2021-08-02, 14:07
Medlem
Alezandaars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Att SV är inblandad fattar ju vem som helst. Det framkommer ju nu att han ska ha varit chaufför åt dom. Om inte det är att anlita vad kallar du det då?

Snälla säg att du bara skrivit fel så att det ser ut som att du menar tvärt om. För inte fan menar du väl att SV har anlitat sina passagerare? 😂
Citera
2021-08-02, 14:08
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Han rökte med mig på mordkvällen, jag är hans alibi så varför skulle jag vilja få veta av någon annan var han är?

Du har ju skrivit tidigare i tråden att han är insyltad i upprinnelsen till mordet på tjejen, och har planerat och beställt mord på Ismail. Att planera och beställa mord är också ett grovt brott enligt Brottsbalken.
Senast redigerad av Castafiore 2021-08-02 kl. 14:33.
Citera
2021-08-02, 14:13
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Han rökte med mig på mordkvällen, jag är hans alibi så varför skulle jag vilja få veta av någon annan var han är?
Ja du är hans alibi, men du har även skrivit att det var han/Danne som beställde mordet, vilket är likställt i lagen som mord.
Vilket betyder att han kan bli dömd för mord.
Det inser du väl?
Citera
2021-08-02, 14:14
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nrbtnANON
Har svårt att tro att en polis skulle äventyra nån "oskyldig" snubbes säkerhet genom att utge sig för att vara honom.
Jag tror att intenog är högst delaktig i mordet.
Citera
2021-08-02, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Både du och jag vet en del om västerorts gängen, speciellt Shottaz. Inte fan är detta några höguppsatta från Shottaz som tex kurden shkar jaffar osv, detta dom kallar Shottaz killar är med all sannolikhet ninow och hans springisar som tidigare varit springisar åt FLG. Vi vet oxå att ninow och Yahye (som troligtvis är skytten) splittrades från FLG efter KBs död och har sen dess inte hängt med stora namnen i FLG. Detta har med stor sannolikhet inte med Shottaz eller stora FLG att göra utan mer åt ninow och hans små killar. Media i ett nötskal att måla upp Shottaz som boven

Ja, det här är antagligen J*hye med polare. Undrar vad som skulle få dem att skjuta skallen av en tjej. Goat Ninow för en slant? Stulit ett större parti droger? Golat så att de åkte fast i Vidsel? Grabbarna i Shz sitter nog i Rinkeby och undrar vaf*n som pågår.

Någon i Rinkeby/Sollentuna som känner till den mystiske Danne? Innan jag får en lokal källa därifrån tror jag han är som tomten.
Citera
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
ja han skrek efter Ismail på krogen att han hellre knäppte honom än gav honom varorna.
Vad du gör här är att skvallra på denna Danne, som kan bli fälld för anstiftan till mord om polisen väljer att granska fallet?
Citera
Medlem
Citat:
Dannes killar i Sollentuna nätverket. Men Danne var häruppe då.

Vad är Sollentuna nätverket? Är det Malmvägen eller/och Edsberg?

En ett år gammal länk om Malmvägen om någon är intresserad.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/fakta-malmvagen-brott-inkomst-och-utrikesfodda
Citera
2021-08-02, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Lägger ett lakan på att intenog är snut på fisketur.

Nej, det kan du glömma. Hur skulle det se ut om den verkligen personen blir avrättad pga att polisen utgett sig för att vara honom?
Citera
2021-08-02, 14:16
Medlem
AbuserUsers avatar
Ett makabert mord och en helt jävla bisarr tråd!
Fan händer liksom? Förtjänade hon verkligen 5 skott i planeten? Det luktar unket här!
Citera
2021-08-02, 14:17
Medlem
Alezandaars avatar
Citat:

Du har ändrat på detaljer i dina historier för många gånger nu... och du svarar inte på frågor om varför du gör det, utan kommer istället bara med mer och mer ny information som man undrar varför du inte berättade från början? Det hänger inte ihop för den som följt dina inlägg från start.
Citera
2021-08-02, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelleplum
En snut skulle knappast använda sig av en 20 årings identitet som är offenlig på mrkoll för att trolla lite på fb

Nej exakt. Intenog är ett troll, visserligen med information, han lämnar ut uppgifter och hänger ut någon annan som eventuellt får ta smällen.

Hoppas verkligen folk förstår att personen vars identitet har hängts ut troligtvis inte har med det intenog skriver att göra.

Även kaosblattar bör förstå en så enkel grej!!!
Citera
2021-08-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Vad du gör här är att skvallra på denna Danne, som kan bli fälld för anstiftan till mord om polisen väljer att granska fallet?
Danne -är det D@niel Koskel@ vi snackar om då? Eller vem??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in