2021-08-02, 05:30
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Halsius är en släkt av erfarna kriminella.
Lonnakko är allihop typ gigantiska rent fysiskt och ena jävlar på att slåss.

Har sprungit på en Halsius när jag gjorde lumpen i Boden. Stor jävel och ser riktigt elak ut. Men fick stryk av några smågrabbar på krogen. Mycket utseende och rykte men liten verkstad.
Citera
2021-08-02, 06:31
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkraka887
Något jag funderat på som "intenog" skrev tidigare var att BO kände sig nervös efter att Ismail åkt hem från henne till sthlm och blev dödad. Då undrar jag, varför blev hon nervös? Det blir man ju normalt sett inte - ifall man inte har någon inblandning i orsaken till varför han dödades. Eller?

Jag hade blivit nervös om en gängmedlem typ FLG, Shottaz hade bott hos mig och åkt till Stockholm och blivit dödad. Samtidigt som jag vet att han har lämnat diverse saker hemma hos mig såsom pass, vapen, droger, pengar.
Citera
2021-08-02, 06:34
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
För vad? Jag har inte dödat någon.

Var du in på förhör eller slocknade du bara? Har du klarat dig utan hot? Har polisen hittat gömman du snackade om?
Citera
2021-08-02, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Jag hade blivit nervös om en gängmedlem typ FLG, Shottaz hade bott hos mig och åkt till Stockholm och blivit dödad. Samtidigt som jag vet att han har lämnat diverse saker hemma hos mig såsom pass, vapen, droger, pengar.
Men polisen lär väll ha sökt igenom den lägenheten? Hon lär ju inte kunnat spendera massa cash utan att dra uppmärksamhet till sig.
Kan hon Ha pratat med polisen och dom har misslyckats att skydda henne?
Citera
2021-08-02, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Vad är "gowning" , "gowat" och "gowar"?

Det är amatörer som tror att slangordet: goat bytt stavning
Citera
2021-08-02, 07:00
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Men polisen lär väll ha sökt igenom den lägenheten? Hon lär ju inte kunnat spendera massa cash utan att dra uppmärksamhet till sig.
Kan hon Ha pratat med polisen och dom har misslyckats att skydda henne?

Grejerna var ju inte i lägenheten enligt intenog. Han var ju till gömstället igårkväll och allt låg kvar. Användare i tråden tipsade polisen om det. Så polisen har inte hittat det tidigare iaf. Hoppas att dom varit där nu
Citera
2021-08-02, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Tack. Snubben ser ju knappast ut som en gangstermördare? Wtf

Och exakt hur ser en sådan ut? Finns det en speciell mall att följa eller finns visst fritt utrymme inom mallen?

(Sedan att han tydligen är mest misstänkt att ha kört en bil är en helt annan sak.)
Citera
2021-08-02, 07:06
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Shottaz där ser man, ja då är det någon invandrare som är GM ändå. Offret sysslade antagligen med värre saker än vad som framkommit. En medlem från Shottaz skulle knappast döda någon random tjej hur som helst.

Jag föreslog redan i inlägg #68 att det nog ar kriminella lakritsremmar inblandade på något sätt. Dom har ju varit där uppe tidigare och stökat.

Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Har sprungit på en Halsius när jag gjorde lumpen i Boden. Stor jävel och ser riktigt elak ut. Men fick stryk av några smågrabbar på krogen. Mycket utseende och rykte men liten verkstad.

Intressant. Finns det möjligen bilder på dom där och finnarna som också nämndes?

Det är som en bekant till mig sa att från Överkalix har det aldrig kommit någon normal varelse.
Citera
2021-08-02, 07:27
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
För vad? Jag har inte dödat någon.
HaHaHa, jag bryter ihop…välkommen tillbaka. Men snälla, var försiktig nu. Är inte säker på om du är helt blåst pga allt knark, eller någon sorglig Don Quijote figur, men nog fan har du levererat i den här tråden.
Vet du om polisen undersökt ’gömman’ än?
Citera
2021-08-02, 07:34
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Polisen knackade på min dörr bara en stund efter att hon blev bekräftad. De knackade på alla dörrar i min och hennes trappuppgång. Jag är ingen golare så jag sa åt dem att dra åt helvetet.

”Jag är ingen golare” sitter och golar och sjunger som en fågel på Sveriges största internet forum
Citera
2021-08-02, 07:36
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Två släkter i Överkalix (Norbottens Corleone).

Låter som om du beskriver filmen Goliat.
Citera
2021-08-02, 07:39
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SliceBySlice
Det är amatörer som tror att slangordet: goat bytt stavning
Vad betyder då goat? Förutom get på engelska.

Edit:
Har nu Googlat fram G.O.A.T Greatest Of All Time, kan det vara något?
Senast redigerad av Knut-Anne 2021-08-02 kl. 07:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in