Citat:
https://samnytt.se/se-hela-klankrige...mna-snalla-ni/
Hur ska svensk polis skydda brottsoffer om man inte vågar sätta hårt mot hårt när det gäller dessa människor?
Istället för "Snälla ni"
Slår man ner på dom stenhårt och en ärlig fråga varför i hela fridens namn får dom leva i Sverige för?
Varför slänger vi inte ut hela släkten dom bryr sig ju ändå inte om Demokrati och dom svenska lagarna.
Det här klippet är skrämmande hur man i grupp tar över hela området.
Polisen är ju chanslös egentligen då dom ej får använda övervåld.
Riktigt skrämmande det här.
Lägg märke till hur dom anländer hela släkten med vapen och tillhyggen det här är mot en annan släkt tänk er då mot en svensk familj som ensam ska slåss mot dessa människor.
Jag anser att dessa är ett av Sveriges i särklass allvarligaste problem.
Hur ska svensk polis skydda brottsoffer om man inte vågar sätta hårt mot hårt när det gäller dessa människor?
Istället för "Snälla ni"
Slår man ner på dom stenhårt och en ärlig fråga varför i hela fridens namn får dom leva i Sverige för?
Varför slänger vi inte ut hela släkten dom bryr sig ju ändå inte om Demokrati och dom svenska lagarna.
Det här klippet är skrämmande hur man i grupp tar över hela området.
Polisen är ju chanslös egentligen då dom ej får använda övervåld.
Riktigt skrämmande det här.
Lägg märke till hur dom anländer hela släkten med vapen och tillhyggen det här är mot en annan släkt tänk er då mot en svensk familj som ensam ska slåss mot dessa människor.
Jag anser att dessa är ett av Sveriges i särklass allvarligaste problem.
Definitivt ett av dem. Det allvarligaste är de som sett till att våra egna valt att utsätta sitt folk/land för detta. Vi har en fiende som opererar nationellt/internationellt. Fler och fler får dock upp ögonen på dem.
Citat:
Jo men det sker ju redan man för krig mot dom kristna genom Islam.
Jag finner dom fortfarande fega då dom aldrig hade vågat betee sig såhär i MellanÖstern eller Israel och aldrig någonsin i Ryssland.
Där finns ju kvinnor i klippet som slåss till och med.
Frågan är hur löser man det här enorma problemet utan att skada andra ur klanen som är hederliga människor?
Går det ens att lösa?
Jag finner dom fortfarande fega då dom aldrig hade vågat betee sig såhär i MellanÖstern eller Israel och aldrig någonsin i Ryssland.
Där finns ju kvinnor i klippet som slåss till och med.
Frågan är hur löser man det här enorma problemet utan att skada andra ur klanen som är hederliga människor?
Går det ens att lösa?
Repatriera 3 miljoner invandrare ur första, andra och tredje generationen.
Skicka ansvariga landsförrädare till Finspång.
Koordinera med andra länder att "lösa" problemet med den """internationelle fienden""".
Citat:
Jag tror inte polisen är rädda men dom får ej använda våld.
Det kan eskalera det hela.
Klanerna brukar hämnas genom att sätta eld på bilar eller andra resurskrävande arbeten när polisen går offensivt emot dom.
Frågar du mig tycker jag man ska registrera dom och ta deras barn genom Socialen.
Rädda barnen är viktigast.
Det kan eskalera det hela.
Klanerna brukar hämnas genom att sätta eld på bilar eller andra resurskrävande arbeten när polisen går offensivt emot dom.
Frågar du mig tycker jag man ska registrera dom och ta deras barn genom Socialen.
Rädda barnen är viktigast.
Många av dem ser barnen som saker. Det är ju därför de håller upp sina barn mot beväpnade gränsvakter osv när de stormar gränserna. För dem förefaller barnen att vara ungefär som en pensionsförsäkring.
Citat:
Man ska aldrig säga aldrig. Det behövs inte särskilt många tusen organiserade för att skapa rejäl oreda. Ingår det poliser och militärer i grupperna så ökar sannolikheten för att de gör rejäl skada och kan komma undan med det. Hur många miljoner svenskar är inte innerligt trötta på vansinnet? 1% av två miljoner är tjugotusen.
Än så länge har svensken/europén allt att förlora att ta kampen. Oavsett vad man gör idag så råkar man illa ut på ett eller annat sätt. Den dagen svensken/europén unisont reser sig så är det däremot det omvända - då kommer utlänningen ha allt att förlora på att ta kampen med svensken/europén. Jag tycker i alla fall som det känns som om att det ligger i luften. Jag tror politiker både i Sverige och i Bryssel osv är livrädda för det. De begriper nog att många kommer vilja "städa" ordentligt innan man återgår och blir ett civiliserat samhälle igen.
Citat:
Det är en viktig faktor. Men det kan inte vara hela sanningen, det finns andra folk som kastat ut sin religion utan att därmed tappa sin kollektiva självbevarelsedrift, t ex japaner. Det finns en annan faktor som gör europeérna så förtappade, framför allt det kollektiva skuldkomplex som trycks på oss pga slaveri, kolonialism och förintelsen. Hollywood och Wall Street låter oss aldrig glömma.
Helt rätt. Saker vi aldrig varit en del utav. """De""" har varit otroligt effektiva att hjärntvätta väst, men jag tycker det ser ut som om det hela håller på att spricka.
Citat:
Blir lite larvig när det enda vapnet polisen har är en liten sprayburk och tjat om att lämna torget.
Vart är pansarfordonen med tårgas och vattenkanoner redo att svepa "gästerna" av gatan?
Tror vi har kommit så långt att det enda som hjälper är att utvisa hela släkter. Tråkigt för de som sköter sig men nödvändigt.
Börjar skita i hur det går för Sverige då ingen politisk vilja finns för att lösa problemet.
Vart är pansarfordonen med tårgas och vattenkanoner redo att svepa "gästerna" av gatan?
Tror vi har kommit så långt att det enda som hjälper är att utvisa hela släkter. Tråkigt för de som sköter sig men nödvändigt.
Börjar skita i hur det går för Sverige då ingen politisk vilja finns för att lösa problemet.
Batonger, automatvapen och tårgasen sparar man till NMR och pensionärer som demonstrerar mot coronarestriktioner eller råka skriva något olämpligt ord på nätet
Instämmer. Det har runnit för mycket ont blod. Det finns noll möjligheter till att försonas och gå vidare. Det kommer på ett eller annat sätt bli konfrontation.