2020-12-10, 01:27
Medlem
Hon är söt med kläderna på, hon behöver tvunget inte slänga dem.
Citera
2020-12-11, 08:57
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Ja, det har du också.

Nej inte bara en känsla. Jag har konkreta bevis i den här tråden att här sitter män och skvallrar om en kvinnas vikt och utseende, och om hennes man och hennes förmåga som förälder.

Citat:
Du kan inte tala för majoriteten för männen här om du inte kan göra det för alla de hundratusentals kvinnor som skrev på i metoo-uppropen.

Vad har metoo med detta att göra?

Läs tråden så du fattar vad och vem det är jag syftar på.

Citat:
Du kan inte bara kalla folk för vad som helst, för hur skulle det se ut om jag kallade dig barnamördare för att du är för abort?

Nästintill inga barn aborteras i Sverige.

Citat:
Antifeminist betyder något specifikt och kan inte användas på folk som skvallrar om kvinnors vikt, beskyller hennes man för det ena eller det andra eller usla mödrar.

Det var därför jag ändrade till "männen här i denna tråden".
Citera
2021-05-27, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Galningen har fått sitt äckliga Instagramkonto avstängt, något hon gråter ut om på sin blogg.
https://kobranhuggertill.blogspot.com/?m=1

Kanske inte märkligt när man lägger ut sådana här bilder.
https://1.bp.blogspot.com/-29V3pf2uT1U/Wczjj8ojJqI/AAAAAAAAe6A/dW0jMJ6smdsls6VQTBCk03siO3tQiTQzACLcBGAs/s1600/mens.jpg

Till och med vänsterextremisterna på Instagram insåg till slut att det här inte handlar om en privatperson som håller kontakten med sina följare utan om en manifestation av psykisk ohälsa som bedriver sekterism online samtidigt som hon postar bilder på nakna barn. Så Instagram drog ur proppen. Utan att förvarna, dessutom. Det stör Kajsa som, varandes en taltratt för svensk menstruationorienterad vansinnesfeminism, är van vid att alltid ha en gräddfil förbi alla lagar och regler. För hon är ju ”god”. Och ”progressiv”. Regelverket är ju inte tänkt att slå undan benen för henne. Och nu skedde det likafullt.

Såhär skriver hon i bloggen.

Humor.

Står inget mer i bloggen sen dess.

Nån som vet om hon fortsatt i samma groteska stil i nån annan kanal eller faktiskt skärpt sig och skonat sin familj från att schavottera offentligt?

Kan vara intressant och lärorikt att följa upp sånt här.
Citera
2021-07-13, 04:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Står inget mer i bloggen sen dess.

Nån som vet om hon fortsatt i samma groteska stil i nån annan kanal eller faktiskt skärpt sig och skonat sin familj från att schavottera offentligt?

Kan vara intressant och lärorikt att följa upp sånt här.
Sökte på Instagram och hittade henne. Nytt konto, ”Kobranhugger”. Samma typ av äckliga bildmaterial men något nedskalat. Hon är inte lika naken och äcklar sig inte riktigt lika mycket med sina fettveck och hudbristningar även om en och annan fet rabbitdildo finns i flödet. Men hon har åldrats något oerhört. Hon är sliten och glåmig och ser tio år äldre ut än vad hon egentligen är. Det här är en kvinna som gjort en karriär på att inte ta hand om sig och det syns.

Som den kommunist hon är har hon naturligtvis även köpt hus. Inget skriker ju svensk marxist som att äga en fastighet i ett helvitt område dit inte mångkulturen nått än.
Senast redigerad av Arkhamist 2021-07-13 kl. 05:15.
Citera
2021-08-02, 00:37
Medlem
Vad är det förskräckliga?

Jag jobbar själv på att gå upp i vikt bara för att det provocerar män så mycket. Har gått upp 100 kg bara de senaste månaderna faktiskt.

Grejen är att det inte ens är vikten i sig som provocerar män så mycket utan det är insikten om att dessa kvinnor inte bryr sig ett skvatt om att impa på och underkasta sig män (genom att bete sig som objekt som existerar bara för att tillfredsställa män och vara män till lags).

Det är vad all utseendefixering och utseendehets grundar sig i - ett sjukligt behov av att dominera och kontrollera kvinnor. Så länge som kvinnor försöker tillfredsställa och anpassa sig efter mäns "krav", t.ex. genom att se ut på ett visst sätt eller rätta sig efter gamla traditionella könsroller, så vet mannen att det är han som har makten och kontrollen.

