mukbang med mamma
https://youtu.be/-IF72B3CqQw

Mycket sorglig video idag på Davids kanal. Han verkar nedstämd och blir ständigt klandrad av Maria för hans tidigare beteenden. Maria verkar vara en hemskt empatilös mor, att det dessutom finns folk i videons kommentarsfält som skyddar henne och skambelägger David är hemskt. Förstår inte Maria och hennes legosoldater att David befinner sig i en tuff situation? Då diverse myndigheter redan verkar vara inkopplade så förstår jag verkligen inte varför hon får ha kvar vårdnaden. David förtjänar inte det här.
Citera
2021-08-03, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlfredosO
tacko mukbang med mamma
https://youtu.be/-IF72B3CqQw

Mycket sorglig video idag på Davids kanal. Han verkar nedstämd och blir ständigt klandrad av Maria för hans tidigare beteenden. Maria verkar vara en hemskt empatilös mor, att det dessutom finns folk i videons kommentarsfält som skyddar henne och skambelägger David är hemskt. Förstår inte Maria och hennes legosoldater att David befinner sig i en tuff situation? Då diverse myndigheter redan verkar vara inkopplade så förstår jag verkligen inte varför hon får ha kvar vårdnaden. David förtjänar inte det här.
Jag tycker precis tvärtom. Ungen är sur och skurig och beter sig som ett mongo i sin egen mukbang. Han säger inte ett pip på hela filmen och mot slutet vinklar han bort kameran från mamma innan han slutligen bara stänger av, utan ett ord. Beteendet påminner om en annan autist som vi inte får ha en tråd om här på Flashback. Samma surmulna tjurighet när han inte står i centrum. Samma tvång att livesända trots att han inte har något att säga. Samma plötsliga slut när mongot fått sitt lystmäte av att visa upp sin skurighet.

David är ett diagnosmongo. Det är ingen slump att han är iväg på CP-boende flera gånger i veckan. Det kommer aldrig att bli nånting av honom. Antingen hamnar han som lägsta möjliga slav i något kriminellt gäng eller också i någon LSS-lägenhet där han tillbringar dagarna med att ladda upp skit på Youtube/Tiktok.

Och ifall någon nu invänder att det är ett baaaaaaarn jag talar om så vet jag om det. Det förändrar ingenting. David kommer inte att sluta vara en mupp bara för att han blir 5-10 år äldre.
Citera
2021-08-04, 23:29
Medlem
Maria har hela alfabetet.Att hon ens har vårdnaden om barnen är ju helt otroligt? Är soc-kärringarna på semester?
Citera
2021-08-05, 20:24
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekorren754
Maria har hela alfabetet.Att hon ens har vårdnaden om barnen är ju helt otroligt? Är soc-kärringarna på semester?

SÅ farlig är det inte, vilket syns om man kollar på ett antal videos. Ungarna känner sig uppenbart inte otrygga!

Men att skolsköterskan mer än gärna får rycka in och i princip beordra mer grönsaker och mindre portioner - oh ja... Har Maria själv en diagnos? Förmodligen. Fast det innebär ju inte per se att hon är olämplig som vårdnadshavare.

Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag tycker precis tvärtom. Ungen är sur och skurig och beter sig som ett mongo i sin egen mukbang. Han säger inte ett pip på hela filmen och mot slutet vinklar han bort kameran från mamma innan han slutligen bara stänger av, utan ett ord. Beteendet påminner om en annan autist som vi inte får ha en tråd om här på Flashback. Samma surmulna tjurighet när han inte står i centrum. Samma tvång att livesända trots att han inte har något att säga. Samma plötsliga slut när mongot fått sitt lystmäte av att visa upp sin skurighet.

David är ett diagnosmongo. Det är ingen slump att han är iväg på CP-boende flera gånger i veckan. Det kommer aldrig att bli nånting av honom. Antingen hamnar han som lägsta möjliga slav i något kriminellt gäng eller också i någon LSS-lägenhet där han tillbringar dagarna med att ladda upp skit på Youtube/Tiktok.

Och ifall någon nu invänder att det är ett baaaaaaarn jag talar om så vet jag om det. Det förändrar ingenting. David kommer inte att sluta vara en mupp bara för att han blir 5-10 år äldre.

Håller helt med om att Davids beteende gjorde att Marias protester var helt befogade. Visst är han otroligt barnslig och vill vara i centrum! Fast där känner jag att skillnaden med "Lord Voldemort" slutar, för David tar faktiskt in kritiska synpunkter och reflekterar över dem. Har Micke någonsin gjort det?? Jag vet inte, men har fått känslan av att alla som inte kommit med positiva kommentarer definitionsmässigt varit troll. Så verkar inte David alls resonera.
Citera
2021-08-05, 20:47
Medlem
El.Jefes avatar
En wt-kärring som vräker i sig mat medan hon svamlar. Är det tågkrascheffekten i spel eller är det nån slags lyteskomik jag inte begriper som får er att vilja se sånt här skit?
Citera
2021-08-05, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Håller helt med om att Davids beteende gjorde att Marias protester var helt befogade. Visst är han otroligt barnslig och vill vara i centrum! Fast där känner jag att skillnaden med "Lord Voldemort" slutar, för David tar faktiskt in kritiska synpunkter och reflekterar över dem. Har Micke någonsin gjort det?? Jag vet inte, men har fått känslan av att alla som inte kommit med positiva kommentarer definitionsmässigt varit troll. Så verkar inte David alls resonera.
Sant. Men Micke är tjugofem år äldre. Micke har spenderat de senaste tjugo åren helt ensam i sin egen värld med sina egna fantasier. All kontakt med yttervärlden har varit med föräldrar/personal som gett honom allt han pekat på eller med troll som i många fall snälltrollat honom. David är inte där än, han har folk runt omkring sig och stimuleras änsålänge socialt av sin skolgång. Det återstår att se ifall David också hamnar mol allena i någon slags CP-lägenhet när han tvingas ur mukbang-boet? Han är redan på LSS-boende minst en gång i veckan när familjen tröttnar på honom. Han har dessutom en lindrig utvecklingsstörning enligt vad Maria berättade i en film nyligen. Risken finns att han fyller arton och får ett sjukbidrag och en LSS-tvåa i något höghus och sedan glöms han bort med sina matlådor och allt perversare fantasier. Och sedan går åren...

