Citat:
Ursprungligen postat av
leosurvey
Buddha 111. Nu har det gått en tid sedan du skrev detta:
En kompis mamma hörde en livad diskution och hon tyckte de var konstigt när de var så unga personer som var inblandad. Efter de har nån slags bil kommit in och 2 personer ska ha klivit ut och skjutit mot de yngre paret och flickan träffades.
Är det något mer som du kan komma på när du fått lite distans till det hela?. Vi har knapphändig info från själva skjutningen på plats. Vad kan du komma på idag om du skulle berätta vad som hände?.
Berättade bara vad jag hört tyvärr tog hon fel på 10 år på Bo men de var allt hon viste och sett och de stämde ju ganska bra trotts allt med bilar plats samt kön osv .
Verkar vara lite luddigt om hon fiskade eller om nån utmed henne kanske fiskade så de blev nån förväxling
Men som hon berättade var de först en livlig diskution och efter de kom de fler bilar och ur dessa klev någon ut och skjöt henne
Alltså måste ju nån haft nå otalt med henne först och när inte de löste sig så kom 1 bil till och skjöt henne
Osäker på tidsförloppet mellan diskutionen och själva skotten men de kan inte rört sig om nå mer än 1-3 minuter enligt berättelsen jag fick och då måste ju alltså bil med mördare vetat om denna träff skulle ske och stått och väntat ..
Den hon hade diskutionen med har kanske meddelat bil med mördare som glider in och skjuter henne
Alternativt kom bil med mordvapen till personen som diskuterade med henne
Igenom att bil med mördare stog väntade så funderar jag ju om de var så dom tänkte klippa henne i tex gångtunneln i alla fall men efter denna diskution så blev de så hetlevrat så dom åkte ner på stranden och sköt hon där i stället
Nu så här i efterhand kan jag eventuellt misstolkat de hon berättade för jag uppfattade de som att en man stog och grälade med 1 par alltså kille och Bo
Men de kan även varit så att hon sa att ett par grälade och att de då eventuellt varit nån kille som var kompis med mördaren som kanske lurat dit henne och att dom 2 grälade och sen kom bilen med mördaren/vapnet
Jag har inte sett nånting av själva händelsen själv mer än de vi efteråt såg då vi åkte runt i bil men då var de mest poliser