Citat:
Ursprungligen postat av
Opaque
Fan, du är verkligen djupt inne i skiten. Har du köpt hela paketet rakt av ? Man kan ta vaccinet och rösta höger och fan och hans moster.
Du har verkligen gått på en nit och blivit inlurad i en fälla. Du har just dömt ut 80% av Sveriges befolkning som tagit vaccin som vänsterdårar, trots att vänstern har knappt 50% stöd. Fattar du hur genomkorkat det är.
Se där. Ett enkelt exempel, fick hela din teori på fall. Det behövs bara en liten pust av logik så faller hela bygget ihop, och det var ju inte så smart att hålla sådana åsikter kan man tro ?
Ja, självklart kan man rösta höger eller vänster och ta vaxxinen, det har jag aldrig sagt något emot, men det jag efterfrågade var om inte "din" sida har samma logik som jag erbjuder? Eller, är det så att ni är helt befriade från slika olater? Det är väl så, i din värld...
Har inte dömt ut någon, det är det du som gör, lille vän.
Du har inte bevisat ett skit, kanske inne i ditt lilla huvud, men där finns intet mycket plats så det ger jag inte mycket för. Jag är säker på min sak och så är säkerligen du med - framtiden får utvisa vem av oss som har rätt, eller i alla fall i närheten då det aldrig kommer att gå att få fram jämförande fakta och parametrar så att en jämförelse blir adekvat...