Iofs kanske lite tidigt att spekulera om det än men jag tycker mig se beteenden som jag känner igen. Ett annat oroande faktum är att han inte är den ende i familjen med diagnoser. Alla Marias ungar har hela ryggsäcken full med bokstavskombinationer. Värst är aggrotrollet Andreas som inte går att ha i möblerade rum. David är väl näst värst drabbad. Det är en underhållande samling individer, helt klart.
Citera
2021-08-05, 21:28
Medlem
Herregud vilken misär.... Kärringen måste ju gått upp 10-15kg sedan hon började med att vräka ut eländet på Youtube. Varför lägger man ens ut sådant här publikt? Ungen mumlar osammanhängande mellan slafsandet och oljudet i bakgrunden. Vad är meningen egentligen?
Citera
2021-08-05, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Sant. Men Micke är tjugofem år äldre. Micke har spenderat de senaste tjugo åren helt ensam i sin egen värld med sina egna fantasier. All kontakt med yttervärlden har varit med föräldrar/personal som gett honom allt han pekat på eller med troll som i många fall snälltrollat honom. David är inte där än, han har folk runt omkring sig och stimuleras änsålänge socialt av sin skolgång. Det återstår att se ifall David också hamnar mol allena i någon slags CP-lägenhet när han tvingas ur mukbang-boet? Han är redan på LSS-boende minst en gång i veckan när familjen tröttnar på honom. Han har dessutom en lindrig utvecklingsstörning enligt vad Maria berättade i en film nyligen. Risken finns att han fyller arton och får ett sjukbidrag och en LSS-tvåa i något höghus och sedan glöms han bort med sina matlådor och allt perversare fantasier. Och sedan går åren...

Iofs kanske lite tidigt att spekulera om det än men jag tycker mig se beteenden som jag känner igen. Ett annat oroande faktum är att han inte är den ende i familjen med diagnoser. Alla Marias ungar har hela ryggsäcken full med bokstavskombinationer. Värst är aggrotrollet Andreas som inte går att ha i möblerade rum. David är väl näst värst drabbad. Det är en underhållande samling individer, helt klart.

Underhållande var ordet, sade Bull! Och du har rätt. David går fortfarande i skolan och har utomstående runt sig på ett annat vis. Definitivt! Känner ändå att det finns en markant skillnad i deras respektive karaktärer, där David faktiskt verkar intresserad av vad andra tycker. Å inte bara för att få fler likes och prenumeranter, även om det givetvis lockar starkt just nu.

Men visst, vad händer sen? Jag hoppas du har fel. Hoppas alltså... Beträffande A håller jag helt med dig, hur det blir för honom när inte "kortis" finns längre vill jag inte ens tänka på. [Tydligen utbildar han sig till kock, så lyckas han där kan det ju faktiskt bli rätt ok trots allt.]
Citera
2021-08-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El.Jefe
En wt-kärring som vräker i sig mat medan hon svamlar. Är det tågkrascheffekten i spel eller är det nån slags lyteskomik jag inte begriper som får er att vilja se sånt här skit?

Bådadera för min del. Sedan, när man har sett några videos börjar man faktiskt gilla individerna - framför allt äldste sonen Christian.
Citera
2021-08-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Herregud vilken misär.... Kärringen måste ju gått upp 10-15kg sedan hon började med att vräka ut eländet på Youtube. Varför lägger man ens ut sådant här publikt? Ungen mumlar osammanhängande mellan slafsandet och oljudet i bakgrunden. Vad är meningen egentligen?

Hon har gått både ner och upp, enligt vad jag sett. Hur det förhåller sig i jämförelse med de allra första mukbangsen har jag faktiskt inte tänkt på... Får kolla det inser jag!

Just det här varför man lägger upp detta publikt är väl själva orsaken till att jag tittar själv: Varför gör man ens så här?!? (Antagligen för att få uppmärksamhet som man inte skulle fått annars). Att David pratar otydligt emellanåt är naturligtvis olyckligt, även att övriga i hushållet inte kan dämpa sig och TV:n medan han spelar in!
Citera
2021-08-06, 18:14
Avslutad
Ny film från mukbangmongot.
https://www.youtube.com/watch?v=NlNNZB5AvjU

Ugnsbakad lax med creme fraiche-sås serveras idag. Efter lite tryckt stämning i början sätter Maria igång och drar en lång och poänglös historia om när hon bodde i Värmland. Därefter börjar hon läxa upp oss tittare för att vi är elaka som drar paralleller mellan hennes enorma matintag och hennes groteska övervikt. Fetman beror på att hon har struma, förtäljer hon. Och trånga halsmandlar. Under tiden hon pratar vräker hon i sig två rejäla portioner creme fraiche-sås med inslag av lax i.

Ganska poänglös film. Det verkar som att den spelades in ganska nyligt på det stora fiskgrytebråket, så Diagnos-David är ovanligt tyst åtminstone inledningsvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in