2020-12-03, 15:25
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Kajsa Hultin heter en ung kvinna från Oxelösund som jag tidigare inte hört talas om. Av en ren händelse råkade jag få upp en bild i en sökmotor från hennes Instagramkonto och sen var jag fast. Jag har fan scrollat i en timme nu, bland säkert tusen bilder som dokumenterar hennes liv in i minsta detalj.
https://www.instagram.com/kobranhuggertill/

Det är en förskräcklig resa, från vanlig ung och hyfsat söt tjej till att några år senare ha förfallit till ett glåmigt fläskpaket som visar både fettpattar och orakade ben på utmanande provokativa nakenbilder.

Det är cirka tre år mellan de här bilderna.
Kajsa sminkad med klänning för några år sedan
Kajsas kulturmarxistiska äckelkollage (idag)
Kajsa särar duktigt

Ett tiotal bilder ner på Instagramkontot finns ett filmklipp där hon hoppar och studsar i en lös hudfärgad trikå. Hon har ingen BH och fläsket och pattarna hoppar och skumpar som gelé i en alldeles för stor strumpa.

När hon inte med illa dold förtjusning visar upp sina hudbristningar och sitt krulliga intimhår så visar hon upp bilder på sin mat. Kvinnan verkar ha en skräpmatsfetisch. Det är en ständigt pågående orgie i flottyrmunkar, pommes, pizza, glass, grädde, sylt, kebab, kanelbullar och läsk. Inte helt oväntat har tjejens vikt exploderat de senaste åren, jag tror inte att jag överdriver om jag påstår att hon lagt på sig tjugofem kilo på ett par års tid. Kilon som hon stolt visar upp på bilder där hon kryper ihop endast iklädd trosor så att degmagen ska vecka sig riktigt ordentligt och där hudbristningarna lyser som röda lakritsremmar mot vit snö.

Det är en uppvisning i kulturmarxistiskt degenerering, extremfeministiskt vansinne och identitetsvänster som inte bara tar sig uttryck i bild utan även i text. Sedan något år tillbaka har Kajsa helt slutat skriva han och hon, istället är det hen för hela slanten. Hon skriver heller aldrig man, som i "man borde göra detta". Istället används det obegripliga "en" konsekvent.

Naturligtvis är Kajsa extremvänster. Hon pendlar mellan Vpk och Fi, men inför valet 2014 valde hon enligt egen utsago "med hjärnan". Det fick alltså bli Vpk. Samtidigt hoppades hon att "rasisterna" inte skulle få några röster, något hon något senare grät ut över att de faktiskt fick. Givetvis känner hon själv inte några blattar. Trots att hemorten Oxelösund bara ligger ett stenkast från exempelvis kulturberikade Södertälje finns det inte en enda svarting på någon av hennes typ tusen bilder.

Kajsa är märkligt nog gift. Förvisso med en fet och skallig liten kille som ser väldigt snäll men också väldigt hunsad ut, men dock. Jag undrar vad han, trots hans tunnformade kroppshydda, tycker om att hans söta blonda tjej bara på några år har förvandlats från lilla medelsvensson-Kajsa till Lady Dahmers mer vulgära kopia? Kajsa är som en fetare variant av extremfeministen Fanny Åström.

Givetvis hyllas Kajsa i media och får vältra sig i beröm om att hon är "kroppspositiv" och "modig". I en stor artikel får hon gråta ut om att hon får möta hat och mobbing från "rasister och troll". Ja, lägger man ut tusen bilder på sin feta mage på Instagram så får man nog vackert finna sig i att folk pekar och skrattar.
http://www.sn.se/personligt/kajsa-fran-oxelosund-hyllas-for-sitt-instagramkonto-visar-sin-kropp-som-den-ar/

Det här är en stilstudie i kulturmarxism och identitetsvänsterbeteende. Vi har den sedvanliga unga naiva skolflickan som snärjs av locktonerna i vänsterns så kallade Girl Power och sedan vidtar en allt brantare nedåtgående spiral av snusk, medveten förfulning, hyllande av osunda kroppsideal som inbegriper bristfällig hygien och övervikt, sinnessjukdom, tvångstankar, ohälsosamt beteende och provokativa utfall. Allt hon gör sker för att hon vill bli sedd. Går det inte att vara sötast eller flickigast så kan man åtminstone bli fetast och äckligast. Oavsett vilket, folk tittar och hon hamnar i rampljuset. För ingen kan väl på fullaste allvar mena att tjejen mår psykiskt bättre idag än för 3-4 år sedan när hon startade Instagramkontot?

Så, är Kajsa en extremist i ordets rätta bemärkelse eller är hon vanligare än vad många av oss som inte har några anläggningsytor med den här vänstervärlden vill tro? Vad säger Flashback?

Underbar tråd måste ge dej kreds för den om du kvar på forumet!
Citera
2020-12-03, 19:18
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Ursäkta men antog du nyss mitt kön? 🤔

Oj förlåt, glömde jag "skvallerkärringarna"?
Citera
2020-12-03, 19:42
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Oj förlåt, glömde jag "skvallerkärringarna"?
Nej jag identifierar mig som en kortluggad feminist hora
Citera
2020-12-04, 00:37
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Känner du dig nöjd med dig själv när du kallar ett litet barn för bastard, äcklig våldtäktsman och skriver att han är körd, detta baserat på att du tycker att hans mamma är tjock?
Nej, det är barnets sektdeltagare till feminists jobb.
Sen ska han in här:
https://www.varldenidag.se/nyheter/genusforskola-vi-slangde-alla-bocker-om-pippi-och-emil/reprid!Mox9LCNwAyhygNeVenhjIw/
Citera
2020-12-04, 00:38
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
För helvete. Lever denna skvallertråden än?!

