Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Är det att Binninge inte har kastats ut från KD du vill ha sagt och att det inte är jag som avslöjat den trådsanningen? Okey fair enough - kan jag ha å leva med.

Då anser vi det alltså klarlagt - JB har aldrig varit med i KD (och kommer heller inte å bli det - antar jag). För du hävdar ju inte motsatsen - trodde det ett tag

Oj, jösses, du gör dig visst lika dum som övriga ebba-hatare idag. Var är detta, en tävling att framställa sig själv som den mest korkade ebba-hataren i tråden, eller vad?
Du har inte avslöjat någonting, nej, det är riktigt. Du kommer bara med ett påstående som förefaller taget ur luften. Sedan påstår du att det kommer från ett SMS från grisen binninge. ja det kan du påstå om du vill. Men det avslöjar ingenting. Det är just bara ett tomt påstående från en anonym tomte på internet.
Hur du sedan kan få det till att det skulle vara klarlagt att grisen aldrig varit med i KD är det som placerar dig i toppklungan på den där interna idiottävlingen ni verkar ha. Det är du som påstår en massa saker om grisens medlemskap i olika partier, inte jag. Jag efterfrågar beläggen för dina påståenden. Det visade sig att det inte fanns några. Det är alltså bara en massa bullshit från din sida, på precis samma vis som du hävdar att annat som sagts utan konkreta belägg skulle vara bullshit. Det övertag som den andra "sidan" i just denna frågan har, är att det faktiskt refererats till ett specifikt nummer av en specifik tidning, där informationen skall finnas. Och om jag förstod saken rätt så har det även bekräftats av part i målet att denna artikel faktiskt existerar. Så även om artikeln lyser med sin frånvaro här i tråden, så är uttalandena kring den betydligt mer vederhäftiga än dina plötsliga, helt vilda, påståenden.
Men visst, jag ser att du försöker med samma fatala argumenationsteknik som vi ofta ser från er ebba-hatare, att era vilda påhittade uttalanden skall betraktas som sanna tills någon annan bevisat motsatsen.