Mannen vet att en kvinna som ägnar all tid åt att impa på honom genom att vara och se ut precis så som han vill, den kvinnan är mycket lättare att kontrollera, dominera, utnyttja och misshandla.

Är man en narcissist eller psykopat med ett grandiost ego (vilket väldigt många män är) så vill man ha ett undergivet husdjur som vill vara sin "ägare" till lags snarare än en jämställd partner.

Då är det rätt självklart att man inte tycker om när kvinnor inte underkastar sig mäns löjliga krav på kvinnor att vara/se ut på ett visst sätt bara för att män säger så. För då har man inte längre makten eller kontrollen, vilket är det absolut värsta som finns enligt narcissister.
Senast redigerad av bomchakalaka 2021-08-02 kl. 00:43.
Citera
2021-08-02, 01:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bomchakalaka
Vad är det förskräckliga?

Jag jobbar själv på att gå upp i vikt bara för att det provocerar män så mycket. Har gått upp 100 kg bara de senaste månaderna faktiskt.

Grejen är att det inte ens är vikten i sig som provocerar män så mycket utan det är insikten om att dessa kvinnor inte bryr sig ett skvatt om att impa på och underkasta sig män (genom att bete sig som objekt som existerar bara för att tillfredsställa män och vara män till lags).

Haha grattis!

Då kan du ju verkligen triumfera när du ligger för döden i förtid, ensam med trasiga leder och paj organ pga fetman; Hah, där fick dom allt männen!
Citera
2021-08-02, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Haha grattis!

Då kan du ju verkligen triumfera när du ligger för döden i förtid, ensam med trasiga leder och paj organ pga fetman; Hah, där fick dom allt männen!
Jag bryr mig inte. Så länge som jag kan äta och stoppa i mig vad jag vill och gotta mig och njuta när jag väl lever så skiter jag väl i min dödsbädd eller tiden före min dödsbädd.

Men tack så hemskt mycket för din omtanke fina, fina du. Så rart av dig. ♥️
Citera
2021-08-02, 01:37
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Kajsa Hultin heter en ung kvinna från Oxelösund som jag tidigare inte hört talas om. Av en ren händelse råkade jag få upp en bild i en sökmotor från hennes Instagramkonto och sen var jag fast. Jag har fan scrollat i en timme nu, bland säkert tusen bilder som dokumenterar hennes liv in i minsta detalj.
https://www.instagram.com/kobranhuggertill/

Det är en förskräcklig resa, från vanlig ung och hyfsat söt tjej till att några år senare ha förfallit till ett glåmigt fläskpaket som visar både fettpattar och orakade ben på utmanande provokativa nakenbilder.

Det är cirka tre år mellan de här bilderna.
Kajsa sminkad med klänning för några år sedan
Kajsas kulturmarxistiska äckelkollage (idag)
Kajsa särar duktigt

Ett tiotal bilder ner på Instagramkontot finns ett filmklipp där hon hoppar och studsar i en lös hudfärgad trikå. Hon har ingen BH och fläsket och pattarna hoppar och skumpar som gelé i en alldeles för stor strumpa.

När hon inte med illa dold förtjusning visar upp sina hudbristningar och sitt krulliga intimhår så visar hon upp bilder på sin mat. Kvinnan verkar ha en skräpmatsfetisch. Det är en ständigt pågående orgie i flottyrmunkar, pommes, pizza, glass, grädde, sylt, kebab, kanelbullar och läsk. Inte helt oväntat har tjejens vikt exploderat de senaste åren, jag tror inte att jag överdriver om jag påstår att hon lagt på sig tjugofem kilo på ett par års tid. Kilon som hon stolt visar upp på bilder där hon kryper ihop endast iklädd trosor så att degmagen ska vecka sig riktigt ordentligt och där hudbristningarna lyser som röda lakritsremmar mot vit snö.

Det är en uppvisning i kulturmarxistiskt degenerering, extremfeministiskt vansinne och identitetsvänster som inte bara tar sig uttryck i bild utan även i text. Sedan något år tillbaka har Kajsa helt slutat skriva han och hon, istället är det hen för hela slanten. Hon skriver heller aldrig man, som i "man borde göra detta". Istället används det obegripliga "en" konsekvent.

