2021-08-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Frustrationen kommer väl krypande när hen inser hur mycket den arbetat i onödan för att få någon dödad och nu verkar bli avslöjad och misslyckas.

Och så pekar du dessutom på någon som hen vill skydda.

Det måste finnas någon gräns i hur mycket ni kan smutskasta Frida. Fan vad jag saknar snäckan.
Citera
2021-08-03, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Det måste finnas någon gräns i hur mycket ni kan smutskasta Frida. Fan vad jag saknar snäckan.

Citerar du verkligen rätt person nu?
Citera
2021-08-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Citerar du verkligen rätt person nu?

citat tecken ? " " blev det rätt?
Citera
2021-08-03, 21:48
Medlem
Tjalle1s avatar
snart 200 sidor inlägg, varav 90% är svammel som vanligt.

För incels så verkar det givetvis som det bara finns 2 sorters kvinnor, madonnor och horor, ingen av dem vill dock ligga med dessa grabbar som skriver på flashback från sin mammas källare.

Kvinnor är inte helt viljelösa våp och kan t ex både leda stora företag och ha egen kriminell verksam även om män är överrepresenterade i båda sammanhangen.

BO har en uppväxt som utifrån min erfarenhet av släkten H säkerligen präglats av kriminalitet, missbruk och empatilöshet. Utan att känna till mer om flickan så kan jag iaf säga att det inte är otänkbart att hon inte var ett viljelöst våp som förvarade saker åt och låg med gangsters utan kan ha haft en mer betydande roll i dessa sammanhang.
Citera
2021-08-03, 21:50
Medlem
Citat:
Det är Danne de syftar på. Han och hans somaliska flickvän var här uppe men han sköt inte Ismail. Så han. är oskyldig fär han hade alibi
Nä det är det inte...Yahye eller Bahnan...

Och tror dom söker dom angående mordet i Luleå inte på ismail
Citera
2021-08-03, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowmoo
Nä det är det inte...Yahye eller Bahnan...

Och tror dom söker dom angående mordet i Luleå inte på ismail

Jag har hans väst, han som det var en bild på i tråden som polisen menade. Den låg i gömman. Jag kan lägga upp en bild på den.
Citera
2021-08-03, 21:54
Medlem
Citat:
citat tecken ? " " blev det rätt?

Det gläder mig att du deltar i tråden med information men beträffande det här med vem du utger dig för att vara så hoppas jag du inser att ifall E.T. skulle bli mördad pga av dina inlägg här så kan du/ni nog räkna med fleråriga fängelsestraff.

Och vid ett mord kan du vara alldeles säker på att polisen kommer gräva fram vem som verkligen ligger bakom nicket intenog.

Jag hoppas ni tycker det är värt att skaka galler för.
Citera
2021-08-03, 21:55
Medlem
Kan någon länka till inlägget med fotot på den som polisen letade efter?
Citera
2021-08-03, 22:02
Medlem
Så låt oss sammanfatta då , om vi tar bort all SKIT som Intenog har skrivit och faktist använder det som är sant

1. S*mon.V misstänks ha kört en utav bilarna som var på parkeringen då Frida mördades (anhållen/häktad)
2. Polisen har hittat en pistol i en gångtunnel 100meter från mordplatsen
3. Frida mördades på tunastranden (men tror det kan ha varit på Strandparkeringen bredvid)
4. Polisen letar efter en misstänkt mördare som är med i ett gäng från Rinkeby
5. Folk från Rinkeby har hållit till på Hertsön (Frida bor på Hertsön! Har dessa individer bott hos hon?)

Fyll gärna på med vad som faktist är fakta och inte något som kommer från ett misstänkt troll
Citera
2021-08-03, 22:07
Medlem
Citat:
Jag har hans väst, han som det var en bild på i tråden som polisen menade. Den låg i gömman. Jag kan lägga upp en bild på den.

Ganska lätt att googla bild på skyddsväst... du får nog ta på dig den för att jag ska tro på ett enda ord som du skriver med ett papper där det står "Intenog" då kan jag tro på det du säger
Citera
2021-08-03, 22:11
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuserUser
En spacklad pösmunk kommer o frågar om hon kan lägga lite saker hos en norrländsk gammal tant i dom skogarna. Nja på den!

Hon kommer säga "vad svamlar du om?" och prata med byborna som har en Facebookgrupp om vad som händer i byn. De kommer ta en bild på henne i smyg och lägga upp med meddelandet att en skummis går omkring i byn och frågar om hon kan förvara saker hos dem.

Underskatta inte den sociala kontrollen i byarna. De kan ange på sekunden om det kör en okänd bil förbi huset med smygtagen suddig mobilbild.
Senast redigerad av Castafiore 2021-08-03 kl. 22:13.
Citera
2021-08-03, 22:15
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:

Om du lägger upp en bild på västen i gömman med resten av grejerna så börjar det bli seriöst.

Nu får du fan börja bli konkret om du ska ha någon trovärdighet.

Idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in