Citat:
Ursprungligen postat av
JustLikeMoney
Jag pratar om denna tråd och här har signaturen kommit med information på förhand som sedan har bekräftats av andra eller av media. Samma sak i tråden om mordet i Tensta. Men sen finns det massor av information som säkert är tagen ur en fantasi eller för att förvilla. Men som sagt, i stora drag har signaturen haft mer rätt än alla övriga tillsammans.
Jag har ställt frågan tidigare: vad är det den signaturen sagt tidigt som skulle vara korrekt?
Personen pekade exempelvis ut fel Simon tidigt i tråden (det var andra som då meddelat att den gripne hette Simon):
Citat:
Ursprungligen postat av
intenog
Simon Pettersson och Josef Heike.
Där hade definitivt andra mer rätt. Sedan gick trollet över till att påstå sig vara nära vän med den verklige gripne Simon, vars identitet han tagit fel på. Så där som nära vänner brukar göra när de inte känner varandra. Informationen som följde efter det finns på Simons Facebook. När man väl hittat den... Vad utöver det har personen haft "mer rätt än alla övriga tillsammans" om?
Det är bara en massa trams, med den här slutklämmen
Citat:
Ursprungligen postat av
intenog
kommer sluta skriva här eftersom jag nu blivit hotad av att min stalkar tänker lägga ut inspelningar när jag golar ner kriminella. Självklart är det fejkade inspelningar bakom min rygg. Men jag får ta adjö av er alla. Mitt och Fridas hemliga ställe är röjt så nu måste jag sticka på en lång semester.
(FB) Ny förnedringsfilm i Stockholm sprids på sociala medier, svensk pojke förnedras!
Från:
Citat:
Ursprungligen postat av
intenog
Hon fiskade inte, hon var en sådan som man kunde förvara röka och vapen hos mot pengar och få avsugningar för matpengar. Hade mediciner som hon sålde.
Till:
Citat:
Ursprungligen postat av
intenog
Hon är min granne. Känner Frida väldigt bra. Jag kommer sakna henne.
Från att ha pekat ut fel MGM samt sagt nej till Fridas påstådda förslag om att sälja avsugningar, till att de var grannar, till att de hade ett gemensamt hemligt ställe på en ö i Norrtälje. Mördarna har dessutom självklart berättat i princip allt för denna Fridas nära vän som han bor med på Väddö i Norrtälje. Eller hur det nu var i denna historia som inte håller ihop överhuvudtaget? Efter att ha hängt ut flera personer, eller trollat, ska personen tydligen lämna forumet nu eftersom någon under morgondagen kommer berätta att personen trollar, förlåt, golar... För det kan inte sägas redan idag eller anses vara lika uppenbart som att signaturen fabulerar fritt. Vad har personen sagt som ingen annan vet? Som är sant?
Gammal Hårdrockare var åtminstone rolig med sina anekdoter på den tiden. Detta är bara en massa trams från någon som förmodligen inte mår särskilt bra.