Citat:
Ursprungligen postat av
intenog
Nu får ni väl ändå skärpa er. Ge fan i att dra in familjen eller försvarsmakten. Ingen svensk röjer sådant för några somalier.
Varför blir du så aggressiv mot mig men inte mot de som skriver allt möjligt skit om dig och din släkt i förtalstråden?
Jag maskade allt, har inte hängt ut någon släkting åt "dig".
Jag bara tänker det kan finnas mer här än vad du vill erkänna.