Citat:
Ursprungligen postat av
Onkel-Ben-ny
Just restaurang Cicciotto i Sigtuna känns också lite tveksam. Den har varit öppen i två år och jag har knappt sett en människa röra sig där. Mina tiotal vänner i Sigtuna som är frekventa restaurangbesökare har heller aldrig varit där. I lokalen fanns tidigare Sigtuna krog och enligt det jag fick höra så var det där man kunde handla diverse droger men Ciccotto behöver ju förvisso inte tagit med sig den handeln.
Menar du att Felicia utöver Vanessa också jobbar där? Måste ju vara dödsstöten för restaurangen att ha två Anna Book uppfostrade där i så fall.
Ja det verkar så , hon har ” arbetskläder & förkläde . Och sådär nära brukar man väl inte så o hålla om en gäst , eller bara en avställd heller för den delen . Men de klart Books är väl så kramiga o eldiga av sig i sitt spanska temperamento och ägaren i sitt italienska .
V tror jag är en lojal o duktig medarbetare . F är nog duktig i köket , bara hon inte får tillgång till kassan så kommer det nog gå bra .
Vad jag har sett så har varken F eller V lagt ut nånting om sitt jobb eller arbetsplats , och det brukar man väl inte direkt göra .. så tycker det är rätt onödigt av mamma mu att göra det , hennes fjäsk o reklam snarare stjälper än hjälper . Hon hade kunnat åka förbi med lite blommor och gratta utan att lägga ut . Låt tjejerna vara och få leva och jobba och få känna att det är för deras egen skull de har fått jobb och inget alla behöver känna till .