2021-07-31, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PorrePonk
Nä, hon är ju värsta blondinbella.
Man kan ha svenskt namn och ändå ha utländskt påbrå, man kan ha en förälder som är ifrån ett annat land eller så kan man helt enkelt vara adopterad, är det så svårt att förstå?

Både hennes mamma och pappa är etniska svenskar, vad i helvete svamlar du om?
Citera
2021-07-31, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Jag är intresserad av kriminologin och inte invandring och integration. Det är bara bajsbyxsvennar som sitter och skriver och bråkar om invandrare på Flashback, dom skulle aldrig våga åka it till orten och göra något åt deras åsikter. Jag ogillar dom lika mycket som kriminella babbar.. Pinsamma helt enkelt.

Här diskuterar vi brottet i sig och inte om GM är blatte eller ej.
Samma här. Dock är det viktigt att hålla isär begreppen. Än så länge är Simon bara misstänkt och tills vidare nöjer jag mig så.
Citera
2021-07-31, 22:50
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Samma här. Dock är det viktigt att hålla isär begreppen. Än så länge är Simon bara misstänkt och tills vidare nöjer jag mig så.

Japp. Misstänkt. Och det var precis det han skrev i inlägget som du blev upprörd över.
Citera
2021-07-31, 22:50
Medlem
Expressen uppger att polisen gjort fynd i tunneln som man nu stashat i påsar.
Citera
2021-07-31, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ändå har hon svenskt namn?

Kolla hur hon ser ut...svensk mamma ev, men sen tar den svenska DNA-stegen slut, farsan var väl jamaican va?
Citera
2021-07-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Kolla hur hon ser ut...svensk mamma ev, men sen tar den svenska DNA-stegen slut, farsan var väl jamaican va?

Din rasbiologiska forskning utifrån en profilbild på facebook håller inte. Nej hon är inte från Jamaica, hon har antagligen skrivit det för att hon är en jävla haschrökare. Hennes mamma är svensk, hennes avlidna pappa var svensk. Släpp det.
Citera
2021-07-31, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Japp. Misstänkt. Och det var precis det han skrev i inlägget som du blev upprörd över.
Jag menade att det inte är någon som fällts för brottet ännu och att vi inte vet med säkerhet vem som är skyldig
Citera
2021-07-31, 22:56
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Jag menade att det inte är någon som fällts för brottet ännu och att vi inte vet med säkerhet vem som är skyldig

Han skrev väl aldrig att någon fällts eller att det med säkerhet var han? Läs om och läs rätt. Släpp det nu
Citera
2021-07-31, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Vad vet vi om honom? Spontant känns han som en otänkbar GM med flyglicens och enhjulscykling för att "glädja människor".

Har han figurerat i våldsbrottssammanhang tidigare? Vad kan han ha haft för motiv för att vingklippa BO?

Han är långt ifrån så snäll som han verkar. Blev dömd för grov misshandel för 1 månad sen om ni behagar att läsa tråden trots alla klappträn som spammar om negrer och droger.
Citera
2021-07-31, 23:02
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Visst för att man kan tycka att hon borde lämnat honom för längesen när hon anade vad som var på gång men likväl finns det ingen anledning att försvara en kvinnomisshandlare

Nu kanske jag har tappat det, men är det två parallella historier i denna tråd?

1) BO (eventuellt Frid*) + MGM, SV.
2) Hon som lagt upp ”Wall of text” om hur hon blivit misshandlad + JH.

Gemensam nämnare nick Intenog

Var kommer personerna i 2) egentligen in i sammanhanget? Det rör till det när någon ibland tycker att den misshandlade ”förtjänade det”, och då tror någon annan att det är den skjutna som åsyftas.

Eller har jag missat någon reell länk mellan de båda ”paren”?
Citera
2021-07-31, 23:03
Medlem
Hur var GM och bo bekanta med varandra? Om de nu var och fiskade ihop. De var inte ett par men nog räknar man väl vänner som skjuter en som brott i nära relation med eller? Fiskade de verkligen tillsammans?
Citera
2021-07-31, 23:04
Medlem
Vad hände med pojkvännen som var med henne? Han borde vara det viktigaste vittnet. Eller stämmer det inte det som sades från början, att hon var med sin pojkvän när hon blev skjuten. Vem är denne pojkvän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in