Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-05, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Det är ju han som är misstänkt för mord så tror inte han kommer kunna få ett normalt liv efter dehär ändå

Precis, han är bara misstänkt, om aina gör sitt jobb så kommer han frikännas men det är kanske för mycket att hoppas på från den inkompetenta kåren i norr.
Citera
2021-08-05, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap0
Är dom efterblivna eller har någon mixtrat med bilden
plockat från FUPen
Citera
2021-08-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontikkapojat
https://anonfiles.com/50L648Afu7/Capture_-_Copy_PNG

ser inte jättesköna ut

Yahye längst till vänster (har glasögon ibland), Niinow/Ismail i mitten (mördad), Bahnan längst till höger.

Det har spekulerats i tråden om att Yahye och/eller Bahnan ska vara de Shottaz-medlemmar som är misstänkta för inblandning i mordet på Frida.
Citera
2021-08-05, 14:45
Medlem
Citat:
https://anonfiles.com/50L648Afu7/Capture_-_Copy_PNG

ser inte jättesköna ut

Nivån av inavel bland dessa är inte nådig.
Citera
2021-08-05, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap0
Är dom efterblivna eller har någon mixtrat med bilden

Det stavas kusingifte, är väl iof synonymt på sätt och vis.
Citera
2021-08-05, 14:46
Medlem
Citat:
Precis, han är bara misstänkt, om aina gör sitt jobb så kommer han frikännas men det är kanske för mycket att hoppas på från den inkompetenta kåren i norr.
Snacks inte dynga. Poliskåren i (norr) är i topp på uppklarade fall i landet
Citera
2021-08-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Det stavas kusingifte, är väl iof synonymt på sätt och vis.

Tack så mycket, då vet jag varför de ser konstiga ut.
Citera
2021-08-05, 14:57
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Yahye längst till vänster (har glasögon ibland), Niinow/Ismail i mitten (mördad), Bahnan längst till höger.

Det har spekulerats i tråden om att Yahye och/eller Bahnan ska vara de Shottaz-medlemmar som är misstänkta för inblandning i mordet på Frida.
Nu saknas bara en bild på Almo. Jag tror att Yahye, Bahnan och Almo var nere i Notviken. Därefter åkte de upp till Boden, brände en av bilarna och fortsatte ner över E45 genom Norrlands inland till Borlänge och Tjärna Ängar där Bahnan fortfarande (?) Är skriven och har en massa släktingar. De kan ju inte vara kvar i Luleå och i Rinkeby-Tensta är de för kända och har för många fiender. Borlänge är mitt tips på uppehållsort.

PS: Är det någon som vet om det är Almo som är nicket ilprezzident_ på Instagram?
Citera
2021-08-05, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Nu saknas bara en bild på Almo. Jag tror att Yahye, Bahnan och Almo var nere i Notviken. Därefter åkte de upp till Boden, brände en av bilarna och fortsatte ner över E45 genom Norrlands inland till Borlänge och Tjärna Ängar där Bahnan fortfarande (?) Är skriven och har en massa släktingar. De kan ju inte vara kvar i Luleå och i Rinkeby-Tensta är de för kända och har för många fiender. Borlänge är mitt tips på uppehållsort.

PS: Är det någon som vet om det är Almo som är nicket ilprezzident_ på Instagram?

Ja som jag skrivit tidigare så är det ilprezident som är Almo
Citera
2021-08-05, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden

Har polisen gått ut med att just dessa är efterlysta för mordet?

Om det är så borde väl polisen ha gjort upp och ner på dessa orterna som du skriver med tanke på att de känner folk där? Finns det ens något spår efter gärningsmännen?
Citera
2021-08-05, 15:22
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Har polisen gått ut med att just dessa är efterlysta för mordet?

Om det är så borde väl polisen ha gjort upp och ner på dessa orterna som du skriver med tanke på att de känner folk där? Finns det ens något spår efter gärningsmännen?

Ingen är efterlyst mig veterligen. Det här är vad jag tror.
Citera
2021-08-05, 15:24
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burtaniel
Peter Rätz är ju ett lysande exempel på att vittnesskydd fungerar jättebra.
Vittnesskydd i Sverige är ju mer stöttning och få ny identitet, så lär vara rätt lätt att hitta dessa om man bara ger sig den på det.
Lämna landet är nog det enda trygga.

Men så kan ju dessa ge sig på anhöriga också, en fara åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in