Citat:
Ursprungligen postat av
intenog
Danne
Om det verkligen är du som är E, vilket jag inte tror, så måste du vara bra dum. Lägger ut massor om människor som man inte vill ska komma & knacka på. Sedan säger du att du inte vill sluta som BO. Men fortsätter ändå med dina inlägg. Antingen är du hög som ett höghus & fattar inte själv vad du gör. Eller så fick du en hjärnskada vid misshandeln för ett par år sedan så att förståndet inte finns kvar.
Jag tror ju tyvärr att du försöker sätta E i skiten & hoppas att dessa personer ska knacka på hos honom. Det kan ju tyvärr bli så att de knackar på hos stackarn han är inneboende hos & h*n får ta smällen för att hon är på fel plats....
Vilket det än är så är det sjukt....