2021-08-01, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
När man trodde man hört det värsta av spekulationer redan. Vem f-n har ens nämnt något om politiska åtaganden i tråden? Förövrigt tycker jag BO snarare verkar vara väldigt höger av hans profil att döma då han lagt upp ett flertal länkar som hänvisar till konspirationsteorier om Coronaviruset. Vem inom vänstern skulle göra nåt sånt?
Det är MGM som lagt upp det. Inte BO…
Citera
2021-08-01, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Det är MGM som lagt upp det. Inte BO…
Ändrat nu. Gick för snabbt där
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Föräldrar, eller annan vårdnadshavare, kan man lägga skulden på fram tills avkomman har fyllt 18, därefter är det lite långsökt ..

18 åringen bör ha formats/ präglats under hela sitt liv av sina förräldrar-o sunda värderingar .
En normal förälder upplever så klart ett misslyckande själv när ens barn begår fel och misstag.
Det är trots allt föräldrarna som präglat sitt barn och har ansvaret över hur den unge beter sig i livet.
Ansvaret o omsorgen om sitt barn har man fram till dödsdagen.
Citera
Medlem
Citat:
När man trodde man hört det värsta av spekulationer redan. Vem f-n har ens nämnt något om politiska åtaganden i tråden? Förövrigt tycker jag BO snarare verkar vara väldigt höger av hans profil att döma då han lagt upp ett flertal länkar som hänvisar till konspirationsteorier om Coronaviruset. Vem inom vänstern skulle göra nåt sånt?

BO? Jag tänkte iofs mest på GM och ”farsan” i detta läge, huruvida GM är sosse eller inte är nog oklart, men är man så ostabil så kan nog den politiska tillhörigheten svänga rejält från dag till dag. Håll i hatten!
Citera
2021-08-01, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
BO? Jag tänkte iofs mest på GM och ”farsan” i detta läge, huruvida GM är sosse eller inte är nog oklart, men är man så ostabil så kan nog den politiska tillhörigheten svänga rejält från dag till dag. Håll i hatten!
Vart GM står politiskt hör varken hit eller något jag vet något om. Jag tycker dock inte han verkar särskilt vänster av sin profil att döma
Citera
2021-08-01, 15:42
Medlem
Citat:
När man trodde man hört det värsta av spekulationer redan. Vem f-n har ens nämnt något om politiska åtaganden i tråden? Förövrigt tycker jag MGM snarare verkar vara väldigt höger av hans profil att döma då han lagt upp ett flertal länkar som hänvisar till konspirationsteorier om Coronaviruset. Vem inom vänstern skulle göra nåt sånt?

Du får gärna beskriva sagda konspirationsteori.
För hans poster är ju i regel ganska mycket i linje med medias rapportering under senaste året.
Citera
2021-08-01, 15:42
Medlem
Nu är inläggen med kommentarerna borta från MGM :s facebook
Citera
2021-08-01, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
18 åringen bör ha formats/ präglats under hela sitt liv av sina förräldrar-o sunda värderingar .
En normal förälder upplever så klart ett misslyckande själv när ens barn begår fel och misstag.
Det är trots allt föräldrarna som präglat sitt barn och har ansvaret över hur den unge beter sig i livet.
Ansvaret o omsorgen om sitt barn har man fram till dödsdagen.

Alltså, både ja och nej. Självklart kan en förälder ha stort inflytande över hur en person utvecklas även i vuxen ålder, men ansvaret för det kan man inte automatisk tillskriva föräldern bara på den grunden att vara förälder. Många har ytterst liten kontakt eller insikt i vad ens barn har för sig efter att de har flyttat hemifrån.
Citera
2021-08-01, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Du får gärna beskriva sagda konspirationsteori.
För hans poster är ju i regel ganska mycket i linje med medias rapportering under senaste året.
Vilka medier skulle göra det menar du? Svensk media är väldigt höger numera
Citera
2021-08-01, 15:46
Medlem
Citat:
Vart GM står politiskt hör varken hit eller något jag vet något om. Jag tycker dock inte han verkar särskilt vänster av sin profil att döma

Ytterst sällan som en avfyrad puffra inte suttit i händerna på en socialdemokratisk väljare. Man kan nog utgå från det tills annan information framkommer.
Citera
2021-08-01, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet
Bilder för den som saknar Facebook
https://imgur.com/a/AWBveKC

BO o MGM?
Citera
2021-08-01, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Nu är inläggen med kommentarerna borta från MGM :s facebook
Ser bara att ett av inläggen är borta. Det om den andra personen skulle spöa upp honom om han inte berättade sanningen är dock kvar .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in