Citat:
Ursprungligen postat av
chucknorris2
Känns som 2017 det här. Gick sakta men säkert neråt med lite spikes då och då låt er inte luras av detta.
https://imgur.com/a/6ad41lo
Problemet jag tycker är att förstå när det är hype.
För det är vad priset lever på.
Förra sommaren/hösten visste alla det skulle bli enorm eftersom det var efter halveringen, vi viste inte när exakt men när det började klättra kring 12k usd så gick det jävligt fort. Tog väl nån vecka upp till 25k usd. Då var hypen som värst, och några veckor in på nya året.
Efter det svalnade det rätt fort.
Vet inte riktigt hur man ska ta det. Som du säger är det inte ovanligt med fake breakouts som denna.
Om priset börja va stabilt över 40k minnst under nån vecka framåt kan jag absolut tänka mig köpa in igen.
Om det väl skulle gå upp till ny all time high så kommer det knappast dumpa hårt igen utan då fortsätter det nog uppåt igen. Det är iaf min strategi.
Säger det är på 33k inom 1-3 dagar