Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-05-22, 05:55
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intramuscular
Kan jag få era bästa tips på hur man effektivt pulvriserar stenarna så det blir ett fint pulver istället för bara mindre stenar?

Tycker man kan sitta och krossa och krossa, men när man sen ska göra linor får man ändå krossa mer.

I-landsproblem, men ball om man kan hitta ett life hack här

SWIM använder ibland (en halv) tesil/tetång. "Raspa" stenen mot nätet (från insidan) över en tallrik eller annan lämplig yta så får du ett fint pulver. Mindre stenar kan krossas mha en sedel. Lägg (en mindre mängd) av det du vill ha krossat mitt på en sedel (ju större desto mindre risk för spill) och vik den en gång. Ta sen ett plastkort och dra det över sedeln ett par ggr. När du sen vecklar upp sedeln bör du ha en "kaka" av fint pulver.

Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
För det blir lättare att hacka upp, om tallriken är varm så blir det till pulver lätt.

Behöver man torka kolan i mikron vet man att det är dåligt bankat!
Citera
2021-05-22, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distans
SWIM använder ibland (en halv) tesil/tetång. "Raspa" stenen mot nätet (från insidan) över en tallrik eller annan lämplig yta så får du ett fint pulver. Mindre stenar kan krossas mha en sedel. Lägg (en mindre mängd) av det du vill ha krossat mitt på en sedel (ju större desto mindre risk för spill) och vik den en gång. Ta sen ett plastkort och dra det över sedeln ett par ggr. När du sen vecklar upp sedeln bör du ha en "kaka" av fint pulver.

Behöver man torka kolan i mikron vet man att det är dåligt bankat!

Men kan du inte läsa eller? Har skrivit noga att kokainet inte ska in i ugnen/micron utan bara tallriken, nej den kolan jag använder är inte bankat (ibland men då har den bankats ner till 70-80% "bara" och gjordes inte i swe)
Citera
2021-05-22, 11:51
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Men kan du inte läsa eller? Har skrivit noga att kokainet inte ska in i ugnen/micron utan bara tallriken, nej den kolan jag använder är inte bankat (ibland men då har den bankats ner till 70-80% "bara" och gjordes inte i swe)

Aaah.. Skummade snabbt igenom dom 4 sista sidorna och missade uppenbarligen lite! Förstår dock inte vad en varm tallrik har för betydelse!?

Jag använder inte ens kola skrev du för lite mer än en månad sen.. Hur ska du ha det?
Citera
2021-05-22, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Aaah.. Skummade snabbt igenom dom 4 sista sidorna och missade uppenbarligen lite! Förstår dock inte vad en varm tallrik har för betydelse!?

Jag använder inte ens kola skrev du för lite mer än en månad sen.. Hur ska du ha det?

Det blir lättare att hacka upp och kan behövas på vissa sorter.

Jo jag vet att jag skrev det och det stämmer nästan då jag knappt rör det nuförtiden men när jag gör det så vill jag inte ha bankade produkter.
Citera
2021-05-25, 18:37
Medlem
Lite frågor ang ladd åt en vän som undrar, hoppas nån här inne kan besvara dem!

Om man ska dra ladd+lite alkohol en kväll så vet jag att vatten innan, under och framför allt innan man ska sova är bra för att man inte ska må så dåligt dagen efter. Måste det vara vatten, eller går det lika bra med vätskeersättning? Typ såna där Resorb brustabletter.

Om man har ett kokain som är väldigt rent, tar typ en halv gubbe på en kväll, och dricker 3-4 glas vin, mår man dåligt dagen efter? Förstår att det är olika för olika personer, men generellt?

Om man planerar att ta benso för att underlätta när man ska somna, när bör man ta det? Strax innan sista linan, samtidigt eller precis när man ska sova?

Kanske kommer fler frågor, men hade uppskattat om nån kunde hjälpa min kamrat

edit: Benso eller cannabis för att sova när man laddat klar, vad föredrar ni? själv skulle jag rekommendera benso, men har dålig koll på just ladd så passar på att fråga
Citera
2021-05-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Benso med kola gör ju så att man blir kungarnas kung. Ett mycket angenämnt rus också.

