Citat:
Citat:
Citat:
Sådär ja, nu har jag precis pratat med Johann i telefon. Jag har missförstått eller om han sa fel. Det var planerat för en timme detta Teamsmöte. Det blev faktiskt aldrig uppkopplat. Säger Binninge, så spekulation.
Spekulerar du.
Vi vet helt enkelt inte skälet till att mötet inte genomfördes. Det enda vi säkert vet är att det inte blev av. Enligt expressen så Han de knappt säga hej innan Esbjörn lämnade, enligt Binninge (via dig då) pågick där en diskussion en timme innan mötet ställdes in.
Spekulerar du.
Vi vet helt enkelt inte skälet till att mötet inte genomfördes. Det enda vi säkert vet är att det inte blev av. Enligt expressen så Han de knappt säga hej innan Esbjörn lämnade, enligt Binninge (via dig då) pågick där en diskussion en timme innan mötet ställdes in.
Ebbas advokat ringde upp Binninge före mötet och undrade över varför Esbjörn skulle ha en ledsagare med sig. Esbjörn ville av förståeliga skäl inte själv längre köra bil och Esbjörns ombud förklarade att Esbjörn behövde flickan vid sin sida för att känna sig trygg.
När väl Esbjörn o flickan kommer å vill in blir de redan vid dörren stoppad av advokaten som förvägrar henne tillträde till rummet. Därför det hetat att Esbjörn vände i dörren
Flickan ringde upp Johann och sa hon inte fick vara med och då rekommenderade Binninge Esbjörn att avbryta mötet som aldrig blev av och ja de vände i dörren.
se mitt förra inlägg