2021-08-02, 15:36
Medlem
Skummat igenom tråden,och försöker bilda mig en uppfattning. Bruden blev plockad för att hon hade knarkskulder till negrerna. Är det rätt?
Citera
2021-08-02, 15:39
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjoprosit
Men enligt Mrkoll har du bara bott sex veckor på den adressen du påstår att du bor på nu? Hur går det ihop?

Just detta motsägs ju inte efter vad han har sagt. Han flyttade till Luleå för två år sedan, men var fortfarande skriven hos sina föräldrar. Dessa ville att han skulle skriva sig i Norrbotten och hyrde ett rum åt honom. För sex veckor sedan gick allt igenom via skatteverket och nu är han skriven i Luleå.
Senast redigerad av Ken Dryden 2021-08-02 kl. 15:57.
Citera
2021-08-02, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
De allra, allra flesta som umgås i sådan där kretsar blir INTE mordoffer. Särskilt inte för ett gäng schottis-somalier som reser hela vägen från Stockholm för att skjuta henne.

Hon måste ha gjort något speciellt illa till och med för att vara i dessa kretsar. Eller vara ett vittne som måste tystas.

Självklart har du rätt i det. I början av tråden florerade uppgifter om att det var en 15-årig flicka blivit ihjälskjuten när hon stod och fiskade med sin pojkvän. Det framstod som väldigt extremt och som framkommit var det också felaktiga uppgifter. Att offret i själva verket var någon som trots sin unga ålder umgåtts länge i grovt kriminella kretsar gör det hela mindre märkligt. Vad hon gjort, eller tros ha gjort, återstår att se om vi får reda på.
Citera
2021-08-02, 15:47
Medlem
Citat:
Men enligt Mrkoll har du bara bott sex veckor på den adressen du påstår att du bor på nu? Hur går det ihop?

Fel dörr! Han bor brevid, men spelar ingenroll då han själv sagt att han utger sig för att vara någon annan fast med insyn. Så släpp eri*k och intenog!
Citera
2021-08-02, 15:51
Bannlyst
Stort tack till intenog som driver med hela khalifatet swedistans hjärnskadade wannabe internetpoliser.

Bild 1: Khalifatet swedistans hjärnskadade wannabe internetpoliser
Bild 2: intenog som trollar "khalifatet swedistans hjärnskadade wannabe internetpoliser"
Bild 3: Modsen som sett allt förut och skrattar åt skiten.

https://docdro.id/Kd9IRt9
Citera
2021-08-02, 15:52
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Det är årets sommarmord!
Brukar oftast vara ett uppmärksammat mord på en kvinna på sommaren som fascinerar befolkningen och media lite extra under semestertiden.
Glöm inte de urinerande samerna.
Citera
2021-08-02, 15:53
Medlem
Under måndagen begärdes den misstänkte mannen i 30-årsåldern häktad.

Häktningsförhandlingarna kommer att hållas imorgon tisdag.

https://svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/aklagaren-en-mycket-omfattande-utredning
Citera
2021-08-02, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Det är årets sommarmord!
Brukar oftast vara ett uppmärksammat mord på en kvinna på sommaren som fascinerar befolkningen och media lite extra under semestertiden.
Just kvinnomord är ju ganska ovanliga.

Intressant att Shottaz etablerat sig däruppe, kanske bryter det ut ett gängkrig i Norrland när andra aktörer också vill ta del av den storskaliga amfetaminmarknaden.
Citera
2021-08-02, 15:55
Medlem
är SW den man som är häktad eller ej??
Det skriv ju så man blir förvirrad för mindre
Citera
2021-08-02, 15:55
Medlem
Citat:

Jag var folkbokförd hos mina föräldrar tills de ordnade ett rum hos den jag hyr nu hos.
Citera
2021-08-02, 15:58
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Jag var folkbokförd hos mina föräldrar tills de ordnade ett rum hos den jag hyr nu hos.

Hur går det att hyra ett rum hos någon och sitta där och röka på med polarna som är insyltad i diverse skumma saker? Är det ingen som reagerar?
Citera
2021-08-02, 15:59
Medlem
kommer sluta skriva här eftersom jag nu blivit hotad av att min stalkar tänker lägga ut inspelningar när jag golar ner kriminella. Självklart är det fejkade inspelningar bakom min rygg. Men jag får ta adjö av er alla. Mitt och Fridas hemliga ställe är röjt så nu måste jag sticka på en lång semester.

(FB) Ny förnedringsfilm i Stockholm sprids på sociala medier, svensk pojke förnedras!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in