Naturligtvis är Kajsa extremvänster. Hon pendlar mellan Vpk och Fi, men inför valet 2014 valde hon enligt egen utsago "med hjärnan". Det fick alltså bli Vpk. Samtidigt hoppades hon att "rasisterna" inte skulle få några röster, något hon något senare grät ut över att de faktiskt fick. Givetvis känner hon själv inte några blattar. Trots att hemorten Oxelösund bara ligger ett stenkast från exempelvis kulturberikade Södertälje finns det inte en enda svarting på någon av hennes typ tusen bilder.

Kajsa är märkligt nog gift. Förvisso med en fet och skallig liten kille som ser väldigt snäll men också väldigt hunsad ut, men dock. Jag undrar vad han, trots hans tunnformade kroppshydda, tycker om att hans söta blonda tjej bara på några år har förvandlats från lilla medelsvensson-Kajsa till Lady Dahmers mer vulgära kopia? Kajsa är som en fetare variant av extremfeministen Fanny Åström.

Givetvis hyllas Kajsa i media och får vältra sig i beröm om att hon är "kroppspositiv" och "modig". I en stor artikel får hon gråta ut om att hon får möta hat och mobbing från "rasister och troll". Ja, lägger man ut tusen bilder på sin feta mage på Instagram så får man nog vackert finna sig i att folk pekar och skrattar.
http://www.sn.se/personligt/kajsa-fran-oxelosund-hyllas-for-sitt-instagramkonto-visar-sin-kropp-som-den-ar/

Det här är en stilstudie i kulturmarxism och identitetsvänsterbeteende. Vi har den sedvanliga unga naiva skolflickan som snärjs av locktonerna i vänsterns så kallade Girl Power och sedan vidtar en allt brantare nedåtgående spiral av snusk, medveten förfulning, hyllande av osunda kroppsideal som inbegriper bristfällig hygien och övervikt, sinnessjukdom, tvångstankar, ohälsosamt beteende och provokativa utfall. Allt hon gör sker för att hon vill bli sedd. Går det inte att vara sötast eller flickigast så kan man åtminstone bli fetast och äckligast. Oavsett vilket, folk tittar och hon hamnar i rampljuset. För ingen kan väl på fullaste allvar mena att tjejen mår psykiskt bättre idag än för 3-4 år sedan när hon startade Instagramkontot?

Så, är Kajsa en extremist i ordets rätta bemärkelse eller är hon vanligare än vad många av oss som inte har några anläggningsytor med den här vänstervärlden vill tro? Vad säger Flashback?

Hon får faktiskt skylla sig själv. Någonstans finns eget ansvar. Blir man en val och hatisk samt aldrig reflekterar över detta tillstånd eller vill något annat, ja då är det kört.

Sådana här människor är GÄSP.

Dom gör ALLT för att vara speciella, "älska mig, älska mig!" ser alla andra, samtidigt som det enda dom känner inombords är hat. DÅ blir ALLA hatare.

Finns ett enkelt sätt att slippa bli såhär, försök älska dig själv på riktigt. Ingen kommer älska dig om du inte älskar dig själv.
Citera
2021-08-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Hon får faktiskt skylla sig själv. Någonstans finns eget ansvar. Blir man en val och hatisk samt aldrig reflekterar över detta tillstånd eller vill något annat, ja då är det kört.

Sådana här människor är GÄSP.

Dom gör ALLT för att vara speciella, "älska mig, älska mig!" ser alla andra, samtidigt som det enda dom känner inombords är hat. DÅ blir ALLA hatare.

Finns ett enkelt sätt att slippa bli såhär, försök älska dig själv på riktigt. Ingen kommer älska dig om du inte älskar dig själv.
Skylla sig själv för vadå menar du?
Citera
2021-08-02, 01:44
Avslutad
Citat:
Jag bryr mig inte. Så länge som jag kan äta och stoppa i mig vad jag vill och gotta mig och njuta när jag väl lever så skiter jag väl i min dödsbädd

Ja det lär du säkert också göra om du inte fått stomipåse. Myyyys.
Citera
2021-08-02, 01:44
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Skylla sig själv för vadå menar du?
Fet, mental ohälsa, oattraktiv för partners, hatisk, bitter person.

Man ansvarar för hur man blir. Blir man en hatisk person så har man inte haft några större aspirationer!
Citera
2021-08-02, 01:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Hon är söt med kläderna på, hon behöver tvunget inte slänga dem.

Haha, nej? Hon ser ut precis som gammelsmurf i ansiktet fast utan skägg. Och inte blå. Annars är det spot on.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in