2021-08-04, 11:30
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ekonomisk trygghet?
Hon vill tydligen ha kvar huset.

... Som var på väg att ryka 2014/15 då hon plötsligt kryar på sig och reser sig som en Fenix ur askan.

Huset var som ett monument över LW, målat i väggfärgen Soft och hon valde tapeter.
SD skulle sätta upp väggar och göra fler rum till bonusbarn.

Det var nära att det blev Home Soft Home.
HD återerövrar nog inte bara huset via storstädning, huset har nog ett stort symbolvärde för den djupt kränkta och hatiska HD.

Han provocerar HD 17 november med att välja Softfärgen igen när hon är med i affären och målar om garaget.
.... Strax efter att personkemin råkar stämma så bra med JS på eventet. Så SD kvitterar nog att hon jiddrar med hans burkpolare.
Sen får han dock stå med mössan i handen fram till sin död.

Inte ens vid skilsmässa tillåter hon att huset släpps och släpper till pengar.
Citera
2021-08-04, 11:55
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Jag tror ändå att ekonomin, samt att hon kunde få SD till att göra henne till viljes.
Den lille fixaren..
HD har inte arbetat så många timmar genom åren, sjukskrivningarna har avlöst varandra..
Är det någon som vet om hon arbetar nu, eller om hon har sjukskrivit sig till exempel på grund av SD:s självmord?
Citera
2021-08-04, 12:22
Medlem
En gång i tiden fixade St*fan Davidss*n och hans kamrat JG Telegram med anledning av att polisen inte skulle kunna ha någon insyn i de tvennes då pågående konversationer.

Vid ett tidigare tillfälle vilket skedde i samband med ett polisförhör, så gick St*fan Davidss*n:s kamrat JG in i sin mobila enhet för att titta på sin app, under själva pausen som sedan togs i just det polisförhöret med JG, gick denne ut och raderade appen.

Enligt ovan skrivet, sådant beteende uppvisar personer som har någonting att dölja.

Sedan därutöver sagt, så finns det ju trådmedlemmar som har fått för sig, att St*fan Davidss*n hade totalt och fullkomligt söndermanipulerat sin kamrat JG så att denne hade fått någon form av psykisk tremor som angripit JG:s händer samt fingrar vilket då skulle ha resulterat i att JG av misstag vid det aktuella tillfället råkat radera appen i sin mobila enhet.

Tillägg: St*fan Davidss*n och hans kamrat JG hade även via Telegram diskuterat om folk på forumet Flashback.

Beträffande de polisförhör som en gång i tiden gjorts med St*fan Davidss*n och hans kamrat JG samt HD, så har alla gått i lika spår.

Lika barn, leka bäst, passar mycket bra in på dessa tre märkliga och säregna individer var av den ene numera är avliden.

Mvh/JM.
Citera
2021-08-04, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Ja nog ser hon allt bra lycklig ut, ögonen lyser!

● Hon kom undan! Känner sig säkert också väldigt stolt där.

● Hon tänkte nog? " HÄMNDEN ÄR LJUV!"

● Yodinnan [ HD ] är en person som har väldigt mycket dolt innanför sitt pannben.

● HD var den person som lyckades med att smita ut bakvägen och sedan stänga igen dörren bakom sig, mitt framför näsan på Kammaråklagaren Å*a H*ding, mitt framför näsan på poliserna, hon har grundlurat sin omgivning. HD är en riktigt klurig och slug person som verkligen har lyckats med att dölja sanningen.

Hennes myckna förtigelser berättar väl ändå
en hel del ?

- Jag vet inte, - Jag har faktiskt ingen aning,
- Inga kommentarer, - Jag vill inte svara på den frågan ... och så vidare.

- L*na Wesstr*m är död.

Svar St*fan Davidss*n:
Citat: "Mot min vilja" ... slut citat /

Mvh/JM.
Citera
2021-08-04, 13:38
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hon vill tydligen ha kvar huset.

... Som var på väg att ryka 2014/15 då hon plötsligt kryar på sig och reser sig som en Fenix ur askan.

Huset var som ett monument över LW, målat i väggfärgen Soft och hon valde tapeter.
SD skulle sätta upp väggar och göra fler rum till bonusbarn.

Det var nära att det blev Home Soft Home.
HD återerövrar nog inte bara huset via storstädning, huset har nog ett stort symbolvärde för den djupt kränkta och hatiska HD.

Han provocerar HD 17 november med att välja Softfärgen igen när hon är med i affären och målar om garaget.
.... Strax efter att personkemin råkar stämma så bra med JS på eventet. Så SD kvitterar nog att hon jiddrar med hans burkpolare.
Sen får han dock stå med mössan i handen fram till sin död.

Inte ens vid skilsmässa tillåter hon att huset släpps och släpper till pengar.

Synd att hon inte bodde kvar i huset och sparkade ut SD. Varför var det hon som skulle flytta när det var SDs fel att de skulle skiljas?
Citera
2021-08-04, 13:49
Medlem
smokeonthewaters avatar
Snart borde någon av bostäderna läggas ut för försäljning. Det blir spännande att se vilken det blir.
Citera
2021-08-04, 14:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Synd att hon inte bodde kvar i huset och sparkade ut SD. Varför var det hon som skulle flytta när det var SDs fel att de skulle skiljas?
Visst kan man undra över varför hon inte stannade i huset...