Opiater med kola är skönt om man inte ska ut, typ hemmafest eller något annat trevligt hemma/hemma hos någon.

Igår tog jag 2,3 200 mg tramadll efter det tog jag en xanor blev heelt kunde knappt gå hahah men det släppte
Vart sugen på Coca så beställde hem 2 gubz, tog 2-3 xanor för att landa. Känner mig efterflöddrad-ish fast e sugen på ladd igen.
Funkar det om jag drar ladd om jag känner mig efterflöddrad.
Citera
2021-05-28, 03:33
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn

Om man ska dra ladd+lite alkohol en kväll så vet jag att vatten innan, under och framför allt innan man ska sova är bra för att man inte ska må så dåligt dagen efter. Måste det vara vatten, eller går det lika bra med vätskeersättning? Typ såna där Resorb brustabletter.

Om man har ett kokain som är väldigt rent, tar typ en halv gubbe på en kväll, och dricker 3-4 glas vin, mår man dåligt dagen efter? Förstår att det är olika för olika personer, men generellt?

Om man planerar att ta benso för att underlätta när man ska somna, när bör man ta det? Strax innan sista linan, samtidigt eller precis när man ska sova?

edit: Benso eller cannabis för att sova när man laddat klar, vad föredrar ni? själv skulle jag rekommendera benso, men har dålig koll på just ladd så passar på att fråga

Du lär inte må dåligt av det, kola ger ingen AT direkt...då får man köra riktigt hårt flera dagar i sträck och även då är ATn väldigt mild. Skit i rökat ta en xanor eller stesolid efter festandet.
Benso tar du precis innan man ska sova så den verkar under natten och man slipper vakna sliten, annars tar den bort ruset och gör så man somnar istället.
Citera
2021-05-28, 19:34
Medlem
Kroesus-Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn

Kommer inte må dåligt dagen efter på detta.
Skulle inte varva ner med andra preparat utan ni lär kunna somna ett par timmar efter sista strecket ändå. Det är inte som tjo på det sättet.

Glöm inte alkoholen! Alkohol + ladd är bästa vänner och som skapta för varandra, separera inte den vänskapen!
Citera
2021-05-28, 20:07
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Du lär inte må dåligt av det, kola ger ingen AT direkt...då får man köra riktigt hårt flera dagar i sträck och även då är ATn väldigt mild. Skit i rökat ta en xanor eller stesolid efter festandet.
Benso tar du precis innan man ska sova så den verkar under natten och man slipper vakna sliten, annars tar den bort ruset och gör så man somnar istället.

Kan vissa substanser (som laddet bankas ut med) göra att AT blir värre än vanligt?

Testat ladd nyligen som gjorde mig ganska så jättedeprimerad hela dagen efter tills jag drog lite till kvällen efter. Eller är det bara att hjärnans depåer är så uttömda att det bara är ett tecken på att man ska chilla lite några månader?
Citera
2021-06-03, 05:31
Medlem
Tja

Har laddat i ca 5 dagar blandat upp linorna med oxycontin och kört dom samtidigt (som man ska lugnt och försiktigt)
Den 4e dagen började det att svida i mun och svalg. Oxyn tog slut. Och dag 5 var det endast ladd. Sved ordentligt i mun, gom och hals.
Några tips?
Känns som om jag behöver köpa bättre ladd.

Mvh
Citera
2021-06-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgiftningen
Tja

Har laddat i ca 5 dagar blandat upp linorna med oxycontin och kört dom samtidigt (som man ska lugnt och försiktigt)
Den 4e dagen började det att svida i mun och svalg. Oxyn tog slut. Och dag 5 var det endast ladd. Sved ordentligt i mun, gom och hals.
Några tips?

Mvh
Oxy är smärtstillande ifall du inte vet det..
Du drar i dig något som är bevisat "frätande" på slemhinnor och undrar varför det svider?

Mitt tips hör och hämpna ta ej mer ladd.
Eller stå ut.
Citera
2021-06-26, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgiftningen
Tja

Några tips?

Mvh

Kör lite Benzo för att landa från allt. Ja har du inte kollat laddet så köp från någon som kollar sitt ladd så du vet vad du får. 😉
Kan även varit bankat med nåt skit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in