Citat:
Ursprungligen postat av
NakedApple
Det är OT!!
Försök greppa TS!
Specifika droger är för fan helt jävla OT!
Tror du tjejen blev tagen av daga för en specifik medicin?
Det är ju ett mord och dess omständigheter som tråden handlar om.
Jag är fullt medvetet om trådens topic .
Jag varken tror eller vet någonting. Hela tråden är fylld av spekulationer .
Nyss stod det något om någon skuld som en anhörig berättat om vilket för tråden framåt . Något sorts motiv är det garanterat men vad vet vi inte. Varför du anser specifika droger är OT fattar jag inte eftersom 99.9 procent av tråden pratas om det . Oavsett droger eller inte så är detta enormt vanligt i norra Sverige .