Ville hon hellre sitta som ett fyrtorn mellan dem och älta om han gått dit - eller ville hon inte att SD skulle hamna 60 meter från LW?
Den där läskiga, sjuka som hon aldrig vet vad hon ska ta sig till?
Låter mer som om hon pratar om sig själv med JG och projicerar, varav han i sin tur föreslår psykossjukdom..
Senast redigerad av develi 2021-08-04 kl. 14:19.
Citera
2021-08-04, 14:49
Medlem
Citat:
Jag tror ändå att ekonomin, samt att hon kunde få SD till att göra henne till viljes.
Den lille fixaren..
HD har inte arbetat så många timmar genom åren, sjukskrivningarna har avlöst varandra..

Ja det är möjligt.
Citera
2021-08-04, 15:11
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Det tycker jag är självklart.
SD tjänade mer och hade lättare att klara av att det måste ha blivit rätt dyrt att bo kvar när en av dem skulle köpas ut.
SD hade inte heller riktigt råd utan skrev väl något slags skuldebrev till HD.
Citera
2021-08-04, 15:32
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det tycker jag är självklart.
SD tjänade mer och hade lättare att klara av att det måste ha blivit rätt dyrt att bo kvar när en av dem skulle köpas ut.
SD hade inte heller riktigt råd utan skrev väl något slags skuldebrev till HD.
Ja, det är rätt självklart.

Det är mindre självklart att ta ut skilsmässa och bidra med en halv miljon för att huset inte ska säljas.

Var det inte så?
Citera
2021-08-04, 15:40
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Snart borde någon av bostäderna läggas ut för försäljning. Det blir spännande att se vilken det blir.
Nu är vi helt överens.
Det ska bli mycket intressant att se vilket hus hon behåller.
Det lär vara enklare att behålla SD:s hus eftersom döttrarna måste ha ärvt hälften.
Citat:
Ja, det är rätt självklart.

Det är mindre självklart att ta ut skilsmässa och bidra med en halv miljon för att huset inte ska säljas.

Var det inte så?
Snart får vi se vad hon väljer.
Jag tror hon behåller SD:s hus.
Det andra behövde hon mest för att kunna ha span på LW och ha koll på hur ofta SD gick dit.
Citera
2021-08-04, 15:53
Medlem
Citat:
Hon föraktar nog SD långt tidigare.

Vid upptäckt av ultrasvek nummer två, dvs att han fortsätter vara otrogen trots att han dyrt och heligt lovat trohet.
Vilket isf aktiverar en hämndkänsla med JS (copy cat beteende) och i värsta fall värre i en mer utdragen hämnd. SD har inte en chans att erhålla hennes gunst på den nivå han vill.

Hennes dubbelspel är verkligen sjukt och SD fogar sig som om det nåt sorts straff och hoppas hon ska byta åsikt.
Samt i huvudsak utifrån att hon vore en skör porslinsdocka. Hon måtte använda sjukdomsvinst som extrajidder för männen tycks bedriva växelvård.

Här är SDs view för tiden jag nyss citerat från när HD växlar mellan psykbryt och att "heldags leka" som hon kallar det.
Varav "det" (häktning) möjliggjorde en helg med JS.

SDs naiva person lyser igenom med en touch av kompensationsarrogans.

Det är verkligen drottningen-på-tronen och nåd över det hela.

29 maj 2018

SD: Nej (skrattar till) ehh nej jag vet inte vem jag skulle bo hos, nu är det framförallt Hanna som behöver stöd, hon har ju även behövt ta till, ehh psyk ehh ...
PS: Mm.
SD: Som du säkert känner till, och idag är hon inne hos kurator. Ehh hon får inte falla tillbaka. Jag behövs för henne, men imorgon då kommer hon och vara med en annan man istället några dar alltså."

13 juni 2018

MT: I natt och i går natt sov vi på samma ställe, före det sov hon hos den andre mannen men, ehh, nej vi har det fantastiskt ihop och jag förtjänar inte och ha henne som vän men, ehh men som livskamrat har ju hon nog tagit det, enda rätta beslutet att hon inte ..."

Edit.
Lägger till väninnans förvåning över HDs status 23 maj för jämförelse.

"A uppger att de trodde att de skulle möta Hanna i form av en våt fläck men Hanna verkade stark och samlad." Ab 150

Haha Växelvård... Jorå, H verkar ingå i några av århundradenas mest utsatta martyrer. Bättre då att hugga av Steffes penis, än att tycka så förfärligt synd om sig själv. Ännu en idé, lämna den sjunkande skutan. Vad skulle hon med nörden till? Opålitlig, skit i idioten. Lår rövhögen få orientera sig själv i världen.

Näe, det räckte förvisso inte, hämnden var målet. Copy cat, mord och självmord och nån våt fläck går ej skönja för närvarande heller, bara skattgömmor, leenden, goa skratt i vänners lag. H, verkar kärnfrisk, på toppen!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in