2021-08-03, 16:40
Medlem
LULEÅ
Gängmedlem från Stockholm jagas för mordet på badplatsen • Man gömde sig i Luleå – nu intresserar han polisen

(Man gömde sig i Luleå - nu intresserar han polisen) Kan det möjligtvis handla om E.T ? att det är 2 olika rubriker ena handlar om gängmedlem och den andra om E.T ?
Citera
2021-08-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowmoo
LULEÅ
Gängmedlem från Stockholm jagas för mordet på badplatsen • Man gömde sig i Luleå – nu intresserar han polisen

(Man gömde sig i Luleå - nu intresserar han polisen) Kan det möjligtvis handla om E.T ? att det är 2 olika rubriker ena handlar om gängmedlem och den andra om E.T ?

Danne
Citera
2021-08-03, 16:52
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Har blivit nerringd av galningar som påstår att jag är ett fejkat troll och hotar mig.

Om du nu vill bevisa att du är den du påstår så lägg upp ett kort där du håller upp id / pass / körkort taget idag vet jag ... 😜

En vän till E påstod i tråden att någon hade hackat dennes mail...

Jag säger fortfarande troll 👺

Men visst verkligheten överträffar dikten men det skulle nog vara världsrekord i idioti i såfall 🤣
Citera
2021-08-03, 16:57
Medlem
Citat:
Danne

Men han var väl hemma hos dig den tidpunkten?
Citera
2021-08-03, 16:59
Medlem
Citat:
Danne
Om det verkligen är du som är E, vilket jag inte tror, så måste du vara bra dum. Lägger ut massor om människor som man inte vill ska komma & knacka på. Sedan säger du att du inte vill sluta som BO. Men fortsätter ändå med dina inlägg. Antingen är du hög som ett höghus & fattar inte själv vad du gör. Eller så fick du en hjärnskada vid misshandeln för ett par år sedan så att förståndet inte finns kvar.

Jag tror ju tyvärr att du försöker sätta E i skiten & hoppas att dessa personer ska knacka på hos honom. Det kan ju tyvärr bli så att de knackar på hos stackarn han är inneboende hos & h*n får ta smällen för att hon är på fel plats....

Vilket det än är så är det sjukt....
Citera
2021-08-03, 17:00
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Vad har då vi andra med det att göra i så fall? Intenog må vara rolig men nu har han farit iväg alldeles för långt med vad tråden handlar om.

Trolig orsak finns i tråden... Erik och Danne hade filmat någon grabb på ett förnedrande sätt och detta pajaseri plus andra trådar är troligen hämnd för detta...

Troligen av någon släkting / vän till grabben ifråga med anknytning till Luleå...
Citera
2021-08-03, 17:01
Medlem
Granola94s avatar
Citat:
För er som tror att jag trollade när jag sa att jag pluggat på folkhögskolan här.

https://anonfiles.com/Z6b5m6Afu7/Screenshot_20210803-160723_png

https://anonfiles.com/v3c8m3Abud/Screenshot_20210803-160653_png

https://anonfiles.com/X0ccmfAbuc/Screenshot_20210803-160605_png

jag är inget troll.

Tidigare skrev intenog: "Jag och Frida känner varandra sedan länge. Jag pluggade på folkhögskolan här I Luleå för 2 år sedan."
Sen visar du upp ett mail från Kaggeholms folkhögskola. Ligger långt från Luleå. Om du haft bättre koll på vad du tidigare skrivit så kanske folk skulle tro att du faktiskt är E.T.
Citera
2021-08-03, 17:02
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tittut14
Om det verkligen är du som är E, vilket jag inte tror, så måste du vara bra dum. Lägger ut massor om människor som man inte vill ska komma & knacka på. Sedan säger du att du inte vill sluta som BO. Men fortsätter ändå med dina inlägg. Antingen är du hög som ett höghus & fattar inte själv vad du gör. Eller så fick du en hjärnskada vid misshandeln för ett par år sedan så att förståndet inte finns kvar.

Jag tror ju tyvärr att du försöker sätta E i skiten & hoppas att dessa personer ska knacka på hos honom. Det kan ju tyvärr bli så att de knackar på hos stackarn han är inneboende hos & h*n får ta smällen för att hon är på fel plats....

Vilket det än är så är det sjukt....

Eller så kommer någon på vem som verkligen ligger bakom och då kanske det inte är lika roligt längre. ..
Citera
2021-08-03, 17:03
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Danne

Allt det där i den 15 minuter gamla artikeln i NSD handlar om personer som klassas som "Shottaz" av journalisterna. De letar efter en skytt och två andra. ALLA dessa är somalier antyder artikeln. Ingen är från Sollentuna och ingen har initialerna ET.
Citera
2021-08-03, 17:07
Medlem
Är det någon som har häktningsprotokollet (inte framställan alltså) eller som vet specifikt om den misstänkte häktades för medgärningsmannaskap?
Citera
2021-08-03, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nrbtnANON
Är det någon här med insikt i den juridiska världen? Kan man häktas för mord trots att polisen tror att den misstänkte endast har hjälpt till vid mordet. Alltså även om personen kanske inte var den som sköt eller utdelade det dödande hugget.
Absolut. bla bla bla samförstånd
Citera
2021-08-03, 17:11
Medlem
Dom sa nyss på radion att misstankarna mot 30-åringen har stärkts. Så oavsett vad så ligger nog SV ganska pyrt till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in