Flashback männen älskar tydligen yta och skvaller. Kan ni inte hänga i "kändisskvaller" forumet istället? Där kan ni gagga och skvallra om vikt och utseende hur mycket ni vill.
Hej,
den kanske överlever metoo?

Eller är det bara okej när ni gör det?
Citera
2020-12-04, 07:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nej, det är barnets sektdeltagare till feminists jobb.
Sen ska han in här:
https://www.varldenidag.se/nyheter/genusforskola-vi-slangde-alla-bocker-om-pippi-och-emil/reprid!Mox9LCNwAyhygNeVenhjIw/
Jag tolkar dig som att du inte ens har vett att skämmas över att slänga skit på ett litet barn vars mamma du tycker väger för mycket.
Citera
2020-12-04, 08:05
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag tolkar dig som att du inte ens har vett att skämmas över att slänga skit på ett litet barn vars mamma du tycker väger för mycket.
Det säger en del om din tolkningsförmåga.
Att du inte har vett att ens försöka förstå att det är feminismen som driver henne och konsekvensen av det är att barnet får lida.
Han är och kommer snart nog växa upp och bli en vit heteronormativ cis-man, medlem i det förtryckande patriarkatet och troligen kommer han redan som tonåring flexa med sin hegemoniska toxiska maskulinitet, objektifiera kvinnor och göra sexuella närmanden.

Det finns inprogrammerat i hans DNA och är en förutsättning för rasens överlevnad.
Det finns ingenstans i världen, någon tid i historien som detta inte stämmer.
Det handlar bara om hur man beskriver narrativet.

I den svenska skollagen står uttryckligen att det är allas/samhällets jobb att motverka dessa traditionella könsnormer.
Citera
2020-12-04, 13:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Nej jag identifierar mig som en kortluggad feminist hora

Ajfan.
Citera
2020-12-04, 13:24
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Hej,
den kanske överlever metoo?

Eller är det bara okej när ni gör det?

Vem är "ni"? Kungen?

"Antifeministerna" är de värsta skvallerkärringarna så denna tramstråden har ju faktiskt redan överlevt metoo.
Citera
2020-12-04, 16:17
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Vem är "ni"? Kungen?

"Antifeministerna" är de värsta skvallerkärringarna så denna tramstråden har ju faktiskt redan överlevt metoo.
Eftersom du beskyllde "männen", så får vi väl anta att det är de hundratusentals kvinnorna som skrev upp sig i diverse upprop.
(Utan att ens ha drabbats själva)

Jag vet inte vilka du syftar på när du kommer dragandes med ditt redan uttjatade "antifeministerna" hela tiden.
Jag känner mig nämligen inte alls träffad eftersom jag inte är antifeminist.
Citera
2020-12-04, 18:39
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Eftersom du beskyllde "männen", så får vi väl anta att det är de hundratusentals kvinnorna som skrev upp sig i diverse upprop.
(Utan att ens ha drabbats själva)

Nej jag representerar inte hundratusentals kvinnor nej.

Har du källor/statistik på att de hundratusentals kvinnorna inte var drabbade själva? Eller det är bara en känsla du har?

Citat:
Jag vet inte vilka du syftar på när du kommer dragandes med ditt redan uttjatade "antifeministerna" hela tiden.
Jag känner mig nämligen inte alls träffad eftersom jag inte är antifeminist.

Majoriteten av männen som hänger här då. Det är dem jag syftar på.

Männen här i denna tråden tex som sitter och skvallrar om en kvinnas vikt och utseende, beskyller hennes man för än det ena än det andra, beskyller henne för att vara en usel moder......när de aldrig ens träffat personen ifråga. De männen syftar jag på.
Citera
2020-12-08, 16:12
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Nej jag representerar inte hundratusentals kvinnor nej.

Har du källor/statistik på att de hundratusentals kvinnorna inte var drabbade själva? Eller det är bara en känsla du har?
Ja, det har du också.

Ska jag verkligen googla på det åt dig?
Citat:
Majoriteten av männen som hänger här då. Det är dem jag syftar på.
Du kan inte tala för majoriteten för männen här om du inte kan göra det för alla de hundratusentals kvinnor som skrev på i metoo-uppropen.
Det är till och med en hel del kvinnor som ångrar att de skrev på, med tanke på hur det användes och vilka konsekvenser det fick.

Många arbetsplatser undviker kvinnor. Speciellt på vägen mot toppen, för ingen vill riskera att bli falskeligen anklagad för att t.ex visa intresse för kvinnor, som i vissa anses vara ett brott och faktiskt kan leda till att hela din karriär raseras. Se Catenacci, som inte längre får vara Hovtraktör, för att han under sina 25 år som kock på Operakällaren några gånger visat intresse för kvinnor.
Vem vet, han kanske till och med varit kåt nån gång?

Off with the head, skrek våra medier.
Citat:
Männen här i denna tråden tex som sitter och skvallrar om en kvinnas vikt och utseende, beskyller hennes man för än det ena än det andra, beskyller henne för att vara en usel moder......när de aldrig ens träffat personen ifråga. De männen syftar jag på.
Du kan inte bara kalla folk för vad som helst, för hur skulle det se ut om jag kallade dig barnamördare för att du är för abort?

Det finns inga vettiga diskussioner som kan utgå från en sån inställning.
Antifeminist betyder något specifikt och kan inte användas på folk som skvallrar om kvinnors vikt, beskyller hennes man för det ena eller det andra eller usla mödrar.

Det är tre helt andra saker, nämligen enskilda åsikter baserat på någons egna värderingar över någon uppträdande.

Du kan inte projicera sånt på de flesta män som hänger här, precis som du inte kan representera hundratusentals kvinnor som i den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in