2021-07-30, 09:20
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Jag skulle tagit 2 ikto o 2 blå (alpra) sen sömn tabletterna till kvällen och en blå med sömn tabletterna.
Mvh

Okok, tack för svar!

Kommer jag bli mega fuckedup eller normalt fucked up? Vill helst inte få en bläcka och vakna upp på McDonalds i en pöl av andra människors blod som man läst om vissa andra som gjort
Citera
2021-07-30, 18:33
Medlem
Blandat kokain och xanax, farligt?

Hej, fått tag på potent fin ladd från nätet, köpte bara en gubbe dock har jag en fråga om att blanda laddet med alprazolam

Tog 1mg alprazolam 9 på morgonen, dragit några små linor ca 0,3g senaste timmarna men känner fortfarande den där ångestkänslan och paranoian som att man är ''utpekad'' när man går ute, trodde alpran 1mg som jag tog i morse skulle hjälpa med detta (det är apoteksgrejer Aristo står det på kartorna så verkar legit grejer)

Får dessa dåliga känslor även av rent ladd som detta dock blandat med en positiv vibe känsla samtidigt medan ruset är aktivt i en halvtimme eller så... någon slags hatkärlek till laddet som ändå gör att man vill ta mer.

Tog 2mg alprazolam för typ en halvtimme sen för tänker att det kan få mig att njuta av laddet utan ovannämnda dåliga känslor vad tror ni? har alltså tagit 3mg alprazolam hittlls.. har ingen benzo tolerans

Kan jag fortsätta ta mer ladd nu eller är det farligt? hur blir effekten för er när man blandar uppåt och nedåt droger?

23 år vägger 95 pannor om det spelar nån roll
Citera
2021-07-30, 18:44
Medlem
TheJackets avatar
Du får bestämma dig för det ena eller andra. Annars kommer du inte njuta av något av dom. Men nej, särskilt farligt skall det inte vara men ta inte mer Benso dörrens du skall sova
Citera
2021-07-30, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Du får bestämma dig för det ena eller andra. Annars kommer du inte njuta av något av dom. Men nej, särskilt farligt skall det inte vara men ta inte mer Benso dörrens du skall sova

Vill ju ha ladd känslan utan ångesten och paranoian under ruset samt att det inte ska kännas lika deppigt när ruset lagt sig och behovet kommer att ta nästa lina.. funkar inte alpran att kontra dessa negativa effekter av laddet? eller funkar det inte så ?
Citera
2021-07-30, 18:55
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
Vill ju ha ladd känslan utan ångesten och paranoian under ruset samt att det inte ska kännas lika deppigt när ruset lagt sig och behovet kommer att ta nästa lina.. funkar inte alpran att kontra dessa negativa effekter av laddet? eller funkar det inte så ?

Men om du inte kan få känslan utan de sideffekterna du nämner så är ju helt klart ladd inget för dig.
Citera
2021-07-30, 19:18
Medlem
Personligen tycker jag att det är rätt värdelöst. Benson håller tillbaka det bästa med ladd och laddet håller tillbaka det bästa med benso. Men båda är ju ganska känslomässigt avtrubbande så i ångestdämpande syfte är det 110% otroligt bra.
Citera
2021-07-30, 19:25
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Ingen fara att blanda, men lite slöseri på laddet då dels själva ruset är rätt kort och det blir ju ännu kortare med hjälp av benso. Förstår dock TS problem, men känner han sig nojig så är det kanske bäst att avstå från kokainet.
Citera
2021-07-30, 20:15
Moderator
Morfar-52s avatar
"Blandat kokain och xanax, farligt?" infogad./mod
Citera
2021-08-02, 16:40
Medlem
Blanda 6 ksalol 1 mg tlsm med amfetamin.

Har gjort cocktails förut sub +benzo osv. Sugen på att ta 6mg ksalol och en 0.3 speed. Vill gärna veta av andra som provat ha de bäst zabina.
Citera
2021-08-03, 01:25
Medlem
Pallar du ta 6 Ksalol i vanliga fall är de ingen fara. Risken för minnesluckor och flöddrigt beteende är väl enda risken. Men amfetamin + bensodiazepiner är i övrigt inte farligt.

Det är vad dom trycker i dig på psyket om du vart uppe för länge på tjack och blivit psykotisk, förutsatt att du inte har blandat med alkohol och opiater.

När jag var yngre gillade jag att ta 1-2 Ksalol tillsammans med tjack för att ta bort lite av de stissiga bieffekterna. Nu sparar jag dom tills jag ska sova istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Zabina65
Har gjort cocktails förut sub +benzo osv. Sugen på att ta 6mg ksalol och en 0.3 speed. Vill gärna veta av andra som provat ha de bäst zabina.
Citera
2021-08-03, 15:14
Medlem
-Utnapishtims avatar
Har precis köpt några Ksalol 1 mg med blister som inte kan delas. Jag reagerade direkt på att pillret såg hemmapressat ut. Jag käkar inte bensodiazepiner öht men ska sätta mig på ett flygplan ikväll och jag är livrädd för att flyga (löjligt, jag vet).

Nu till saken, dessa har batch nr 40671. Jag testade att smälta en i munnen och mycket riktigt så smälte den snabbare är ikto gör och hade lite samma konsistens med en smak av sötma men även jävligt beskt som xanor brukar vara. Jag är helt övertygad om att de är fejk. Jag hade planer på att ta 4 mg ikto + 1 mg alprazolam men känner mig lite nojig. Jag vet att det inte låter mycket för er som tar piller dagligen men jag är ändå orolig över att få i mig fentanyl eller något annat. Hur tänker ni? Mycket tacksam för hjälp!
Citera
2021-08-05, 08:46
Medlem
pregabalin pulver

Jag tog ca 600mg pregabalin pulver igår kväll. Mådde mkt bra men svängd blev jag eftersom jag är ovan. Somnade vid ca 3 på morgonen o vaknade runt 8. Mår typ illa o huvudvärk. Undrar hur länge detta känns av. Sen undrar jag om jag kan ta pheninut denna dag efter jag har pregabalin i systemet. Samt om det är en bra idé att äta min elvanse som vanligt idag. Hoppas på att jag piggar på mig under dagen då jag har saker att göra. Snabba svar uppskattas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in