2021-07-31, 23:08
Medlem
toalettrullen14s avatar
När jag läser igenom tråden så blir jag bara så jävla förbannad, dag ut och dag in är det samma trams och skit som nämns men ingen som ens har lagt ett uns av energi på att berätta VAR NI BOR???
Jag är ingen chattare så svara på frågan annars är det slut.
2021-07-31, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14
När jag läser igenom tråden så blir jag bara så jävla förbannad, dag ut och dag in är det samma trams och skit som nämns men ingen som ens har lagt ett uns av energi på att berätta VAR NI BOR???
Tråden har börjat spåra, det är värmen, kåtheten når nya höjder, köerna är ganska saftiga...

800msgs detta dygn... Blir ju ett lakan... Men orka... Känns ju nästan som att man kengar på riktigt , fingrarna känns lite (litet tagentbord laptop dock som gurkis tipsade om), för er som skryter om 30 lax i månaden, hur fan orkar ni ? Blir ju heltids jobb + övertid... jag sattsar på 20lax nästa månad men vetifan om jag kommer palla...
2021-07-31, 23:22
Medlem
Mcsvettloffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Tråden har börjat spåra, det är värmen, kåtheten når nya höjder, köerna är ganska saftiga...

800msgs detta dygn... Blir ju ett lakan... Men orka... Känns ju nästan som att man kengar på riktigt , fingrarna känns lite (litet tagentbord laptop dock som gurkis tipsade om), för er som skryter om 30 lax i månaden, hur fan orkar ni ? Blir ju heltids jobb + övertid... jag sattsar på 20lax nästa månad men vetifan om jag kommer palla...

Jag har gjort 160, ska vi knulla nu?
2021-08-01, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcsvettloff
Jag har gjort 160, ska vi knulla nu?
160 msg på en dag ? Nej det duger ju inte, du måste jaga kaninerna för att jag ska öppna brunögat för dig
2021-08-01, 01:53
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14

I Västra Götaland ungefär men spelar inte så stor roll väl viktigast är väl att veta vad du heter. Förresten var bor du? Du har inte nämnt din stad. Vad är din ORT? Och vad heter du?
2021-08-01, 09:30
Medlem
Känns som man vill ha betalt per inlägg här numera ,
2021-08-01, 12:31
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
[/url]

Något säger mig att Smulle inte röstar vänster
Lite korkat av dig att länka hans fb, no? Nu kommer han få 300 meddelanden med en länk till denna tråden, och hela bubblan spräcks.
2021-08-01, 13:13
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Lite korkat av dig att länka hans fb, no? Nu kommer han få 300 meddelanden med en länk till denna tråden, och hela bubblan spräcks.

sen när är mytomaner långtidstänkande?
2021-08-01, 13:15
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Skriv någonting matnyttigt istället, annars får du Sebastian66 på dig

Vem?

matnyttigt, kommer ifrån pundarspammaren
2021-08-01, 14:10
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
matnyttigt, kommer ifrån pundarspammaren
Nu ska vi inte kasta kottar i myrstacken här.
2021-08-01, 15:54
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Yep, mer efterblivet än så får man ju leta efter.

Inte för att en target spelar så stor roll men att göra så mot en person som trotts allt är offer i det hela är lite väl lågt.

Tyvärr finns det många idioter i världen och Frekkinhead är bevisligen trådens största.
2021-08-01, 17:38
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
"Offer" medan du själv mjölkar targets på pengar haha, snacka om hyckleri. Stå för vem du är istället.
Jag har i alla fall mod att erkänna att jag inte bryr mig ett skit om targets och de kommer fortsätta vara lika retarderade med eller utan mig. Tror nog många andra här också kan hålla med mig.

Dessutom är det Smulles egna val att spendera hundratusentals kronor fastän han fått det bekräftat om och om igen att allting är fake. Han är ett hopplöst fall likt alla andra. Och om du inte ens kan se detta, då är det nog du som är trådens största idiot.

Love & Kisses

Hyckleri? Inte direkt.

Det är mitt jobb men liksom ifall jag jobbat som gynekolog så hade jag inte skrattat och delat länkar till personers Facebook som var inne och visade sig ha gonorré.

Du är verkligen en patetisk människa. Som försöker göra dig lustig på andras bekostnad. Det är skillnaden.
Senast redigerad av Bbobi 2021-08-01 kl. 17:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in