2021-08-02, 14:01
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quinn93
Kanske att Anna lyssnat på det även om de inte låter troligt då Anna vill lägga upp allt på sociala medier, gärna i 100 bilder. Men absolut kanske va så, känns så konstigt bara att inte V ens skrev grattis eller något på sina videos/bilder från restaurangen. Man såg bara Anna och Roberto.
Jo men sonen nämns ju knappt aldrig eller syns på bilder .
Citera
2021-08-03, 08:06
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Grattis Fisan https://imgur.com/a/F5nh25W
Grymt vacker hon är.
Citera
2021-08-03, 08:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jo men sonen nämns ju knappt aldrig eller syns på bilder .
Han kanske håller sig undan av egen vilja?
Citera
2021-08-03, 08:29
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Grymt vacker hon är.

Menar du "fotot" där hon är så filtrerad så man aldrig ens skulle kunna härleda bilden till Lazy F?

Tycker det är så tragiskt att hon hårdfiltrerar sina foton som hon gör, hon verkar ju ändå se helt ok ut IRL? Sönderfiltrerade foton är väl något 14-åringar ägnar sig åt och som 30-åring har väl de flesta kommit till insikt med att man inte är 20 längre och man ser helt enkelt ut som folk gör mest? Dessutom är hon är ju faktiskt jättesöt på "vanliga" bilder.

Tror familjen firade i stillhet då Lazy F helt enkelt inte har några vänner och att det inte är något hon vill basunera ut. Tråkigt såklart, men förhoppningsvis kommer hon snart på rätt kurs, varför inte komvux och sedan universitet? Förhoppningsvis kan hon då få en ok karriär trots allvarlig dom om hon inte väljer ett område där hon handskas med ekonomi.
Citera
2021-08-03, 09:54
Medlem
Coolvid19s avatar
Så vad händer nu? Morsan o Farsan är i Spanien så det är FF. (Såg att Anna skrivit en hälsning till henne från "mamma o pappa" så jag antar Mehmet är bort ur matchen.)

Så nu har vi en någorlunda nykter alkoholist/knarkare, en knarklangare/våldtäktsman och en nybadad 18-åring med massa tjejkompisar i ett hus hela helgen. Någon som kan åka förbi och se om kåken brunnit ner ännu?
Citera
2021-08-03, 22:10
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Så vad händer nu? Morsan o Farsan är i Spanien så det är FF. (Såg att Anna skrivit en hälsning till henne från "mamma o pappa" så jag antar Mehmet är bort ur matchen.)

Så nu har vi en någorlunda nykter alkoholist/knarkare, en knarklangare/våldtäktsman och en nybadad 18-åring med massa tjejkompisar i ett hus hela helgen. Någon som kan åka förbi och se om kåken brunnit ner ännu?

Ja jag tänkte oxå så .
Senat vart der väl husrannsakan. Nog för att F är vuxen och går 12stegsprogram .. men första tiden är det nog väldigt lätt att trilla dit igen , så då kan det vara dumt med ” ett helt hus för er själva på landet ” .
Men F kanske inte bor hemma längre ?
Annars fnular jag lite .. Vakt-nettan var ju där dagen innan de åkte iväg . Lite konstigt val av dag tycker jag om man inte har setts på länge , så varför precis dagen innan man reser på morgonen . Då brukar man vilja packa mm .
Är hon månne kvar för att vara husvakt och kolla till dem ? Eller något som hänt så hon var där o peppa Anna att åka ” ändå . Nettan har ju skinn på näsan o kan lätt se om nåt är ” fel o vågar ta snacket .
Citera
2021-08-04, 06:39
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Nu vet vi inte om Felicia fortfarande är på rehab eller inte (eller om hon någonsin varit det). Man får väl hoppas att hon inte bor i huset just nu för risken för återfall är rätt hög då det är vanligt att tänka "bara en sista gång och sedan så...", speciellt i början.
Citera
2021-08-04, 10:45
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ja jag tänkte oxå så .
Senat vart der väl husrannsakan. Nog för att F är vuxen och går 12stegsprogram .. men första tiden är det nog väldigt lätt att trilla dit igen , så då kan det vara dumt med ” ett helt hus för er själva på landet ” .
Men F kanske inte bor hemma längre ?
Annars fnular jag lite .. Vakt-nettan var ju där dagen innan de åkte iväg . Lite konstigt val av dag tycker jag om man inte har setts på länge , så varför precis dagen innan man reser på morgonen . Då brukar man vilja packa mm .
Är hon månne kvar för att vara husvakt och kolla till dem ? Eller något som hänt så hon var där o peppa Anna att åka ” ändå . Nettan har ju skinn på näsan o kan lätt se om nåt är ” fel o vågar ta snacket .
Ja, jäklar vad du är smart. Du har helt rätt. Jag skulle välja Nettan sju dagar i veckan om jag hade besvärliga tonåringar. Det är väl inte bara det, utan om F är missbrukare så drar hon sig inte från att stjäla från sin mor heller. Om hon inte redan tömt de förråden?
Men om hon nu går på rehab... någon som vet hur länge man brukar vara inlagd? Jag tyckte hon var ute väldigt fort i så fall.
Citera
2021-08-04, 11:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ja, jäklar vad du är smart. Du har helt rätt. Jag skulle välja Nettan sju dagar i veckan om jag hade besvärliga tonåringar. Det är väl inte bara det, utan om F är missbrukare så drar hon sig inte från att stjäla från sin mor heller. Om hon inte redan tömt de förråden?
Men om hon nu går på rehab... någon som vet hur länge man brukar vara inlagd? Jag tyckte hon var ute väldigt fort i så fall.

Troligen har hon skrivit ut sig igen när hon fått jobbet. Kanske Frivården ställde krav på henne att antingen skriva in sig på rehab eller börja jobba och flytta iväg för att komma från den kriminella banan och de kriminella element hon umgås med dagligen, dvs familjen.
Troligen var det väl därför hon försökte att umgås med My istället men det hela kanske misslyckades eller var tvungen att avbrytas pga att My åkte iväg och My:s karl blev less på F. Kanske hon till och med försökte stöta på My:s karl och ville ligga med honom eftersom det blev så hastigt avslut?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-08-04 kl. 11:22.
Citera
2021-08-05, 09:53
Medlem
nickomyras avatar
Tror Anna hänger med folk från Solna , H är vän med F . https://imgur.com/a/yw7gKUv
Jag känner igen profilen till H , har för mig att hon taggade in Fizan i en story för någon månad sedan .
Citera
2021-08-05, 21:09
Medlem
nickomyras avatar
Verkar inte vara några sura miner ändå , i Ankersborg https://imgur.com/a/z43TTZE
Citera
2021-08-05, 21:31
Medlem
Citat:
Verkar inte vara några sura miner ändå , i Ankersborg https://imgur.com/a/z43TTZE
Nä inga sura miner men många filter 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in