Citat:
Det kanske låter ologiskt för dig, för oss som levt i den här världen så vet vi att det är vardagsmat.
Vet exempelvis om en grupppering som förvarade x antal kilo extremt rent kokain hos en laddtorsk, han lever inte idag. Du kan säkert räkna ut varför.
Givetvis blir det konsekvenser om man stjäl någons stash, vad tror du själv?
"Nä det är lugnt polarn, jag pröjsar det ur egen ficka, du kan ju inte hjälpa att du är torsk!"
Att man inte skulle kunna skriva på ett korrekt vis för att man missbrukar är även det bara dumheter.
Har du ingen aning om vad som pågår i detta fallet eller i den kriminella pundarvärlden överhuvudtaget så är det bättre du håller din bristfälliga kritik för dig själv.
Vet exempelvis om en grupppering som förvarade x antal kilo extremt rent kokain hos en laddtorsk, han lever inte idag. Du kan säkert räkna ut varför.
Givetvis blir det konsekvenser om man stjäl någons stash, vad tror du själv?
"Nä det är lugnt polarn, jag pröjsar det ur egen ficka, du kan ju inte hjälpa att du är torsk!"
Att man inte skulle kunna skriva på ett korrekt vis för att man missbrukar är även det bara dumheter.
Har du ingen aning om vad som pågår i detta fallet eller i den kriminella pundarvärlden överhuvudtaget så är det bättre du håller din bristfälliga kritik för dig själv.
Jag har yttrandefrihet så jag säger vad jag vill. Och jag påpekar vad jag vill.
Och ja det låter sannerligen ologiskt att lämna knark hos en knarkare och sedan stå där förvånad över att knarkaren har börjat knarka på knarket. Det låter sannerligen ologiskt att lägga skulden över sitt eget beslut att förvara knarket hos en knarkare på knarkaren istället för sig själv.
Samt att det är sannerligen ologiskt att en svammelkuse som intenog helt plötsligt har en rekorderlig meningsuppbyggnad.
Varför du tror att detta ämne endast kan diskuteras av dom inblandade eller pundare likt dig själv är bortom mitt förstånd, men du och ditt klientel har inte ensamrätt på vad som skall diskuteras eller vilka som får diskutera. Även om du känner dig lite väl utvald för att du har kutat runt och pundat som en tattare genom åren.
[quote=Flexarn10|76764806]Ja nu när allt gått så långt inom tråden kan