2021-08-04, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lesspalivet
Detta rör sig om två olika bilar som jag förstår det. Någon som kan bekräfta?

Den bil jag talar om finns i verkligheten. Volvon finns i INs poster.
Citera
2021-08-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7y11
"Under onsdagen spärrades mordplatsen på Notviken av på nytt på order av åklagaren. Nya fynd gjordes men vad poliserna hittade vill ingen kommentera."

Vad kan ha hittas denna gång?

Jag spekulerar. Obduktionen är klar och kulor saknas.
Citera
2021-08-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Nej nej det var inte jag och Simon utan jag och Danne tänkte råna Simon på skadeståndet om han får sitta häktad länge. Min stalker har en inspelning där jag säger till Danne att vi måste skippa det och försöka få ut grabben innan han golar ner allting även gamla grejer. Varken Danne eller jag vill sitta inne för gamla saker och vi är inte inblandade i mordet på lilla Frida. Vi försökte till och med fixa en vakthund åt henne. Jag skrev till försvaret att jag ville ha en hund.

Jag är nu övertygad om att det är någon som försöker sätta dit ET. Men jag tror inte att det som skrivs är bullshit bara för det.
Citera
2021-08-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jag spekulerar. Obduktionen är klar och kulor saknas.

Då lär det rimligen varit något grövre kaliber än 0.22 som använts, om kulorna inte funnits kvar i kroppen. Det borde således innebära att antalet skott inte var för att säkerställa död utan snarare för att skicka signaler, varför skulle man annars peppra sönder någons ansikte med så tunga vapen att kulorna går igenom?
Citera
2021-08-04, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Inte bara skulder..

Vad mer, förutom skulder?
Citera
2021-08-04, 16:27
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Jag är nu övertygad om att det är någon som försöker sätta dit ET. Men jag tror inte att det som skrivs är bullshit bara för det.

Det tror jag med. Personen visste att ET ingick i det här umgänget och har spekulerat och kryddat utifrån det. ET är bevisligen granne med BO. Båda knarkar och umgås med gangstersomalier. Det är sannolikt att de kände varandra. Så även om det mesta är dravel som intenog skriver finns det nog ett par korn av sanning. ET har dessutom en alldeles egen hattråd på FB som verkar drivas av någon som vet mycket om och uppenbarligen känner ett stort hat mot honom.
Citera
2021-08-04, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7y11
"Under onsdagen spärrades mordplatsen på Notviken av på nytt på order av åklagaren. Nya fynd gjordes men vad poliserna hittade vill ingen kommentera."

Vad kan ha hittas denna gång?

antagligen någon kula för att jämföra med pistolen som hittats?

om hon låg ned och sköts i huvudet borde väl den kulan gå att hitta?
Citera
2021-08-04, 16:29
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Där kom den, det är altså S*m**ls farsa som äger bilen och sonen är kopplingen.

Vem är S*m**l?

Ja, det är flöddrigt i tråden och min tolkning är också att intenog kommit med mest matnyttigheter i den här tråden även om det är flöddrigt och innehåller en massa sidospår.

Så, håll er borta ftån knarket och gör något konstruktivt av livet speciellt om ni har ett bättre utgångsläge än människor från förorten.
Senast redigerad av Castafiore 2021-08-04 kl. 16:32.
Citera
2021-08-04, 16:30
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Det tror jag med. Personen visste att ET ingick i det här umgänget och har spekulerat och kryddat utifrån det. ET är bevisligen granne med BO. Båda knarkar och umgås med gangstersomalier. Det är sannolikt att de kände varandra. Så även om det mesta är dravel som intenog skriver finns det nog ett par korn av sanning. ET har dessutom en alldeles egen hattråd på FB som verkar drivas av någon som vet mycket om och uppenbarligen känner ett stort hat mot honom.
Jo precis. Hackern har även ett förslag. Se sista inlägget.
(FB) Ny förnedringsfilm i Stockholm sprids på sociala medier, svensk pojke förnedras!
Citera
2021-08-04, 16:32
Medlem
Citat:

Man får gratulera 👏
Citera
2021-08-04, 16:34
Medlem
Här är önskan om hund hos försvarsmakten
https://anonfiles.com/taxfvaAdu5/Screenshot_20210804-163000_png
Citera
2021-08-04, 16:38
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Här är önskan om hund hos försvarsmakten
https://anonfiles.com/taxfvaAdu5/Screenshot_20210804-163000_png
Hur gick det med bild på västen, dig själv och en papperslapp där det står intenog på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in