2021-08-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Ja. Många kvinnor skulle tjäna på kirurgiska ingrepp. Alla är inte vackra naturligt. Alla räcker inte hela vägen fram på talang eller genetik allena.

Är detta kontroversiellt i din lokala Mp-avdelning?

Jag röstar inte på mp, de speglar inte min politiska syn överhuvudtaget vad nu den har med saken att göra. Tycker däremot att det är taskig kvinnosyn att någon ska behöva lägga sig under kniven för att duga enligt dig
Citera
2021-08-01, 16:54
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag röstar inte på mp, de speglar inte min politiska syn överhuvudtaget vad nu den har med saken att göra. Tycker däremot att det är taskig kvinnosyn att någon ska behöva lägga sig under kniven för att duga enligt dig
Vill man vara fin får man lida pin.

Eller så kan man skaffa tolv katter och en låda rödvin och inbilla sig att grannarna sprutar in gas genom brevinkastet.

Fritt val.
Citera
2021-08-01, 17:20
Medlem
Citat:
Bry dig inte om honom...Hon får nog knulla varesig hon fixar brösten,eller ej....
Citera
2021-08-01, 17:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Ja. Många kvinnor skulle tjäna på kirurgiska ingrepp. Alla är inte vackra naturligt. Alla räcker inte hela vägen fram på talang eller genetik allena.

Är detta kontroversiellt i din lokala Mp-avdelning?
Det enda Hanna behöver operera in är en hjärna.

# Hon har ett barn med Andreas Carlsson, som tillkom efter ett one night stand. (Inget ont om sonen, som verkar vara en väldigt fin kille).
# Hon har legat med sin systers man, under tiden de var gifta.

Går det att sjunka lägre än skenheliga Hanna Graf (som hon egentligen heter)?
Citera
2021-08-01, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

# Hon har ett barn med Andreas Carlsson, som tillkom efter ett one night stand. (Inget ont om sonen, som verkar vara en väldigt fin kille).

Njaee,det beror på hur man tänker, Tänker man på ett gammeldags sätt så har du rätt. Men,om man tänker ur ett feministiskt persektivt där kvinnan äger sin egen sexualiltet ock njutning.Ock låter detta komma i första hand,så har du fel.
Citera
2021-08-01, 20:17
Medlem
knapptriks avatar
Citat:
Så du anser att hon behöver operera sig för att duga?

Hon DUGER som hon är, det gör nästan alla människor.
Men för att se bra ut/vara snygg, behöver hon fixa större bröst.

Det är ingen sorts kvinnlig rättighet att vara attraktiv. Det är något kvinnor måste kämpa för.
Citera
2021-08-01, 23:31
Medlem
Quinn93s avatar
Hannah är ju helt klart den snyggaste av systrarna, ser sjukt fräsch ut

Det är något med Maggan och hennes ENORMA glasögon hon hade någon period, verkar dock har slutat använda nu, och hennes klädstil som är fruktansvärd.
Citera
2021-08-02, 00:06
Medlem
Det finns ju många människor som levt och lever på sitt utseende. Ärligt talat, vad hade systrarna Graaf rimligen uppnått utan sina sillisar? Hur intressanta hade de varit?
Sen kan man förstås tycka att de varit smarta och maximerat potentialen med sina sillisar, men let’s be honest…
Citera
2021-08-04, 20:35
Medlem
Undrar två saker just nu?
Är Maggan och sonen Lance osams? Hon brukar ju göra stor sak när ngn av barnen fyller år men istället var det exet Filip som sjöng och gratulerade med tårta, var på Lotta på Liseberg och supportade etc. Under tiden satt Maggan på en camping och käkade räkor med pojkvännen. Total radiotystnad och inget agerande med Lance. Efter någon dag skrev hon Grattis! på hans Insta. Helknäppt!

Och vad är dealen med Hannah, duger hon bara när Maggan är ensam?
Citera
2021-08-04, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Undrar två saker just nu?
Är Maggan och sonen Lance osams? Hon brukar ju göra stor sak när ngn av barnen fyller år men istället var det exet Filip som sjöng och gratulerade med tårta, var på Lotta på Liseberg och supportade etc. Under tiden satt Maggan på en camping och käkade räkor med pojkvännen. Total radiotystnad och inget agerande med Lance. Efter någon dag skrev hon Grattis! på hans Insta. Helknäppt!

Och vad är dealen med Hannah, duger hon bara när Maggan är ensam?

Trött jag blir på ego ”kändisar”. Oavsett om man är osams och har bråkat med sitt barn så hör man av sig och firar sitt barn. Eller vill inte Lance att mamman är närvarande?
Citera
2021-08-05, 21:51
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
Det finns ju många människor som levt och lever på sitt utseende. Ärligt talat, vad hade systrarna Graaf rimligen uppnått utan sina sillisar? Hur intressanta hade de varit?
Sen kan man förstås tycka att de varit smarta och maximerat potentialen med sina sillisar, men let’s be honest…

Det kan ju inte vara musiken i alla fall även Graaf - You Got (What I Want) (Video)
https://youtu.be/ogMRSwk2LpI
Citera
2021-08-05, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Så vitt jag vet så var det inget ONS, utan Hannah och Andreas hade faktiskt ett förhållande. Det var dock inte långvarigt, och det tog slut när Hannah blev gravid. Men ändå inget engångsligg, och det var knappast hennes fel att Andreas valde att göra slut pga graviditeten.

Låg Hannah verkligen med Maggans man? Nu syftar jag inte på rykten och spekulationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in