2019-10-30, 06:25
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Förhoppningsvis har uppmärksamheten varit jobbig för henne. I den bästa av världar kanske hennes nya instagram fylls av bilder på bullbak och lekande barn istället för håriga skrev och blödande hudbristningar? Låt oss hoppas att lite positiv mobbing gjorde susen för att styra in henne på en sundare kurs.

Äsch då måste ju skvallerkärringarna här hitta någon ny att skvallra om och mobba.

Tänk att det just är det här beteendet antifeministerna beskyller feministerna för.
Citera
2019-10-30, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Skitsnack. Denna tråden är till för antifeministerna att ventilera sitt förakt och hat på, det råkade bara bli den här tjejen. Mer än hälften av antifeministerna sitter garanterat med en sladdrig isterbuk runt midjan och feta dallrande manspattar. Raggar de så vänder deras offer sig om och kräker, då blir antifeministerna kränkta och skriver av sitt hat här.

Du kanske skulle testa att gå ner i vikt så att mer attraktiva män raggar på dig.
Citera
2019-10-30, 14:49
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Skitsnack. Denna tråden är till för antifeministerna att ventilera sitt förakt och hat på, det råkade bara bli den här tjejen. Mer än hälften av antifeministerna sitter garanterat med en sladdrig isterbuk runt midjan och feta dallrande manspattar. Raggar de så vänder deras offer sig om och kräker, då blir antifeministerna kränkta och skriver av sitt hat här.
Haha, jaa!
Släpp ut allting nu!

Det går att läsa rätt mycket mellan raderna här.
Citera
2019-11-01, 12:19
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Vad skulle det kunna vara? Underhåll mig gärna.
Dina fördomar är så priceless och jag ger mig fan på att du är en av de där "alla människors lika värde"-skanderande godhetssignalisterna som ett bra plakat räcker för som argument.

"Krossa matriarkatet"
Senast redigerad av Pansarvecket 2019-11-01 kl. 12:38.
Citera
2019-11-11, 22:14
Medlem
Citat:
Äsch då måste ju skvallerkärringarna här hitta någon ny att skvallra om och mobba.

Tänk att det just är det här beteendet antifeministerna beskyller feministerna för.

Jenny9 vart fan fick du luft ifrån ??
Citera
2019-11-12, 14:07
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Jenny9 vart fan fick du luft ifrån ??
Jag vet inte ens vilka det är hon kallar antifeminister, för det är snart en överväldigande majoritet även i Sverige, som är sist ut på det tåget.
Citera
2019-11-12, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Jag vet inte ens vilka det är hon kallar antifeminister, för det är snart en överväldigande majoritet även i Sverige, som är sist ut på det tåget.

Inget som jag har märkt av i alla fall.
Citera
2019-11-12, 20:03
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Inget som jag har märkt av i alla fall.
Bagdad Bob märkte inget heller.....
Citera
2020-03-05, 10:00
Medlem
brianmolkos avatar
Det som är irriterande är att om hon bor i Sthlm (?) så har hon som kvinna möjlighet at gå omkring, kolla affärer kläder iofs lite svårt med storlekar, men kommer gå ner när hon rör sig sen passar de hur mycket som helst

Män erbjuds inte samma möjlighet ens i Stockholm längre, med butiker som sålde annat. bara gym där
Citera
2020-08-03, 18:28
Bannlyst
Hurnt har det gått för fettokajsa har hon slutat grisa i sig och blivit en ansvarsfull mamma eller har hon sprängts?
Citera
2020-11-16, 15:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeadNiggerFloyd
Hurnt har det gått för fettokajsa har hon slutat grisa i sig och blivit en ansvarsfull mamma eller har hon sprängts?
Galningen har fått sitt äckliga Instagramkonto avstängt, något hon gråter ut om på sin blogg.
https://kobranhuggertill.blogspot.com/?m=1

Kanske inte märkligt när man lägger ut sådana här bilder.
https://1.bp.blogspot.com/-29V3pf2uT1U/Wczjj8ojJqI/AAAAAAAAe6A/dW0jMJ6smdsls6VQTBCk03siO3tQiTQzACLcBGAs/s1600/mens.jpg

Till och med vänsterextremisterna på Instagram insåg till slut att det här inte handlar om en privatperson som håller kontakten med sina följare utan om en manifestation av psykisk ohälsa som bedriver sekterism online samtidigt som hon postar bilder på nakna barn. Så Instagram drog ur proppen. Utan att förvarna, dessutom. Det stör Kajsa som, varandes en taltratt för svensk menstruationorienterad vansinnesfeminism, är van vid att alltid ha en gräddfil förbi alla lagar och regler. För hon är ju ”god”. Och ”progressiv”. Regelverket är ju inte tänkt att slå undan benen för henne. Och nu skedde det likafullt.

Såhär skriver hon i bloggen.
Citat:
Såna mängder av hemska konton som får vara kvar och så tas mitt bort? OCH JAG KAN INTE GÖRA NÅT ÅT DET?!

Humor.
Senast redigerad av Arkhamist 2020-11-16 kl. 15:51.
Citera
2020-12-01, 15:33
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Jag, som är en vuxen man som är van att se vuxna kvinnor näck, är inte det minsta chockad. Dom ser faktiskt ut så där i snitt, speciellt efter nåt barn.
Nej, det gör dom inte. Och du som enligt egen utsago testat alla droger och tom. sniffat bensin, jag tvivlar på att dina erfarenheter på området är något bra exempel på allmän referens kring kvinnors utseende.
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Galningen har fått sitt äckliga Instagramkonto avstängt, något hon gråter ut om på sin blogg.
https://kobranhuggertill.blogspot.com/?m=1

Kanske inte märkligt när man lägger ut sådana här bilder.
https://1.bp.blogspot.com/-29V3pf2uT1U/Wczjj8ojJqI/AAAAAAAAe6A/dW0jMJ6smdsls6VQTBCk03siO3tQiTQzACLcBGAs/s1600/mens.jpg

Till och med vänsterextremisterna på Instagram insåg till slut att det här inte handlar om en privatperson som håller kontakten med sina följare utan om en manifestation av psykisk ohälsa som bedriver sekterism online samtidigt som hon postar bilder på nakna barn. Så Instagram drog ur proppen. Utan att förvarna, dessutom. Det stör Kajsa som, varandes en taltratt för svensk menstruationorienterad vansinnesfeminism, är van vid att alltid ha en gräddfil förbi alla lagar och regler. För hon är ju ”god”. Och ”progressiv”. Regelverket är ju inte tänkt att slå undan benen för henne. Och nu skedde det likafullt.

Såhär skriver hon i bloggen.

Humor.
Ganska komiskt att hon verkar helt förnärmad över att hennes instagramkonto spärrats. Instagram är ett privat företag, ingen mänsklig rättighet eller någon inrättning med skyldighet att husera vilka vidrigheter som helst.

P.S. Är det känt hur hennes barn blivit till? Arma bastard D.S.
Senast redigerad av HobbyHitler 2020-12-01 kl. 15:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in