2021-07-31, 22:24
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Om du inte tror mig så kan du själv gå in på Josefs FB-profil och läsa kommentarerna . Kan lova dig att han inte har många vänner kvar efter vad han utsatt sin tjej för.

Flashback är fantastiskt. Först klagas det över att det inte görs något åt brottsligheten och att kvinnomisshandlare och våldtäktsmän samt mördare får gå fria. Och sedan när brottsoffren själva berättar om sina upplevelser då är det helt plötsligt ett jävla daltande
Du läser in alltför mycket. Allt jag skrev var att hon skrev tårdrypande men att hon tyckte det var värt att få stryk. Det måste hon ju få tycka, men själv (och detta skriver jag nu) så tappar jag respekten när jag ser folk som skriver wall of text för att få medkänsla men sedan ändå inte vill göra något åt situationen. Ska hon köra copy paste med samma text varenda gång det händer igen eller skriva nya versioner? Det är frågan.

Citat:
Uppgifter i tråden pekar på det ja. Men dessvärre har tråden blivit förstörd av svammel och skitsnack om etnicitet , invandrare osv . Rasisterna i tråden har verkligen gått på högvarv sista timmarna.
Åh ja, så mycket invandring har inte diskuterats. Lite får du tåla.
Senast redigerad av BuckshotBill 2021-07-31 kl. 22:27.
Citera
2021-07-31, 22:25
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Men för helvete! Han är bara misstänkt . Det är inte detsamma som att man faktiskt är skyldig. Åtminstone inte tills motsatsen bevisats. Läs på själv

Därför har han skrivit misstänkt gärningsman
Dumbo...
Citera
2021-07-31, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Du läser in alltför mycket. Allt jag skrev var att hon skrev tårdrypande men att hon tyckte det var värt att få stryk. Det måste hon ju få tycka, men själv (och detta skriver jag nu) så tappar jag respekten när jag ser folk som skriver wall of text för att få medkänsla men sedan ändå inte vill göra något åt situationen. Ska hon köra copy paste med samma text varenda gång det händer igen eller skriva nya versioner? Det är frågan.
Visst för att man kan tycka att hon borde lämnat honom för längesen när hon anade vad som var på gång men likväl finns det ingen anledning att försvara en kvinnomisshandlare
Citera
2021-07-31, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxarper
Polisen har plockat upp s*mon v*stermark.

Enhjulingscyklisten?
Citera
2021-07-31, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Därför har han skrivit misstänkt gärningsman
Dumbo...
Ja absolut men fortfarande är han bara misstänkt . Tycker man ska vara försiktig med att peka ut folk innan man vet exakt vad som hänt och vem som ligger bakom.
Citera
2021-07-31, 22:30
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ja absolut men fortfarande är han bara misstänkt . Tycker man ska vara försiktig med att peka ut folk innan man vet exakt vad som hänt och vem som ligger bakom.

Hans namn har ju redan skrivits i tråden samt att han gör helt rätt och sätter * i namnet så det ej blir googlebart. Han är MGM, det har vi fått bekräftat. Här på Flashback spekulerar vi, har du problem med det lägg ner telefonen eller surfa in på familjeliv.
Citera
2021-07-31, 22:31
Medlem
PorrePonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvar1
Enhjulingscyklisten?

Ja precis,

https://www.facebook.com/enhjuling/posts/770789749629324/
Citera
2021-07-31, 22:32
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Visst för att man kan tycka att hon borde lämnat honom för längesen när hon anade vad som var på gång men likväl finns det ingen anledning att försvara en kvinnomisshandlare
Det gjorde jag inte och det gör jag inte.
Citera
2021-07-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Hans namn har ju redan skrivits i tråden samt att han gör helt rätt och sätter * i namnet så det ej blir googlebart. Han är MGM, det har vi fått bekräftat. Här på Flashback spekulerar vi, har du problem med det lägg ner telefonen eller surfa in på familjeliv.
Inget fel att spekulera . Men det har hänt ett flertal gånger att dom spekulationerna varit helt åt helvete fel . Ta bara när 18-åriga Elin mördades. Då var folk väldigt snabba med att beskylla babbar för mordet. Jävlar vad tyst det blev sen när det var en helsvensk som var skyldig. Samma sak när dubbelmördarna i Vallentuna, dubbelmordet i Linköping för att ta några exempel. Och mordet på Nella i Fagersta.

Jag betvivlar inte uppgifterna om att Simon är misstänkt och förmodligen skyldig men det är inte bekräftat ännu.
Citera
2021-07-31, 22:47
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Inget fel att spekulera . Men det har hänt ett flertal gånger att dom spekulationerna varit helt åt helvete fel . Ta bara när 18-åriga Elin mördades. Då var folk väldigt snabba med att beskylla babbar för mordet. Jävlar vad tyst det blev sen när det var en helsvensk som var skyldig. Samma sak när dubbelmördarna i Vallentuna, dubbelmordet i Linköping för att ta några exempel. Och mordet på Nella i Fagersta.

Jag betvivlar inte uppgifterna om att Simon är misstänkt och förmodligen skyldig men det är inte bekräftat ännu.

Jag är intresserad av kriminologin och inte invandring och integration. Det är bara bajsbyxsvennar som sitter och skriver och bråkar om invandrare på Flashback, dom skulle aldrig våga åka it till orten och göra något åt deras åsikter. Jag ogillar dom lika mycket som kriminella babbar.. Pinsamma helt enkelt.

Här diskuterar vi brottet i sig och inte om GM är blatte eller ej.
Citera
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PorrePonk
Ja precis,

https://www.facebook.com/enhjuling/posts/770789749629324/

Vad vet vi om honom? Spontant känns han som en otänkbar GM med flyglicens och enhjulscykling för att "glädja människor".

Har han figurerat i våldsbrottssammanhang tidigare? Vad kan han ha haft för motiv för att vingklippa BO?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Allt tyder på att denna historia har kopplingar till etnifierad gängkriminalitet i sthlms nordöstra förorter.

Så hold your horses...

Sen är väl inte BO ens svensk, hon är på dom bilder jag sett lika svensk som en thailändare.

Ändå har hon svenskt namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in