Citat:
Ursprungligen postat av
Coolvid19
Så vad händer nu? Morsan o Farsan är i Spanien så det är FF. (Såg att Anna skrivit en hälsning till henne från "mamma o pappa" så jag antar Mehmet är bort ur matchen.)
Så nu har vi en någorlunda nykter alkoholist/knarkare, en knarklangare/våldtäktsman och en nybadad 18-åring med massa tjejkompisar i ett hus hela helgen. Någon som kan åka förbi och se om kåken brunnit ner ännu?
Ja jag tänkte oxå så .
Senat vart der väl husrannsakan. Nog för att F är vuxen och går 12stegsprogram .. men första tiden är det nog väldigt lätt att trilla dit igen , så då kan det vara dumt med ” ett helt hus för er själva på landet ” .
Men F kanske inte bor hemma längre ?
Annars fnular jag lite .. Vakt-nettan var ju där dagen innan de åkte iväg . Lite konstigt val av dag tycker jag om man inte har setts på länge , så varför precis dagen innan man reser på morgonen . Då brukar man vilja packa mm .
Är hon månne kvar för att vara husvakt och kolla till dem ? Eller något som hänt så hon var där o peppa Anna att åka ” ändå . Nettan har ju skinn på näsan o kan lätt se om nåt är ” fel o vågar ta snacket .