Citat:
Ursprungligen postat av
Pelleplum
Om du läser ”intenogs inläggs historik så ser du över tid att han har skrivit och outat om allt i flera års tid. Så han måste ju känna sig trygg i det han gör iaf 😂 så att någon plötsligt kapat hans fb tror jag inte, då skulle någon utgett sig för att vara honom för flera år sedan.
Dessutom verkar han ha enormt stor insyn i det mesta som händer. värsta insides reportern. 😅
Har läst genom alla dennes poster nu och skulle säga antagligen någon jurist/ juridik student ev lätt autistisk som verkar ha som hobby att samla på dagboksblad, domar, domstolskorrspondans mm och får kickar att spela viktig på flashback.
Ev med personlig anknytning till första fallet hen tar upp det om Östermalm...
Och med tanke på dennes fixering vid Danne och Erik så har de antagligen kränkt hen eller någon hen närstående ordentligt...