Citat:
Ursprungligen postat av
Talking-Donkey
……"Det var bättre förr".
LoL
Var har jag hört det förut?
Människor har alltid krigat och varit sexuella varelser. Och såra varandra är naturligt, så vitt jag jag kan se.
LOL pa dig sjalv asnan. Jag har inte skrivit det du citerat. Och ja, manniskor har alltid krigat och vi maste ha sex for att foraka oss, duuuh!
Daremot sa har vara beteenden forandrats drastiskt de sista 100 aren i synnerhet och aven krigen har blivit varre. Miljontals manniskor doda och traumatiserade pa bara nagra fa ar. Det ar stor skillnad mot nar t.ex. Mongolerna kunde jamna en liten stad med marken. Du har helt plotsligt fler skadade manniskor som skadar andra manniskor och det pagar i nagra generationer.
Och nar det kommer till sex sa ar kvinnornas body count betydligt hogre an vad det var bara nagra generationer bort. Forrut var det den lokala horan som hade typ xx styckna partners genom livet. Idag kan vilken kvinna som helst ha hur manga som helst tack vare dejtingappar osv. Det gar inte att jamfora med medeltiden eller helt andra tider. Och ja, det paverkar familj och giftermal mer an du tror.
Men ja, du far tro pa ditt egna flum. Du ar nog en del av dopaminberoende flocken som maste fa en kick varannan minut for att overleva och da ar inte konstigt att man ar en besserwisser.